skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 GLS (LPG)
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
SKODOVACEK4 - komentáře:
15:45:44
25.11.2010
25.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MOLSO: svatej pomeranč
14:08:38
25.11.2010
25.11.2010
MOLSO
-> Škodováček Karkůlka2: sorry ale asi mam zly monitor na fotke nevidim rozdiel
ja mam tiez lak striekany na 2x, najprv sa striekal skelet s blatníkami a zadné čelo, zvyškom sa vystriekali okraje dverí. Druhou várkou sa nalakovali dvere a kapoty. Prvá várka mala podla lakýrnika v sebe viac laku alebo čoho a krásne sa rozlievala, druhá várka robila dosť pomaranč. Takže kasňu a predné blatníky + zadné čelo mám úplne krásne, skoro dokonalé a zvyšok taký +- pomaranč.
Ale som spokojný aj tak
P.S. - odtiene presne pasovali rozdiel tam nemám.
ja mam tiez lak striekany na 2x, najprv sa striekal skelet s blatníkami a zadné čelo, zvyškom sa vystriekali okraje dverí. Druhou várkou sa nalakovali dvere a kapoty. Prvá várka mala podla lakýrnika v sebe viac laku alebo čoho a krásne sa rozlievala, druhá várka robila dosť pomaranč. Takže kasňu a predné blatníky + zadné čelo mám úplne krásne, skoro dokonalé a zvyšok taký +- pomaranč.
Ale som spokojný aj tak
P.S. - odtiene presne pasovali rozdiel tam nemám.
14:05:25
25.11.2010
25.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> Tuner#2: Bralo se barvy ještě více než v lakovně doporučily..najednou to tedy mělo být,jenře po nastříkání kastle a vnitřků dveří,jsme radši ještě (pro jistotu)přikoupili a doufaly tak nějak že to musí vyjít,bohužel na poslední vrstvu se použila nová a tedy i jiná barva a je to tak jak to je.:-(( teď člověk ví že se měl spolehnout radši na sebe a tu novou požít do prvních vrstev ale teď už je pozdě no...stříkat to znova teď nebudu neboť po celkové investici do auta není financí a jsou bohužel i jiná místa kam cpát,nehledě že ač je to škoda a bude se to řešit,je to i momentálně spotřební auto a mám novou práci která je dál a auto už potřebuju...
13:42:24
25.11.2010
25.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2: aha dekuji za upresneni ;-) jjj taky jsme koukal u tebe kdyz si dostrikaval ten sloupek A. ke svemu autu mam namichanou barvu v plechovce navic ale to uz taky nebude asi po tech letech sedet :(
13:34:00
25.11.2010
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stika87: Rozdíl barev nesleštíš pokud jsou obě nové. Oživit jde max. stará barva...
-> Škodováček Karkůlka2: To je škoda a sám vím jak těžké je chytnou přesný odstím, ideálně to dělat z jednoho vrhu.
-> Škodováček Karkůlka2: To je škoda a sám vím jak těžké je chytnou přesný odstím, ideálně to dělat z jednoho vrhu.
13:31:20
25.11.2010
25.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Škodováček Karkůlka2: co s tim ? zkusit to nak slestit ? nebo cely znova ?
01:41:28
25.11.2010
25.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> stika87: nevyšla barva tak se dalo přimíchat a takhle to dopadlo..
23:44:18
24.11.2010
24.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Škodováček Karkůlka2: vauuu jak to ?????
22:49:35
23.11.2010
23.11.2010
Škodováček Karkůlka2
Tak jsme ku...a zjistili že domíchaná barva vůbec nesedí s tou původní,takže všechna práce v prde..i
22:16:03
21.11.2010
21.11.2010
Škodováček Karkůlka2
Tak s tím nejhorším se to trošku přecenilo:( zbytek dílů se taky celkem povedlo ale během hodiny do toho nalítalo takovýho prachu že to je skoro na předělání
19:28:56
18.11.2010
18.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> adamisko: Díky snad trošku jo...každopádně z nejhoršího je venku
19:22:41
18.11.2010
18.11.2010
adamisko
z toho bude ale pěkná dračice
19:09:16
18.11.2010
18.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz:
18:53:05
18.11.2010
18.11.2010
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: Hezky pěkně. Dobře ty!!!!!!!! Prostě červená je červená....
16:38:57
18.11.2010
18.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> wooddy: člověče teď ti přesně neřeknu,je to zkrátka červená rally pak se podívám...
15:36:15
18.11.2010
18.11.2010
wooddy
Chválím barvu,nejlepší:-D Jakej to máš odstín?