
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105L
Typ motoru 742.136
Barva šedá základní
Rok výroby 1983
Nedělám to jako odborník ale snažím se a přináší mi to radost když se něco povede.Menší věci a přestavby si dělám sám a ty složitější přenechávám odborníkům a těm co tomu víc rozumí.Cílem je série a udělat s toho auta Š 136, což se mi po motorové stránce povedlo.
Motor:
-742.136 legální zástavba
-tvrdé silentbloky motoru
-alternátor 55A, favorit
Podvozek:
-přední pružiny 250ky (saky)
-zadní pružiny taky přitvrzené (saky)
-tlumiče původní série
-kola Jupiter, pneu 175/70 (momentálně plechy v komaxitu)
-čtyřpístkové brzdy a komplet nové vedení trubek a hadic
-přední náprava vyztužená, ale za ty roky dostala na frak(chystá se nová)
-zadní vlečená náprava vyztužená
Interiér:
-přední sedadla felda
-zadní sedadla rapid (asi půjdou pryč,blbě se tam leze)
-volant čtyřramenný
-modré čalounění
-radio Philips-4 x repro Dexon 60W
-zadní plato (přibudou opěrky)
-panel rádia
-budíky s bílým ledkovým podsvícením
Exteriér:
-zadní světla červenobílé-dvouvláknové( zatím odpojené)
-blinkly přední a boční bílé
-příd.dálkové
-stř. okno
-mlhovky
Do budoucna:
-postavit více méně sériovou 136ku(zatím se to daří)
Přítomnost:
-zrenovovat plecháče, opískovat a nastříkat i s plechy pod motor (hotovo)
-vyztužit a nalakovat zadní podélné ramena (hotovo)
-zakoupit nějaké pneu 175/70 (koupeno)
-připravit vůz na technickou (hotovo)
-opravit syčící posilovač brzdného účinku (hotovo)
Na nový motor zakoupeno: klika(favo), vačka(favo), hlava,vodní čerpadlo,termostat,sání a výfuk originál 742.136, do dvou týdnů bude vana se sacím košem (vana už je)
27.2.---přišel motorek stěračů felicie
1.3.---přišli tři nálepky skoda.virt
10.3.---nataženy nové hadičky na brzdovku od nádobky k válcům
10.3.---oprava míst na podvozku a natřeno základem
10.3.---sundaná stará vana, nová připravená k montáži(nové hadice)
10.3.---sundán starý rozvod brzd
22.3.---doma je sada odhlučnění do motorového prostoru
23.3.---podařilo se mi sehnat zadní opěrky, dík patří Kamilovi (akorát teď musím vymyslet kam dám repro :))
28.3.---už i vana od Maxe je tady, díky
29.3.---první vrstva tlumexu zatím jen vzadu, víc jsem nestihnul
29.5.---tak nějak jsem to tu přestal psát, takže nápravy jsou na autě, dnes jsem nahodil poloosy, pružiny a motor
31.10.---auto je víceméně připraveno k spánku, akorát na přestavbu ho vytáhnu
---začal jsem pracovat na přestavbě, zbývá nahodit motor a sepsat nějaké ty papíry a pak šup na ouřad
---sem tam si něco koupím a udělám si takovou radost.Teď naposled to byla nová manžeta volantové tyče od Pajlota 105ky :) a čtyřramený volantík od Hrníčka :)
12.12.---pořídil jsem si nové přibližovadlo :)
26.1.---podařilo se mi sehnat podélná ramena, takže budu vyztužovat :)
30.1.--- je to ostuda, ale po menším nedorozumění jsem si byl vyzvednout papíry po přestavbě.Takže mám oficiálně Š 105 L s motorem 742.136
29.2.---těsnění na termostatu už to měly za sebou, docela propouštěly a vyždycky se mi objevila na bloku voda, přetěsněno :)
5.3.---tak jsem si dneska trošku hrál a vyměnil silentbloky a při té příležitosti i držáky
17.4.---dnes mi byla vykradena garáž, kromě jiného mi vzali i motor který jsem měl jako nouzovku a při vytahování mi poškrábali lak na škodovce :( jo a taky mi vzali všechno nářadí :(
2009
21.4.---opraveny nějaké neduhy po loňské sezóně a zjištěna fajna věc a to že mi skončila technická loni v červenci :D
17.6.---technická hotová, máme nové gumy, nasazeny plechy pod motor
---jupitery jsou konečně na chemickém odlakování
2010
leden---repase přední nápravy
-nějaké blinkry, skla předních světel, dvoudílná maska
-jupitery odlakovány, teď půjdou na límeček
leden 2011---pár věcí na repasi přední nápravy jinak stojí v garáži a čeká.
tak se hodím jedno malinké video
DNE 29.10.2014 POPUTOVALA ŠKODOVĚNKA K NOVÉMU MAJITELI. JEDNA ETAPA MÉHO ŠKODOVÁCKÉHO ŽIVOTA SKONČILA ABY NĚCO NOVÉHO MOHLO ZAČÍT :-)
Typ motoru 742.136
Barva šedá základní
Rok výroby 1983
Nedělám to jako odborník ale snažím se a přináší mi to radost když se něco povede.Menší věci a přestavby si dělám sám a ty složitější přenechávám odborníkům a těm co tomu víc rozumí.Cílem je série a udělat s toho auta Š 136, což se mi po motorové stránce povedlo.
Motor:
-742.136 legální zástavba
-tvrdé silentbloky motoru
-alternátor 55A, favorit
Podvozek:
-přední pružiny 250ky (saky)
-zadní pružiny taky přitvrzené (saky)
-tlumiče původní série
-kola Jupiter, pneu 175/70 (momentálně plechy v komaxitu)
-čtyřpístkové brzdy a komplet nové vedení trubek a hadic
-přední náprava vyztužená, ale za ty roky dostala na frak(chystá se nová)
-zadní vlečená náprava vyztužená
Interiér:
-přední sedadla felda
-zadní sedadla rapid (asi půjdou pryč,blbě se tam leze)
-volant čtyřramenný
-modré čalounění
-radio Philips-4 x repro Dexon 60W
-zadní plato (přibudou opěrky)
-panel rádia
-budíky s bílým ledkovým podsvícením
Exteriér:
-zadní světla červenobílé-dvouvláknové( zatím odpojené)
-blinkly přední a boční bílé
-příd.dálkové
-stř. okno
-mlhovky
Do budoucna:
-postavit více méně sériovou 136ku(zatím se to daří)
Přítomnost:
-zrenovovat plecháče, opískovat a nastříkat i s plechy pod motor (hotovo)
-vyztužit a nalakovat zadní podélné ramena (hotovo)
-zakoupit nějaké pneu 175/70 (koupeno)
-připravit vůz na technickou (hotovo)
-opravit syčící posilovač brzdného účinku (hotovo)
Na nový motor zakoupeno: klika(favo), vačka(favo), hlava,vodní čerpadlo,termostat,sání a výfuk originál 742.136, do dvou týdnů bude vana se sacím košem (vana už je)
27.2.---přišel motorek stěračů felicie
1.3.---přišli tři nálepky skoda.virt
10.3.---nataženy nové hadičky na brzdovku od nádobky k válcům
10.3.---oprava míst na podvozku a natřeno základem
10.3.---sundaná stará vana, nová připravená k montáži(nové hadice)
10.3.---sundán starý rozvod brzd
22.3.---doma je sada odhlučnění do motorového prostoru
23.3.---podařilo se mi sehnat zadní opěrky, dík patří Kamilovi (akorát teď musím vymyslet kam dám repro :))
28.3.---už i vana od Maxe je tady, díky
29.3.---první vrstva tlumexu zatím jen vzadu, víc jsem nestihnul
29.5.---tak nějak jsem to tu přestal psát, takže nápravy jsou na autě, dnes jsem nahodil poloosy, pružiny a motor
31.10.---auto je víceméně připraveno k spánku, akorát na přestavbu ho vytáhnu
---začal jsem pracovat na přestavbě, zbývá nahodit motor a sepsat nějaké ty papíry a pak šup na ouřad
---sem tam si něco koupím a udělám si takovou radost.Teď naposled to byla nová manžeta volantové tyče od Pajlota 105ky :) a čtyřramený volantík od Hrníčka :)
12.12.---pořídil jsem si nové přibližovadlo :)
26.1.---podařilo se mi sehnat podélná ramena, takže budu vyztužovat :)
30.1.--- je to ostuda, ale po menším nedorozumění jsem si byl vyzvednout papíry po přestavbě.Takže mám oficiálně Š 105 L s motorem 742.136
29.2.---těsnění na termostatu už to měly za sebou, docela propouštěly a vyždycky se mi objevila na bloku voda, přetěsněno :)
5.3.---tak jsem si dneska trošku hrál a vyměnil silentbloky a při té příležitosti i držáky
17.4.---dnes mi byla vykradena garáž, kromě jiného mi vzali i motor který jsem měl jako nouzovku a při vytahování mi poškrábali lak na škodovce :( jo a taky mi vzali všechno nářadí :(
2009
21.4.---opraveny nějaké neduhy po loňské sezóně a zjištěna fajna věc a to že mi skončila technická loni v červenci :D
17.6.---technická hotová, máme nové gumy, nasazeny plechy pod motor
---jupitery jsou konečně na chemickém odlakování
2010
leden---repase přední nápravy
-nějaké blinkry, skla předních světel, dvoudílná maska
-jupitery odlakovány, teď půjdou na límeček
leden 2011---pár věcí na repasi přední nápravy jinak stojí v garáži a čeká.
tak se hodím jedno malinké video
DNE 29.10.2014 POPUTOVALA ŠKODOVĚNKA K NOVÉMU MAJITELI. JEDNA ETAPA MÉHO ŠKODOVÁCKÉHO ŽIVOTA SKONČILA ABY NĚCO NOVÉHO MOHLO ZAČÍT :-)
Doyle/Š 105L - komentáře:
jj škoda 136 

-> MadMan: a na co by ti asi byl, snad né do tej kraksny?to by byla škoda

kurde pak si ten motor pujcim ja ;)

-> Kroulíček: proč myslíš?znáš původ?
-> Vena: no hlavně ať to udělá tu přestavbu
-> Vena: no hlavně ať to udělá tu přestavbu

-> Doyle: týjo tak 136 už je tam.Bude to asi rozdíl podle té 105 co?

-> Doyle 03.11.07 10:01:08: doufám že máš zásobu oleje na ten motor

-> Doyle: Kde si sehnal tu sériovou odhlučňovací sadu??
-> Tuner#2:
-> havlik:
-> Pavel P.:
no mě ten volant příjde jako nejlepší řešení menšího volantu.S těch nových se mi líbí málokerý a moc do škodováckého introše nepasujou.Ten co jsem měl není špatný, ale nejde vidět na přístroje
-> havlik:
-> Pavel P.:
no mě ten volant příjde jako nejlepší řešení menšího volantu.S těch nových se mi líbí málokerý a moc do škodováckého introše nepasujou.Ten co jsem měl není špatný, ale nejde vidět na přístroje

-> Tuner#2: taky se mi s ním řídí líp jak s klasickym kormidlem... ale u 130ky v rámci originality nechám původní.

-> havlik: Já si opravdu na něj nemůžu stěžovat.

-> Tuner#2: mno konečně mě se teda s timhle volantem řídilo nejblbějš ze všech
-> havlik: JJ proto konečně po zimě budu mít jinej
ale vzdávám se ho s těžkým srdcem.


-> Tuner#2: tuten volant je hroznej


-> Doyle: Koukám že jsi koupil stejný volant. Já pořád řeším čím ho nahradím, ale když on se tak pěkně drží :o)
-> hrňa: dík, no zatím jsem moc spokojený i když toho letoz už asi moc nenajezdím.Ale když si tak sednu do auta v garáži tak se kochám
parádně se drží a vidím všechny budíky, což byl předtím problém.Takže sem hodně rád


-> Doyle: Pěkný volantík, kde jsi ho koupil???
Doufám že budeš spokojený.

Doufám že budeš spokojený.
-> Doyle: Fakt pěkná práce, hodně štěstí při dalším vyvoji

-> Maxx: -> tunerlada: díky moc, teď se pracuje na přestavbě a po zimě možná lak

moc pekna skodovenka
