skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 GLS (LPG)
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
SKODOVACEK4 - komentáře:
20:45:19
15.06.2011
15.06.2011
Škodováček Karkůlka2
Tuner#2 11.06.11 13:11:24 napsal: → Škodováček Karkůlka2 10.06.11 20:38:09: To bych nedělal…Co bys nedělal?
13:11:24
11.06.2011
11.06.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Škodováček Karkůlka2 10.06.11 20:38:09: To bych nedělal...
20:43:48
10.04.2011
10.04.2011
Škodováček Karkůlka2
vcelku tu nic nevyhrabu :( ale bude na Želivy.. něco málo jsem alespoň dopsal...
20:37:19
10.04.2011
10.04.2011
skodovak
-> MerHanz: čau čau,auto už je dávno hotové,jezdí se s ním..sice jsem se o tuto kartu staral já,ale ani já momentálně nemám foto hotového a majitel je zaláskovanej + má práci tak je těžký to dohonit jinaj je rozleštěná barvy se trošku porovnaly není rozdíl tak znát a celkem si myslím že na domácí podmínky se nám to povedlo..novinka poslední doby je přední origo dvoudílná maska
16:57:26
13.03.2011
13.03.2011
MerHanz
Tak co chlapi, jak to jde?? nějaký aktuální foto??
12:00:04
01.12.2010
01.12.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: No jo no,uvidim,teď nemám čas to řešit skládáme..Příští rok se to asi vezme celé znova teď už prostě nejsou love a hlavně vánoce do toho atd atd..naštve to dost když člověk za to dá už poslední kačku,ale nadruhou stranu jsem rád že je vyvařená ochráněná tisíci barvama a šlo hlavně o stav karoserie
20:43:54
29.11.2010
29.11.2010
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: Sáákra, tak to dost pech s tou barvou, ale to bude vina na straně toho, co to míchal. Mám ověřeno, že to namíchaj aj podle oka dost přesně. Viz, odstíny, co na tom byli, jak to dostříkávaný.Ale teď už s tím těžko něco vyřešíš. Ten co ti to míchal se bude bránit a věř, že pokud je vychcanej tak se ubrání.
13:28:28
27.11.2010
27.11.2010
Škodováček Karkůlka2
Skoro složeno...ještě nárazníky vnitřek a nějaké detaily..
15:45:44
25.11.2010
25.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MOLSO: svatej pomeranč
14:08:38
25.11.2010
25.11.2010
MOLSO
-> Škodováček Karkůlka2: sorry ale asi mam zly monitor na fotke nevidim rozdiel
ja mam tiez lak striekany na 2x, najprv sa striekal skelet s blatníkami a zadné čelo, zvyškom sa vystriekali okraje dverí. Druhou várkou sa nalakovali dvere a kapoty. Prvá várka mala podla lakýrnika v sebe viac laku alebo čoho a krásne sa rozlievala, druhá várka robila dosť pomaranč. Takže kasňu a predné blatníky + zadné čelo mám úplne krásne, skoro dokonalé a zvyšok taký +- pomaranč.
Ale som spokojný aj tak
P.S. - odtiene presne pasovali rozdiel tam nemám.
ja mam tiez lak striekany na 2x, najprv sa striekal skelet s blatníkami a zadné čelo, zvyškom sa vystriekali okraje dverí. Druhou várkou sa nalakovali dvere a kapoty. Prvá várka mala podla lakýrnika v sebe viac laku alebo čoho a krásne sa rozlievala, druhá várka robila dosť pomaranč. Takže kasňu a predné blatníky + zadné čelo mám úplne krásne, skoro dokonalé a zvyšok taký +- pomaranč.
Ale som spokojný aj tak
P.S. - odtiene presne pasovali rozdiel tam nemám.
14:05:25
25.11.2010
25.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> Tuner#2: Bralo se barvy ještě více než v lakovně doporučily..najednou to tedy mělo být,jenře po nastříkání kastle a vnitřků dveří,jsme radši ještě (pro jistotu)přikoupili a doufaly tak nějak že to musí vyjít,bohužel na poslední vrstvu se použila nová a tedy i jiná barva a je to tak jak to je.:-(( teď člověk ví že se měl spolehnout radši na sebe a tu novou požít do prvních vrstev ale teď už je pozdě no...stříkat to znova teď nebudu neboť po celkové investici do auta není financí a jsou bohužel i jiná místa kam cpát,nehledě že ač je to škoda a bude se to řešit,je to i momentálně spotřební auto a mám novou práci která je dál a auto už potřebuju...
13:42:24
25.11.2010
25.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Tuner#2: aha dekuji za upresneni ;-) jjj taky jsme koukal u tebe kdyz si dostrikaval ten sloupek A. ke svemu autu mam namichanou barvu v plechovce navic ale to uz taky nebude asi po tech letech sedet :(
13:34:00
25.11.2010
25.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> stika87: Rozdíl barev nesleštíš pokud jsou obě nové. Oživit jde max. stará barva...
-> Škodováček Karkůlka2: To je škoda a sám vím jak těžké je chytnou přesný odstím, ideálně to dělat z jednoho vrhu.
-> Škodováček Karkůlka2: To je škoda a sám vím jak těžké je chytnou přesný odstím, ideálně to dělat z jednoho vrhu.
13:31:20
25.11.2010
25.11.2010
stika87 - Maschinenführer
-> Škodováček Karkůlka2: co s tim ? zkusit to nak slestit ? nebo cely znova ?