skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto je moje Rézina, má najeto 150000km a je po 3 letech(1.8.2003) mého vlastnění napůl po "GO" a napůl zhuntovaná. Je to Škoda 120, rok výroby 1987 a ještě ve fabrice navíc přidanej 5-ti kvalt. Mám ho jako dědictví po mém dědečkovi. abych se přiznal zprvu to tuning být neměl, ale nemohl jsem nechat bez povšimnutí babiččiny průpovídky o tom že to auto je jenom na doježdění, proto jsem se do toho vložil. V první fázi byly bílé blinkry nějaká ta nálepka a hlavně barevné budíky. V druhé fázi to byly mračítka, cé sloupky, zadní kliky, zadní čelo s posunutou spz a sížení předku. Třetí část spočívala v tom, že auto bylo málo u země, tak muselo níž (3 závity), přišel na řadu nový motor z favorita se sníženou hlavou, 280 vačkou a lehkým setrvačníkem, při tom už tu byl nápad s kompletním tuningem, který spočívá v zavaření všeho nepotřebného, jako třeba boční držáky nárazníků, klíčových direk, zrušení klíčů a nahrazení odskoky a startováním na vypínač a tlačítko. A dále se plánovaly další a další úpravy, které teď již začnu realizovat. 1,8,2005 mi zkončila technická a na auto s těmíto úpravami se už nedá udělat, proto auto odhlašuji a začíná čtvrtá kapitola úprav.
popis:
- přední náprava: vyztužená, krátké pružiny od Tunera#2, vnitřně chlazené kotouče brembo, čtyřpístové brzdiče, 90% dílů nová, tvrdé silenbloky, upravená geometrie
- zadní náprava: po GO, nová podélná ramena a všechny gumy a silenbloky tvrdé, pružiny kyvkové, kotoučové brzdy vlastní výroba, čtyřpístkové brzdiče
- karoserie: převařena přední náprava o 4 cm výš do kufru, vyvařeno, zavařeny žlábky na střeše, díry v c sloupcích, kliky na dveřích, vytažené lemy, upravené kapoty, přední světla angel eyes, zadní do budoucna LED
- motor: vyleštěné a zvětšené kanály na hlavě MPI, odlehčené ventily, zvětšená komprese snížením bloku a pístů, vačka 280°, výfuk 4 do 1 a příčný tlumič, lehký setrvák a řemenice, bezkontaktní zapalování z favorita s upraveným předstihem, přítlačák felicie 1,6, karburátory yamaha R1
- interier: ochraný rám, nádrž v kufru, baterka posunuta na prostředek auta a s odpojovačem, upravenej středovej panel na palubce, ofuky audi TT, sportovní sedačky a tříbové pásy, tapecirunky 2mm laminát
plány:
- dodělat to
aktuality:
_________________________ 2010_________________________ _________________
2,1,10 - konečně motor ožil a vrní parádně
16,1,10 - doštelování motoru
23,1,10 - návštěva vrakáče.. startér felda do šáde 500,- a bezkontakt rozdělovač funglovka i s rele 200,-
12,3,10 - konečně dodělán pravý lem a vytvořen držák výfuku
13,3,10 - skoro hotov druhý lem (když už se ví jak na to, jde to rychleji) a hotovo jedno světlo a blinkr
16,3,10 - hotova přestavba řadící páky na krátké dráhy :)
8,4,10 - řadička znovu :) usazena nádrž a vyzkoušena :) a uklidil jsem v garáži :)
10,4,10 - třetí lem skoro hotovej
6,6,10 - konečně vidět výsledek... hotovy oba dva lemy :-) motor běhá tak jak má takže pohoda
4,7,10 - začal jsem brousit a kitovat...
16,7,10 - oprava volných vodítek... zdařilá :-)
18,7,10 - motor v kupě... zítra start... :-)
10,8,10 - upravena zadní kapota a zadní čelo... přední světla před dokončením
30,8,10 - dorazily čiré kryty na všechny světla, baterka konečně na svém místě a zprovozněna. konečné spasování blatníků
31,8,10 - spasováno kompletně celé auto.. řešíme elektriku v interieru ;-)
11,9,10 - palubka jakž takž hotová... lepení krytů na světla a výroba zadních lamp
15,11,10 - výměna zadních pružin od Sakyho za sériové kyvkové a je to hned lepší
17,11,10 - doveženy sedačky autostyl
_________________________ 2011_________________________ _________________
2,1,11 - pokračujeme na druhé vlečce
3,1,11 - vyztuženo už jen nabarvit a poskládat
6,1,11 - úpravy přední nápravy a dovyztužení
25,1,11 - tvrdé silenbloky jsou doma
24,2,11 obě nápravy v autě ale zatím bez pružin a bez brzd
14,3,11 - pružiny a brzdiče zpět z komaxitu a začlo se montovat nazpět
21,3,11 - přišel stabik na předek 21mm
3,4,11 - lakýra si konečně odvezl dveře
20,4,11 - přidělány sedačky konečně :-D bez pojezdů... takže kdo se tam nevejde má smůlu
1,5,11 - test R1 běží to!!!!
6,5,11 - omotán výfuk, vyměněny vodítka a poskládáno zpět
2,6,11 - výměna prasklé pružiny na sacím ventilu :-(
7,6,11 - filtry na R1 doladěno pár nedostatků... příprava na lakování... projížďka
13,6,11 - odvoz auta směr lakovna
16,7,11 - lehce poleštěny límce kol
23,7,11 - úprava a dodělání světel, nabarvení držáků sedaček a těšení se na návrat rézinky
26,7,11 - vše mimo kastle v laku
28,7,11 - návrat auta z laku
30,7,11 - kompletace předku.. motorek stěračů, blatníky, čelo, a začal jsem palubku dávat
1,8,11 - příprava elektriky do dveří, montáž palubky, pření kapoty a dveří, montáž sedaček, a světel
5,8,11 - karoserie doskládána, motor jakžtakž běží... světla svítěj :-)
6,8,11 - doděláno 95% elektriky, výměna matic kol za nové, umytí oken
13,8,11 - výměna šál na klice... úprava držáku baterie
26,8,11 - první sraz rézinky po rekonstrukci :-D Mimoň
12,9,11 - doladěna elektrika ve dveřích a v celém autě tak aby fungovala, už jí jen dodělat aby vypadala :-D
17,9,11 - GAZy jsou doma
20,9,11 - GAZ shock namontován
22,9,11 - úprava sání a předních světel... už svítěj angel eyes
26,10,11 - přišli odskoky na zadní dveře ;-)
30,10,11 - jeden odskok namontován a sporvozněn včetně tapeců... a duhý natahána elektrika
29,11,11 - k ukončení sezony dostala darem geometrii náprav.. teď je spokojená
15,11,11 - klikovka po výbrusu a vačka 280 tak už jen přeskládat a poladit ještě pár detailů ;-)
19,12,11 - vyndán motor a auto zazimováno
25,12,11 - opět rozebraný motor a výměna klikovky a vačky
26,12,11 - skádání motoru
_________________________ 2012_________________________ _________________
10,3,12 - oživen motor po zimě... odvzdušněn a lehce seřízen....
6,4,12 - úprava elektriky u motoru
22,4,12 - dovezeny kola domů a úprava rámu
17,5,12 - po těžké přípravě na Doksy se nestihlo vůbec nic... jen výměna motoru za sériovou feldu MPI
18,8,12 - doloupal jsem asfalt z podlah a začal čistit
22,9,12 - přesunuta baterie do kufru, vystříkány dutiny úpravy motorového prostoru
_________________________ 2013_________________________ _________________
malá pauza ve vývoji
20,9,13 - upravena část podlahy a namontován zadní díl rámu
22,9,13 - PRVNÍ pohár TOP 10 za tuning v Doksech
_________________________ 2014_________________________ _________________
30,8,14 - po dlouhé době pohyb vpřed!!! odevzdán motor motorářovi ke stavbě.. a fůra dílů odvezena na komaxit
_________________________ 2015_________________________ _________________
19,6,15 - pomalinké pečlivé skládání, hlavně na nic nezapomenout
7,11,15 - po roce opět vrčíme!!!!! hurááá
31,12,15 - dokončena přestavba světel foto v článcích
_________________________ 2021_________________________ _________________
11,10,21 - po letech sehnány sedačky mtx a start auta
_________________________ 2022_________________________ _________________
18,5,22 - po letech zprovozněny blinkry na jiný než origo vypínač (výstražné), odzimování a příprava na sraz v Doksech
_________________________ 2023_________________________ _________________
25,5,23 - vystěhování z pronajaté garáže(po 20ti letech) a ubytování u mého baráku... čekáme na stavbu garáže
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!komp letní galerie fotek: hany08.rajce.idnes.cz/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak nějaký ty videa:
auto 2011
-
auto 2005
-
-
zvláštní dík patří U-GEENovi a Tuxikovi a všem co vylepšujou stránky, protože jima už žiju :-)
popis:
- přední náprava: vyztužená, krátké pružiny od Tunera#2, vnitřně chlazené kotouče brembo, čtyřpístové brzdiče, 90% dílů nová, tvrdé silenbloky, upravená geometrie
- zadní náprava: po GO, nová podélná ramena a všechny gumy a silenbloky tvrdé, pružiny kyvkové, kotoučové brzdy vlastní výroba, čtyřpístkové brzdiče
- karoserie: převařena přední náprava o 4 cm výš do kufru, vyvařeno, zavařeny žlábky na střeše, díry v c sloupcích, kliky na dveřích, vytažené lemy, upravené kapoty, přední světla angel eyes, zadní do budoucna LED
- motor: vyleštěné a zvětšené kanály na hlavě MPI, odlehčené ventily, zvětšená komprese snížením bloku a pístů, vačka 280°, výfuk 4 do 1 a příčný tlumič, lehký setrvák a řemenice, bezkontaktní zapalování z favorita s upraveným předstihem, přítlačák felicie 1,6, karburátory yamaha R1
- interier: ochraný rám, nádrž v kufru, baterka posunuta na prostředek auta a s odpojovačem, upravenej středovej panel na palubce, ofuky audi TT, sportovní sedačky a tříbové pásy, tapecirunky 2mm laminát
plány:
- dodělat to
aktuality:
_________________________ 2010_________________________ _________________
2,1,10 - konečně motor ožil a vrní parádně
16,1,10 - doštelování motoru
23,1,10 - návštěva vrakáče.. startér felda do šáde 500,- a bezkontakt rozdělovač funglovka i s rele 200,-
12,3,10 - konečně dodělán pravý lem a vytvořen držák výfuku
13,3,10 - skoro hotov druhý lem (když už se ví jak na to, jde to rychleji) a hotovo jedno světlo a blinkr
16,3,10 - hotova přestavba řadící páky na krátké dráhy :)
8,4,10 - řadička znovu :) usazena nádrž a vyzkoušena :) a uklidil jsem v garáži :)
10,4,10 - třetí lem skoro hotovej
6,6,10 - konečně vidět výsledek... hotovy oba dva lemy :-) motor běhá tak jak má takže pohoda
4,7,10 - začal jsem brousit a kitovat...
16,7,10 - oprava volných vodítek... zdařilá :-)
18,7,10 - motor v kupě... zítra start... :-)
10,8,10 - upravena zadní kapota a zadní čelo... přední světla před dokončením
30,8,10 - dorazily čiré kryty na všechny světla, baterka konečně na svém místě a zprovozněna. konečné spasování blatníků
31,8,10 - spasováno kompletně celé auto.. řešíme elektriku v interieru ;-)
11,9,10 - palubka jakž takž hotová... lepení krytů na světla a výroba zadních lamp
15,11,10 - výměna zadních pružin od Sakyho za sériové kyvkové a je to hned lepší
17,11,10 - doveženy sedačky autostyl
_________________________ 2011_________________________ _________________
2,1,11 - pokračujeme na druhé vlečce
3,1,11 - vyztuženo už jen nabarvit a poskládat
6,1,11 - úpravy přední nápravy a dovyztužení
25,1,11 - tvrdé silenbloky jsou doma
24,2,11 obě nápravy v autě ale zatím bez pružin a bez brzd
14,3,11 - pružiny a brzdiče zpět z komaxitu a začlo se montovat nazpět
21,3,11 - přišel stabik na předek 21mm
3,4,11 - lakýra si konečně odvezl dveře
20,4,11 - přidělány sedačky konečně :-D bez pojezdů... takže kdo se tam nevejde má smůlu
1,5,11 - test R1 běží to!!!!
6,5,11 - omotán výfuk, vyměněny vodítka a poskládáno zpět
2,6,11 - výměna prasklé pružiny na sacím ventilu :-(
7,6,11 - filtry na R1 doladěno pár nedostatků... příprava na lakování... projížďka
13,6,11 - odvoz auta směr lakovna
16,7,11 - lehce poleštěny límce kol
23,7,11 - úprava a dodělání světel, nabarvení držáků sedaček a těšení se na návrat rézinky
26,7,11 - vše mimo kastle v laku
28,7,11 - návrat auta z laku
30,7,11 - kompletace předku.. motorek stěračů, blatníky, čelo, a začal jsem palubku dávat
1,8,11 - příprava elektriky do dveří, montáž palubky, pření kapoty a dveří, montáž sedaček, a světel
5,8,11 - karoserie doskládána, motor jakžtakž běží... světla svítěj :-)
6,8,11 - doděláno 95% elektriky, výměna matic kol za nové, umytí oken
13,8,11 - výměna šál na klice... úprava držáku baterie
26,8,11 - první sraz rézinky po rekonstrukci :-D Mimoň
12,9,11 - doladěna elektrika ve dveřích a v celém autě tak aby fungovala, už jí jen dodělat aby vypadala :-D
17,9,11 - GAZy jsou doma
20,9,11 - GAZ shock namontován
22,9,11 - úprava sání a předních světel... už svítěj angel eyes
26,10,11 - přišli odskoky na zadní dveře ;-)
30,10,11 - jeden odskok namontován a sporvozněn včetně tapeců... a duhý natahána elektrika
29,11,11 - k ukončení sezony dostala darem geometrii náprav.. teď je spokojená
15,11,11 - klikovka po výbrusu a vačka 280 tak už jen přeskládat a poladit ještě pár detailů ;-)
19,12,11 - vyndán motor a auto zazimováno
25,12,11 - opět rozebraný motor a výměna klikovky a vačky
26,12,11 - skádání motoru
_________________________ 2012_________________________ _________________
10,3,12 - oživen motor po zimě... odvzdušněn a lehce seřízen....
6,4,12 - úprava elektriky u motoru
22,4,12 - dovezeny kola domů a úprava rámu
17,5,12 - po těžké přípravě na Doksy se nestihlo vůbec nic... jen výměna motoru za sériovou feldu MPI
18,8,12 - doloupal jsem asfalt z podlah a začal čistit
22,9,12 - přesunuta baterie do kufru, vystříkány dutiny úpravy motorového prostoru
_________________________ 2013_________________________ _________________
malá pauza ve vývoji
20,9,13 - upravena část podlahy a namontován zadní díl rámu
22,9,13 - PRVNÍ pohár TOP 10 za tuning v Doksech
_________________________ 2014_________________________ _________________
30,8,14 - po dlouhé době pohyb vpřed!!! odevzdán motor motorářovi ke stavbě.. a fůra dílů odvezena na komaxit
_________________________ 2015_________________________ _________________
19,6,15 - pomalinké pečlivé skládání, hlavně na nic nezapomenout
7,11,15 - po roce opět vrčíme!!!!! hurááá
31,12,15 - dokončena přestavba světel foto v článcích
_________________________ 2021_________________________ _________________
11,10,21 - po letech sehnány sedačky mtx a start auta
_________________________ 2022_________________________ _________________
18,5,22 - po letech zprovozněny blinkry na jiný než origo vypínač (výstražné), odzimování a příprava na sraz v Doksech
_________________________ 2023_________________________ _________________
25,5,23 - vystěhování z pronajaté garáže(po 20ti letech) a ubytování u mého baráku... čekáme na stavbu garáže
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!komp letní galerie fotek: hany08.rajce.idnes.cz/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak nějaký ty videa:
auto 2011
-
auto 2005
-
-
zvláštní dík patří U-GEENovi a Tuxikovi a všem co vylepšujou stránky, protože jima už žiju :-)
hany/škoda 120L - komentáře:
23:57:52
27.06.2011
27.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: A jak si to myslel? Já to pochopil asi jako VeTev i když to myslel ze srandy.
22:24:20
27.06.2011
27.06.2011
havlik
-> Tuner#2: to furt nikdo neví
21:56:59
27.06.2011
27.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTeV 24.06.11 10:14:58: Taky mu to zatím moc nejede a zas tak jak si to vykládáš jsem to nemyslel...
10:14:58
24.06.2011
24.06.2011
VeTeV
-> Tuner#2: chudak Havlik - hlava saky, stavi an kolene - takze tomu to nepojede
22:18:48
23.06.2011
23.06.2011
Šediváček
-> vhml: A já jsem toho názoru, že i ten nejlepší člověk ve svým oboru, je pořád jenom člověk jako já. Tak nevidím důvod, proč by motor zbouchanej doma a s úpravama který nebudou nesmyslný nemoh uplnou náhodou jet stejně jako od nějakýho motoráře když ho dokážeš nakrmit a zbavit splálený směsy. I když to je malá šance. Ve vývojovém středisku to taky jenom zkoušeli tak dlouho až se jim to povedlo
Ale jinak souhlas.
Ale jinak souhlas.
22:12:09
23.06.2011
23.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: Tak na tom motoru kromě naprosto snadno sehnatelných věcí jako je vejfuk a karbeci taky není zase až tak extra. Největší problém je s blokem a čerpadlem a potom s hlavou. Ale to ty nejspíš taky víš. Většinou se objevujou na 1150 a ta by se blbě přizpůsobovala. Tvrdou kliku, ojnice a nějaký ty písty se při troše námahy a štěstí seženou.
Jinak jestli ti do rukou příde 2-díl tý stavby v autosport a tuning, tak se pozorně podívej na jeden obrázek. Uvidíš co je na fotkách a co v tom motoru nakonec skončilo,.......pokud to není fikce.
A jasný, že ti nikdo neudělá motor jako stavebnici. A k tomu know-how, to se ztrácí okamžikem, když ten motor děláš někomu jinýmu než sobě. Otevřít ho a kouknout co v něm je, zase takový problém není a pro trochu zdatnějšího strojaře s pár mašinkama nebude kopie třeba tý hlavy problém. I když by to byla sviňárna......Pokud se bude jednat třeba o upravený fáčko, 130-ku nebo co já vim. Jasný že když nemam litinový 8-kanál, tak ho težko upravím, ale na tom zase na úpravu už tolik nezbývá
Jinak jestli ti do rukou příde 2-díl tý stavby v autosport a tuning, tak se pozorně podívej na jeden obrázek. Uvidíš co je na fotkách a co v tom motoru nakonec skončilo,.......pokud to není fikce.
A jasný, že ti nikdo neudělá motor jako stavebnici. A k tomu know-how, to se ztrácí okamžikem, když ten motor děláš někomu jinýmu než sobě. Otevřít ho a kouknout co v něm je, zase takový problém není a pro trochu zdatnějšího strojaře s pár mašinkama nebude kopie třeba tý hlavy problém. I když by to byla sviňárna......Pokud se bude jednat třeba o upravený fáčko, 130-ku nebo co já vim. Jasný že když nemam litinový 8-kanál, tak ho težko upravím, ale na tom zase na úpravu už tolik nezbývá
11:17:45
23.06.2011
23.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.06.11 10:59:58: Já souhlasím dost často, včera namátkou s m8 u toho schnilého Fáva, s klukama ohledně designu BMW ve fóru, s Rapidem05 ohledně focení ve fotogalerii atd. atd. ale nemůžeš po mě chtít souhlas s příspěvkem, který prostě pravdivý není...
Nebo si snad myslíš, že mnou jmenovaní pánové Tě kompletně upraví díly, Ty jim zaplatíš zmíněných 100tKč za materiál a složíš si to doma a tudíš ušetříš 250tKč jak tu zaznělo? To je prostě hovadina a ono i u toho skládání jsou nějaké zákonitosti a věci co ví jen motorář a doma to tak neuděláš...
Nebo si snad myslíš, že mnou jmenovaní pánové Tě kompletně upraví díly, Ty jim zaplatíš zmíněných 100tKč za materiál a složíš si to doma a tudíš ušetříš 250tKč jak tu zaznělo? To je prostě hovadina a ono i u toho skládání jsou nějaké zákonitosti a věci co ví jen motorář a doma to tak neuděláš...
10:59:58
23.06.2011
23.06.2011
vhml
-> Tuner#2: a budeš ty vůbec někdy souhlasit?
10:56:39
23.06.2011
23.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 23.06.11 10:48:47: Nesouhlasím... Jen kvalitně udělaná hlava je jedno velké know-how a bez patřičného vybavení nemáš šanci ani náhodou udělat hlavu jako Čepek, Fišek, Fiedler apod. a proto kvalitní hlava je jak jsem psal 15 a víc tKč bez osazení ventilama samozřejmě většího průměru. A takových "maličkostí" co ani jeden z nás neví je na takové 140 a víc HP jednatrojce víc než dost... Nastavení na motorové brzdě už je jen závěrečná třešnička do dortu...
10:48:47
23.06.2011
23.06.2011
vhml
-> Šediváček: problém je, že doma si motor hardworově postavíš, a postavíš jako kterejkoliv jinej motorář, vždyť je to jen skládačka. Ale nikdy ho doma nenastavíš aby si z něj dostal maximum. A v tu chvíli ti tam lítá minimálně 10koní, který tam jsou, ale nemůžeš je osedlat.
23:01:59
22.06.2011
22.06.2011
Kurier Grobar
4dni točíte o agregáte , riadna vytrvalosť
22:59:01
22.06.2011
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 22.06.11 22:45:27: Mohu Tě ujisti, že 250tKč práce není
22:45:27
22.06.2011
22.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: Tak já vim, kolik co stojí když to je nový. Starší věci jsou o štěstí kolik to bude stát a v jakým budou stavu. A ten RS motor, to bych věřil tak 100 000 na dílech, možná víc když budou taky nový a těch 250 000 práce. A to je na tom zarážející, proto bych si nikdy stavět motor u někoho nenechal. Zbytečně se to prodražuje, ale je pravda, že každý má jiný možnosti.
10:16:42
22.06.2011
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 22.06.11 10:15:20: jenže vhml měl původně svody od Hlušičky a ten má aktuálně takové ceny, Bohoušek je na půlce a nemůžu říct křivého slova
10:15:20
22.06.2011
22.06.2011
havlik
-> Tuner#2: svody od bohouse uz nejsou dostatecne dobry?
08:35:11
22.06.2011
22.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Šediváček 21.06.11 19:25:39: Jenže to máš karbce nové za 18 - 20tKč, jeté kolem 8 - 10tKč dle stavu, svody od Hlušičky taky desítka, vačka z polotovaru taky 10 a rázem jsme na 40 a máme jen základní elementy motoru Tady na poslední fotce máš cenu co stojí třeba origo RS motor: skoda-virt.cz/cz/.../8386
-prestavba-skody-110r-na-s
kodu-130rs
19:25:39
21.06.2011
21.06.2011
Šediváček
-> Tuner#2: Aha ale stejně když to vemeš motor vhml, karbeci, vejfuk, potom série fábka sehnatelná za 5 000kč a zase ta investice. Holt jsem z levnýho kraje…
A já mluvim taky o stavbě celého nového motoru, aby jsme si rozuměli Původní zůstane blok a hlava. To je ve stavu, kde nemá cenu kupovat nové. Dělat úpravy na ježděným motoru, pokud to není třeba jako máš ty, že moc nenajezdil. Tak zezačátku doháníš sériovej výkon a po 5–10 koních teprve začínáš upravovat
A já mluvim taky o stavbě celého nového motoru, aby jsme si rozuměli Původní zůstane blok a hlava. To je ve stavu, kde nemá cenu kupovat nové. Dělat úpravy na ježděným motoru, pokud to není třeba jako máš ty, že moc nenajezdil. Tak zezačátku doháníš sériovej výkon a po 5–10 koních teprve začínáš upravovat
22:08:28
20.06.2011
20.06.2011
Josifek
-> Tuner#2: no jasne s tym pocitam prave preto to chcem vyskusat... ale mne ide najma o celkovu rychlost a pozitok z jazdy a nie nejake kategorizovane sutaze...
22:01:29
20.06.2011
20.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Josifek 20.06.11 21:57:48: Právě proto, že je až vzadu. Nejde o trakci, pro tu je větší váha jedině + což dokazuje Klásek na sprintech, ale jde o ovladatelnost auta v zatáčce, kde je těžší motor nevýhodou. Navíc jak říkám v kategorii 3,5litrů kde jedou EVA, STička a pod. takové auto nemá moc šanci a pokud by mělo být konkurence schopné, tak do motoru nasypeš víc než do origo OHVčka.