
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 GLS (LPG)
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
SKODOVACEK4 - komentáře:
15:01:32
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
Akorát to nějak zkresluje má to být červená rally a ne oranžáda

14:58:34
18.11.2010
18.11.2010

MOLSO
-> Škodováček Karkůlka2:
stejnak je to pekné 
stejnak je to pekné 
14:52:18
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
-> MOLSO: Díky.. Nic moc,ale na domácí podmínky(pracch,vybavení atd..)to snad půjde...leštička to jistí

14:23:19
18.11.2010
18.11.2010

MOLSO
-> Škodováček Karkůlka2: hezky pekne 

14:18:19
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
14:16:36
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
14:16:04
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
14:14:45
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
03:37:32
18.11.2010
18.11.2010

Škodováček Karkůlka2
Jdeme z garáže karoserie a vnitřky dveří v laku


20:08:29
16.11.2010
16.11.2010

Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: PUR je uplně na víš co,nemohl jsem to s toho vůbec dostat je to pořád měkké atd,kůli tomu musela kastle do plechu..A je to průmyslová barva ne barva na auto..Máme Akrylátek,dneska půjde možná do barvy kastle...
uvidíme co s toho vyleze a co do toho napadá
uvidíme co s toho vyleze a co do toho napadá
10:17:39
16.11.2010
16.11.2010

MerHanz
Pěkné, už to je zase v jený barvě :). Ještě ta vrchní, prd kryvá červená. Nej zkušenosti máme s polyuretanovými bbarvami přímo z lakovny, když to ještě šlo. Ale ta musí mit uplně studenej plech, jinak to je pomeranč, jako tam byl.
01:03:35
14.11.2010
14.11.2010

Škodováček Karkůlka2
-> krtik: 1.Srazoví 2.spotřební 3.Depozit a pro mě finančně nemožný erko 4.Daewoo,Depozit a tak nějak zatim moc nevyužitelný...Takže s klidem řečeno mám dvě + jedno rezervní.
celkově 8 bez feli....Zkrátka bordel defakto k ničemu
celkově 8 bez feli....Zkrátka bordel defakto k ničemu
23:50:33
13.11.2010
13.11.2010

krtik
-> skodovak: takže, když nepočítám tu mamčinu Feli, tak máš 6 aut - to je pěkný 

19:08:50
13.11.2010
13.11.2010

skodovak
-> krtik: Od MerHanze je koupená v tom máš pravdu,a je kamaráda.Já mám modrou,bílou a Felda je maminy,ale opravy a vše kolem je též na mě i s ní jezdím takže se to dá říct různě
Ještě mám torzo erka už několik let,stovku už asi jen na díly 105udělanou na GLS kamarád ji dal mě místo šroťáku páč je v luxusnim stavu..Potom ještě 3*Daewoo,jedno po bouračce chybí dodělat předek,druhý od strejce na díly,nicméně jede a třetí jezdilo,pak dárce orgánů na to první a Teď se dá říct jen kastle jako miniskládek
Ale trefil ses Přihlášený jsou ty tři,pouze
Ještě mám torzo erka už několik let,stovku už asi jen na díly 105udělanou na GLS kamarád ji dal mě místo šroťáku páč je v luxusnim stavu..Potom ještě 3*Daewoo,jedno po bouračce chybí dodělat předek,druhý od strejce na díly,nicméně jede a třetí jezdilo,pak dárce orgánů na to první a Teď se dá říct jen kastle jako miniskládek
Ale trefil ses Přihlášený jsou ty tři,pouze
18:57:10
13.11.2010
13.11.2010

krtik
-> skodovak: aha, já myslel, že je tvoje a koupil si jí od MerHanze... A ty máš teda: Bílou, Modrou a teď nově Feli, ju? ...mám v tom nějaký zmatek


18:55:25
13.11.2010
13.11.2010

skodovak
-> tonek.favo: Díky,dělá se po doma jak to jde,nehroší bude lak v domácích podmínkách s obyč pistolí a nekryjící červená...ale uvidíme..
neni a nebude to top ale je dělaná s láskou a vlastníma rukam:-)
neni a nebude to top ale je dělaná s láskou a vlastníma rukam:-)18:53:31
13.11.2010
13.11.2010

skodovak
-> krtik: Díky,nene tohle je kamarádovo ale dělámě to oba a u mě..:-)) jinak ten počet aut počítaje i nepojízdné je ještě malý


18:27:50
13.11.2010
13.11.2010

tonek.favo
Pěkná škodovka, držím palec 

18:23:47
13.11.2010
13.11.2010

krtik
-> Škodováček Karkůlka2: dobré! pěkný kus práce
...ty máš 4 auta, jestli umim počítat? 
...ty máš 4 auta, jestli umim počítat? 
12:40:05
05.11.2010
05.11.2010

Škodováček Karkůlka2
Jinak teda komplet vše je broušené a odbarvené na plech takže kytování a hledání tvarů je pro laika radost výsledek nejistý


SKODOVACEK4
