skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 GLS (LPG)
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
* Toto auto bylo zakoupeno od člena MerHanz.
Motor:
* Favorit 135
* Odlehčený a vyvážený setrvačník
* Sání a svody rapid 136
* karburátor Sedr
* Tvrdé silentbloky origo GumoKov
Převodovka:
* 5Q (krátká)
Kola:
* Letní - Apollo 5J R13 Pneu Nokian i3
* Zimní - Origo plechová po repasi v bílé barvě + pneu Hankook W440 Ice Bear165/65/13
Přední náprava:
* Mková lehce řízlé pružiny jinak originál
* Svisláky po GO + nové gumové uložení
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravená nová nápravnice na opískování + skoro nová ramena atd..na Jarní kompletní GO
Zadní náprava:
* M kyvadlová origo
* Nové poloosy,ložiska,simeringy ,manžety GO nohavic
* Tlumiče přitvrzené Pal
* Připravena nová podélná vystužená ramena
Doplňky:
* Centrál na DO 4*
* Zrcátka Beskyd Sport
* 4 přídavná světla
* Příčný výfuk
* Sedačky RECARO/polohovatelné
Brzdy:
* Nové trubkové rozvody 3.2011
* Předek ferodo+osinek
* zadek origo bubny+Azbestové obložení (origo)
Novinky:
* Interiér do červena
* Malinko předělaná elektroinstalace světel atd..
* 4.6.2009 - Výměna Motoru za Fa135 +Tvrdé silentbloky GumoKov+Částečná GO zadní nápravy (Povoleně nohavice poloosy total a vypadlé gumy!)
* Polo Go zadní nápravy+ čtvrt Go přední nápravy :-)) +tlumiče atd.
* Go brzd téměř vše origo ČSSR
* Nové přední ČSSR blinkry
* Repas ráfků pískování,základ,plnič a akrylátek
* Křídlo Ellri desing
* Stříška Ellri desing (nalakovat a je tam)
* New LPG soustava!
* Zakoupeny originál prahy ČSSR-bohužel na oužu
* Přední blatníky ČSSR ,bez části k P sloupku-sehnáno
* Příčný výfuk z Moto Hliníkový obal
* Plastové podběhy jsou rovněž doma co nevidět budou na autě! (jen přední)
* Přitvrzené tlumiče Pal (jeté ale nesrovnatelné)
* Dvoudílná origo maska 3.2011
Rozrpracováno:
* GO přední nápravy -opískováno,ovařeno,střík nuto základem..Nakoupeno 70% dílů na skložení,koupena stříška na zad.okno(momentálně v plniči).Nebude!
* GO Vlečné nápravy -zakoupená náprava,rozborka...
Plány:
* př.náprava komplet GO+vystužení pružiny asi od T2 + nějaké to tlumení
* vystužená zad.podélná ramena
*První etapa vyvařování zahájena 15.8.2010
-Prahy+výstuhy+zadní kapsy
-Pčka+ vršky podběhů+rohy rámu okna
-Lem+vnitřní lem
-Oprava předních sloupků v místě pantů..
-Vyvaření podlahy
-Opava pravého zadního lemu
-poopravený drák spodního ramene v podlaze...výměna zřejmě v zimě na kolíbce s nosníkama
-Odrezovač,základ,základ, tmel,základ podlaha a podběhy + asfalt
-Stříkání dutin,lehce projet základovkou opálený a další nedomrdlí místa a po vyschnutí Rezistin ML (nahusto) :-)))
-Postupné pasování předku + dveří...
-Škrábání,broušení,rozpou štění nekvalitní loupající se barvy,bohužel i s původním lakem....(nedrží na tom nic) to práce prodlužuje!
-Kytování
-Nástřik podběhů asfaltem od body
-nastříkán plnič na díly na které přijde stříkací tmel(kyt)+následný nástřik a broušení=příprava na celoplnič
-Vršky předních podběhů a vrch chladičovky v černém akrylátu
-plnič
-broušení dokytování
-Celolak
-skládání+rozleštění
-HOTOVO...+ hotová nová TK a EM :))
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------
----2011-----
Znovupředělání elektroinstalace převážně zapojení přídavných světel atd....
Práce na dokončení náprav : vystužení předních ramen,převařené dorazy podle Tunera
navaření vlečkové příčky o 1cm kuli Ačkum
Znovupískování většiny dílů náprav
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- --------------------
----2012----
Momentálě probíhá výměna zadních komplet kapes,dá se říct rekonstrukce zadní části vozu :-))
Přijde na řadu nasazení nových vystužených podélných ramen s tvrdým uložením Gumokov
Nasazení trubky paliva Š130 s novou hadicí
Příprava šikmých ramen na vlečnou nápravu a až se ustálí počasí její namontování soušasně s repasovanou přední na tvrdých gumách a motorem felicia v lehké úpravě..
4P brzdiče po Go s nerez pístky..
T2 pružiny + přitvrzené Paly
Stabilizátor 20ka p.Svozil
SKODOVACEK4 - komentáře:
03:37:32
18.11.2010
18.11.2010
Škodováček Karkůlka2
Jdeme z garáže karoserie a vnitřky dveří v laku
20:08:29
16.11.2010
16.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: PUR je uplně na víš co,nemohl jsem to s toho vůbec dostat je to pořád měkké atd,kůli tomu musela kastle do plechu..A je to průmyslová barva ne barva na auto..Máme Akrylátek,dneska půjde možná do barvy kastle... uvidíme co s toho vyleze a co do toho napadá
10:17:39
16.11.2010
16.11.2010
MerHanz
Pěkné, už to je zase v jený barvě :). Ještě ta vrchní, prd kryvá červená. Nej zkušenosti máme s polyuretanovými bbarvami přímo z lakovny, když to ještě šlo. Ale ta musí mit uplně studenej plech, jinak to je pomeranč, jako tam byl.
01:03:35
14.11.2010
14.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> krtik: 1.Srazoví 2.spotřební 3.Depozit a pro mě finančně nemožný erko 4.Daewoo,Depozit a tak nějak zatim moc nevyužitelný...Takže s klidem řečeno mám dvě + jedno rezervní. celkově 8 bez feli....Zkrátka bordel defakto k ničemu
23:50:33
13.11.2010
13.11.2010
krtik
-> skodovak: takže, když nepočítám tu mamčinu Feli, tak máš 6 aut - to je pěkný
19:08:50
13.11.2010
13.11.2010
skodovak
-> krtik: Od MerHanze je koupená v tom máš pravdu,a je kamaráda.Já mám modrou,bílou a Felda je maminy,ale opravy a vše kolem je též na mě i s ní jezdím takže se to dá říct různě Ještě mám torzo erka už několik let,stovku už asi jen na díly 105udělanou na GLS kamarád ji dal mě místo šroťáku páč je v luxusnim stavu..Potom ještě 3*Daewoo,jedno po bouračce chybí dodělat předek,druhý od strejce na díly,nicméně jede a třetí jezdilo,pak dárce orgánů na to první a Teď se dá říct jen kastle jako miniskládek Ale trefil ses Přihlášený jsou ty tři,pouze
18:57:10
13.11.2010
13.11.2010
krtik
-> skodovak: aha, já myslel, že je tvoje a koupil si jí od MerHanze... A ty máš teda: Bílou, Modrou a teď nově Feli, ju? ...mám v tom nějaký zmatek
18:55:25
13.11.2010
13.11.2010
skodovak
-> tonek.favo: Díky,dělá se po doma jak to jde,nehroší bude lak v domácích podmínkách s obyč pistolí a nekryjící červená...ale uvidíme.. neni a nebude to top ale je dělaná s láskou a vlastníma rukam:-)
18:53:31
13.11.2010
13.11.2010
skodovak
-> krtik: Díky,nene tohle je kamarádovo ale dělámě to oba a u mě..:-)) jinak ten počet aut počítaje i nepojízdné je ještě malý
18:27:50
13.11.2010
13.11.2010
tonek.favo
Pěkná škodovka, držím palec
18:23:47
13.11.2010
13.11.2010
krtik
-> Škodováček Karkůlka2: dobré! pěkný kus práce ...ty máš 4 auta, jestli umim počítat?
12:40:05
05.11.2010
05.11.2010
Škodováček Karkůlka2
Jinak teda komplet vše je broušené a odbarvené na plech takže kytování a hledání tvarů je pro laika radost výsledek nejistý
12:36:34
05.11.2010
05.11.2010
Škodováček Karkůlka2
-> MerHanz: Na žádný praskliny jsem nenarazil je to tam cínované jako normálně a víc jsem neřešil snad to nebude zlobit..
10:14:25
05.11.2010
05.11.2010
MerHanz
-> Škodováček Karkůlka2: Koukám, že už to dostává tvar :). Copak jsi proved s tema rohama pod zadním oknem. Tam to dole bylo popraskaný už, když se to auto dostalo do ruky mě.
01:14:58
05.11.2010
05.11.2010
Škodováček Karkůlka2
Hotové přední i zadní podběhy+blatníky v body asfaltovém nástřiku,vršek u předních v černém akrylátu,připravené na nalepení blatníčků