skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak vám představuju hromadu šrotu z které se postupně stává opět auto.
Typ: Škoda 120LS
Rok výroby: 1984
Motor: 742.13 vyměněn v roce 1992
Převodovka: pětistupnová 4,22
Zadní náprava: kyvadlová
Karoserie: vyměněná v roce 1989
Střešní okno, tažné zařízení, autorádio.
LEDEN 2004
Prvním majitelem byla firma Velamos s.p. (znáte kola Velamos?)
Druhý majitelem byla firma Velosteel a.s.
Třetí majitel je můj táta. Od prosince 2003. Jelikož je
zaměstnanec tak mu dovolili si auto odkoupit. Auto bylo v takovém
to stavu: totálně zežraný prahy, totálně zežraný lemy, totálně
zežraný přední podběhy, zežraná podlaha, trochu rezavý dveře.
Absolutně nejvíc na světě ;-) zajebanej motor a převodovka. STK
skončila v lednu 2004.
PODZIM 2004
Tak auto je už vyvařený a prahy, zadní blatníky, lem přední kapoty a roh jedněch dveří je nastříkanej do stejné barvy, kufr a vnitřek je natřenej taky odstínem 2315. Spodek auta je natřenej dvěma až třema vrstvama černýho Tlumexu. Dutiny vystříkány Resistinem na dutiny. V listopadu bylo auto na STK a prošlo uplně bez problémů. Ale ještě z něj teče olej z převodovky i z motoru. Musí se to přetěsnit.
VELIKONOCE 2005
Tak jsme zase vyndali motor a převodovku, na motoru se přetěsnila vana, a vyměnili se obě gufera na klikovce, taky se přetěsnilo boční a vrchní víko ventilů. Převodovka po přetěsnění začala nějak hučet takže se zavezla p.Hoškovy který během 24 hodin převodovku přetěsnil a vyměnil synchrony a ozubený kola na prvním druhém a třetím stupni.
Až bude auto opravený a po STK tak bude na prodej.
Takže předběžní zájemci se můžou už hlásit.
POZOR !!! Dnes 16.7.2005 bylo auto prodáno, prodejní cena byla 18 000 Kč.
21.KVĚTNA 2006
Dnes jsem byl u autíčka na návštěvě a má na tachometru 35 812 km, bohužel nevím kolik tam bylo když jsem to prodával, Auto dostalo svíčky NGK, nový kladívko a kabely ke svíčkám, na jaře majitel koupil nový gumy OR34 a laminátovou LR vanu na zadní kapotu.
18.ŘÍJNA 2006
Dnes jsem s majitelem a autíčkem jel na STK a dopadlo to špatně. neprošlo to. Nesvítili blinkříky na předních blatnících (o tom mi řekl majitel asi tak 10 minut před STK) , přední světlomet svítil moc vysoko a technik ani neměl nějak chuť se s tím štelovat. a hlavně pozvohýbany a rezavý konce nápravnice v místech kde je gumový silentblok. Zkusím to trochu narovnat a zatřít tlumexem, jinak by se musela vyměnit náprava. NA tachometru je 37 666 km, takže za pět měsícu majitel najel ani ne 2000 km.
12.ČERVENCE 2007
44 000 km přesně.
. . .
Někdy v půlce listopadu za mnou přišla kolegyně Martina, jíž jsem todle auto prodal jestli si ho od nich koupím zpět, že asi budou kupovat Favorita za 28 000,- tak jsem jí říkal že ho nekoupím, ale seženu ji na to kupce, a na to fáčko at si dá hodně pozor protože za 28 kolíků to musí být v luxusním stavu. po týdnu přišla že od známého asi budou kupovat Felicii za 35 000,-, tak jsem ji řekl že za ty prachy to bude asi nějaká rezavá mrdka. No a před vánocama přišla s tím že asi koupijou Renaulta Chamade z roku 1990. Tak jsem jí sehnal kupce, čekal jsem že za to auto bude chtít tak 15 000,- proptože před třema rokama za to dali 18 000,-, ona je takový naivka. Takže jsem se docela divil když vytasila cenu 5 000,-, která pak ještě klesla na 4000,- protože si nechají rádio. ;-) Začátkem ledna si koupili opravdu červenýho Renaulta 19 Chamade 1,4.
18.LEDEN 2008
47 950 km konec jedné etapy tohoto auta.
S novou majitelkou jsme se dohodl na tom, že jí auto ještě trochu proklepnu, než ji ho předám. V pátek jsem ho ráno dovezl domů a nestačil jsem se divit, málem jsem si rval vlasy, jak je to auto zhuntovaný. V pátek jsem na něm pracoval 13 hodin a v neděli dalších 10 hodin. V sprnu jsem majiteli koupil novou řadicí páku protože asi byla prasklá kulička dole. když jsem si ale v pátek auto odvážel od Neda Flanderse, tak po sešlápnutí spojky mě bylo jasný že je zavzdušněná, zabírala na posledních možná 2 cm. odvzdušnění na místě nepomohlo, vyměnil jsem řadící páku kterou si on tam za celých 5 měsíců nedal. Přes kabely z druhého auta jsme to musely nastartovat, protože na Hnědce byla vybitá baterka i když je jen rok stará. Domů jsem nějak dojel však to je jen 25km horama. Doma jsem tam namontoval nový spojkový hlavní i pracovní váleček, odvzdušnil a seřídil spojku. Taky jsem musel vyměnit sedačky protože tam byli namontovaný z nějakého starého Renaultu, jednak byli tam vysoko, že se za volan muselo nasedat jak na kolo se štanglou, protože mezi volantem a sedákem bylo jen asi 10cm a nešlo tam protáhnout nohu, navíc ty sedačky šli posunout jen asi 5cm dozadu, protože vepředu byl doraz a dozadu nešli kvuli šroubu zašroubovanému doprostřed kolejnice. nafotce je vidět rozdíl mezi sedačkou Renault a Škoda. Navíc sedáky Renaultu byli o hodně širší, takže když se řadila pětka nebo zpátečka tak řadící páka brala o sedák spolujezdce. Rozdělal jsem a vyčistil karburátor, vyměnil těsnění, a O-kroužky, vzduchový filtr byl černý jako uhlí, ten snad za ty 3 roky nikdy neměnil. Oleje tam je pod ryskou, ten ještě budu muset doplnit, několik žárovek bylo prasknutých, předstih byl asi kolem -7°, dveře u řidiče byli prověšené že brali o B sloupek, tak jsem spodní pant vypodložil. Ta LR vana je přišroubovaný přemi šrouby skrz kapotu a šrouby už reznou, navíc se mu nepodařilo dotáhnout šroub kterým drží pant kapoty ke karoserii, takže ten šroub byl asi 2cm vyšroubovaný a kapota měla volný pohyb, LR vana odřela barvu na vršku blatníku. Modrá stříška která je přidělaná nad zadník oknem je přidělaná samořezkama přímo do střechy, kvůli kabelům na brzdové světlo v ní, tak majitel rozřízl tapecíruňk a vyvrtal další díru do střechy, samozřejmě to ničím nezatřel.
Na karoserii jsou tři bebina. prní nejmenší je zmáčnutý levý přední roh nárazníku, druhý je zmáčknutý zadní levý roh karoserie, je ohnutý blatník i zadní čelo. barva popraskala a ničím se to nezatřelo. A třetí nejhorší se stalo když Rómeo vyjížděl z nějaké brány a brzo zatočil a o sloupek brány promáčkl zadní pravé dveře, zmáčknul dole práh a začátek lemu. Dneře šli narovnat dobře, práh a lem se ale nerovnal, jen koupil prý stejný odstín barvy a zastříkal to sprejem, Problém že místo hnědi kamenné 2315 koupil béžovou 2040 ale prej při nastříkání to vypadalo stejně. Asi měl vlčí mlhu před očima protože i to víčko spreje který mi dal je uplně jiné.
pokračování zítra.
Typ: Škoda 120LS
Rok výroby: 1984
Motor: 742.13 vyměněn v roce 1992
Převodovka: pětistupnová 4,22
Zadní náprava: kyvadlová
Karoserie: vyměněná v roce 1989
Střešní okno, tažné zařízení, autorádio.
LEDEN 2004
Prvním majitelem byla firma Velamos s.p. (znáte kola Velamos?)
Druhý majitelem byla firma Velosteel a.s.
Třetí majitel je můj táta. Od prosince 2003. Jelikož je
zaměstnanec tak mu dovolili si auto odkoupit. Auto bylo v takovém
to stavu: totálně zežraný prahy, totálně zežraný lemy, totálně
zežraný přední podběhy, zežraná podlaha, trochu rezavý dveře.
Absolutně nejvíc na světě ;-) zajebanej motor a převodovka. STK
skončila v lednu 2004.
PODZIM 2004
Tak auto je už vyvařený a prahy, zadní blatníky, lem přední kapoty a roh jedněch dveří je nastříkanej do stejné barvy, kufr a vnitřek je natřenej taky odstínem 2315. Spodek auta je natřenej dvěma až třema vrstvama černýho Tlumexu. Dutiny vystříkány Resistinem na dutiny. V listopadu bylo auto na STK a prošlo uplně bez problémů. Ale ještě z něj teče olej z převodovky i z motoru. Musí se to přetěsnit.
VELIKONOCE 2005
Tak jsme zase vyndali motor a převodovku, na motoru se přetěsnila vana, a vyměnili se obě gufera na klikovce, taky se přetěsnilo boční a vrchní víko ventilů. Převodovka po přetěsnění začala nějak hučet takže se zavezla p.Hoškovy který během 24 hodin převodovku přetěsnil a vyměnil synchrony a ozubený kola na prvním druhém a třetím stupni.
Až bude auto opravený a po STK tak bude na prodej.
Takže předběžní zájemci se můžou už hlásit.
POZOR !!! Dnes 16.7.2005 bylo auto prodáno, prodejní cena byla 18 000 Kč.
21.KVĚTNA 2006
Dnes jsem byl u autíčka na návštěvě a má na tachometru 35 812 km, bohužel nevím kolik tam bylo když jsem to prodával, Auto dostalo svíčky NGK, nový kladívko a kabely ke svíčkám, na jaře majitel koupil nový gumy OR34 a laminátovou LR vanu na zadní kapotu.
18.ŘÍJNA 2006
Dnes jsem s majitelem a autíčkem jel na STK a dopadlo to špatně. neprošlo to. Nesvítili blinkříky na předních blatnících (o tom mi řekl majitel asi tak 10 minut před STK) , přední světlomet svítil moc vysoko a technik ani neměl nějak chuť se s tím štelovat. a hlavně pozvohýbany a rezavý konce nápravnice v místech kde je gumový silentblok. Zkusím to trochu narovnat a zatřít tlumexem, jinak by se musela vyměnit náprava. NA tachometru je 37 666 km, takže za pět měsícu majitel najel ani ne 2000 km.
12.ČERVENCE 2007
44 000 km přesně.
. . .
Někdy v půlce listopadu za mnou přišla kolegyně Martina, jíž jsem todle auto prodal jestli si ho od nich koupím zpět, že asi budou kupovat Favorita za 28 000,- tak jsem jí říkal že ho nekoupím, ale seženu ji na to kupce, a na to fáčko at si dá hodně pozor protože za 28 kolíků to musí být v luxusním stavu. po týdnu přišla že od známého asi budou kupovat Felicii za 35 000,-, tak jsem ji řekl že za ty prachy to bude asi nějaká rezavá mrdka. No a před vánocama přišla s tím že asi koupijou Renaulta Chamade z roku 1990. Tak jsem jí sehnal kupce, čekal jsem že za to auto bude chtít tak 15 000,- proptože před třema rokama za to dali 18 000,-, ona je takový naivka. Takže jsem se docela divil když vytasila cenu 5 000,-, která pak ještě klesla na 4000,- protože si nechají rádio. ;-) Začátkem ledna si koupili opravdu červenýho Renaulta 19 Chamade 1,4.
18.LEDEN 2008
47 950 km konec jedné etapy tohoto auta.
S novou majitelkou jsme se dohodl na tom, že jí auto ještě trochu proklepnu, než ji ho předám. V pátek jsem ho ráno dovezl domů a nestačil jsem se divit, málem jsem si rval vlasy, jak je to auto zhuntovaný. V pátek jsem na něm pracoval 13 hodin a v neděli dalších 10 hodin. V sprnu jsem majiteli koupil novou řadicí páku protože asi byla prasklá kulička dole. když jsem si ale v pátek auto odvážel od Neda Flanderse, tak po sešlápnutí spojky mě bylo jasný že je zavzdušněná, zabírala na posledních možná 2 cm. odvzdušnění na místě nepomohlo, vyměnil jsem řadící páku kterou si on tam za celých 5 měsíců nedal. Přes kabely z druhého auta jsme to musely nastartovat, protože na Hnědce byla vybitá baterka i když je jen rok stará. Domů jsem nějak dojel však to je jen 25km horama. Doma jsem tam namontoval nový spojkový hlavní i pracovní váleček, odvzdušnil a seřídil spojku. Taky jsem musel vyměnit sedačky protože tam byli namontovaný z nějakého starého Renaultu, jednak byli tam vysoko, že se za volan muselo nasedat jak na kolo se štanglou, protože mezi volantem a sedákem bylo jen asi 10cm a nešlo tam protáhnout nohu, navíc ty sedačky šli posunout jen asi 5cm dozadu, protože vepředu byl doraz a dozadu nešli kvuli šroubu zašroubovanému doprostřed kolejnice. nafotce je vidět rozdíl mezi sedačkou Renault a Škoda. Navíc sedáky Renaultu byli o hodně širší, takže když se řadila pětka nebo zpátečka tak řadící páka brala o sedák spolujezdce. Rozdělal jsem a vyčistil karburátor, vyměnil těsnění, a O-kroužky, vzduchový filtr byl černý jako uhlí, ten snad za ty 3 roky nikdy neměnil. Oleje tam je pod ryskou, ten ještě budu muset doplnit, několik žárovek bylo prasknutých, předstih byl asi kolem -7°, dveře u řidiče byli prověšené že brali o B sloupek, tak jsem spodní pant vypodložil. Ta LR vana je přišroubovaný přemi šrouby skrz kapotu a šrouby už reznou, navíc se mu nepodařilo dotáhnout šroub kterým drží pant kapoty ke karoserii, takže ten šroub byl asi 2cm vyšroubovaný a kapota měla volný pohyb, LR vana odřela barvu na vršku blatníku. Modrá stříška která je přidělaná nad zadník oknem je přidělaná samořezkama přímo do střechy, kvůli kabelům na brzdové světlo v ní, tak majitel rozřízl tapecíruňk a vyvrtal další díru do střechy, samozřejmě to ničím nezatřel.
Na karoserii jsou tři bebina. prní nejmenší je zmáčnutý levý přední roh nárazníku, druhý je zmáčknutý zadní levý roh karoserie, je ohnutý blatník i zadní čelo. barva popraskala a ničím se to nezatřelo. A třetí nejhorší se stalo když Rómeo vyjížděl z nějaké brány a brzo zatočil a o sloupek brány promáčkl zadní pravé dveře, zmáčknul dole práh a začátek lemu. Dneře šli narovnat dobře, práh a lem se ale nerovnal, jen koupil prý stejný odstín barvy a zastříkal to sprejem, Problém že místo hnědi kamenné 2315 koupil béžovou 2040 ale prej při nastříkání to vypadalo stejně. Asi měl vlčí mlhu před očima protože i to víčko spreje který mi dal je uplně jiné.
pokračování zítra.
Gryzly / Š 120LS Hnědka - komentáře:
07:39:25
02.03.2005
02.03.2005
Gryzly
-> minno: Tak současný stav je na poslední fotce.
18:46:16
01.03.2005
01.03.2005
minno
-> Gryzly: co nove s autom?
21:27:50
04.02.2005
04.02.2005
Gryzly
-> Fjoo: Dík. A za tu opravu si žádné body nedal? To nevadí todle auto nepotřebuje body. To jezdí na benzín.
18:23:44
04.02.2005
04.02.2005
Fjoo
9b za umtie tuj nápravy a motoru
23:27:28
25.12.2004
25.12.2004
Gryzly
-> Crack: Protože za tímhle učelem jsme ji kupovali. Že se opraví a prodá. Bohožel jsme jednu věc podcenili. a to motor s převodovkou. Ikdyž jsme ho měli venku, tak jsme ho jen umyli a dali zpět. jenže se zjistilo že převodovka teče, tak pujde zas ven ale až sleze sníh.
14:16:19
25.12.2004
25.12.2004
Crack
proč ji prodáváš když ses ni tak dělal??
20:51:48
12.11.2004
12.11.2004
Gryzly
Tak lidi pozor auto prošlo ve čtvrtek 11.11.2004 někdy mezi 15:00 a 16:00 STK. A to na poprvé. Tak v úterý ju pujdu přehlásit z minulého majitele na tátu. A vylepím na okna nápis PRODÁM.
09:49:40
28.10.2004
28.10.2004
Gryzly
-> minno: No tedka už moc ne. Dělal to hlavně brácha a ten je ted v Brně na koleji. Chybí přídělat pásy, koberce, sedačky a zajet na STK.
19:36:39
27.10.2004
27.10.2004
minno
ako pokracujete na aute?
00:46:13
22.09.2004
22.09.2004
Gryzly
-> Saky: No jo, časem přijde možná i triturbo. ;-)
Tak bubny nakonec skončily zelený, zároveň se vyměnily všechny čtyry gufera a ložiska na polosách. Auto už je celý dostříkaný, vepředu jsou namontovaný světla a maska.
Tak bubny nakonec skončily zelený, zároveň se vyměnily všechny čtyry gufera a ložiska na polosách. Auto už je celý dostříkaný, vepředu jsou namontovaný světla a maska.
15:42:17
20.09.2004
20.09.2004
Saky
konecne zase jeden poradnej motor-) biturbo tady jeste nebylo.. -)
21:24:15
18.09.2004
18.09.2004
Gryzly
Tak vepředu sou seřezaný péra o půl závitu. Zadní blatníky, prahy a lem přední kapoty jsou stříknutý. Ještě přední čelo dostane pár vrstev. dnes se sundávaly bubny a kontroloalo se obložení. taky se vyčistily přední brzdiče a rozhejbaly pístky. Zadní bubny pujdou natřít na černo. Kola budou uprostřed šedý a límec bude černej. Něco na způsob Baghiry.
21:22:06
05.09.2004
05.09.2004
Gryzly
Vymenil jsem poslední tři fotky. Auto už má Vytmelený oba zadní lemy, spasovaný blatníky s dveřma, spasovanou přední kapotu, nykitovanou kapotu, Plničem se stříkly zadní blatníky, prahy a lem přední kapoty a asi před hodinou se všechny věci stříklý plničem stříkly první vrstvou barvy 2315. Což je ta původní hnědá.
21:04:51
26.08.2004
26.08.2004
Gryzly
Tak auto už stojí na kolech. je tam přední náprava, motor s 5ti kvaltem, a zadní nápravou. Už je natřenej kufr a podlaha zevnitř.
20:38:10
18.08.2004
18.08.2004
Gryzly
Tak dnes jsem koupil všechny brzdový trubky, kromě předních ty už někdo měnil za ty zelený, koupil jsem kostky na brzdy, brzdový hadice, Spojkovou trubku, olejovej filtr, vzduchovej filtr, svíčky, a ještě nějaký blbosti. Auto dostalo druhý nátěr Tlumexem a ještě dostane třetí. V pondělí jse kupoval 2 kg barvy 2315 na ty prahy, podlahy, lemy a do kurfu. A pomalu se začíná auto nastrojovat.
01:19:23
10.08.2004
10.08.2004
Gryzly
Jo to je ona, přihodil jsem ji sem kdyby náhodou měl někdo o ni zájem. Až bude hotová tak ji hodim do inzerce.
06:35:54
09.08.2004
09.08.2004
sep
A s tou převodovkou jsi teda nepřeháněl ,vypadala jso vytesaná z pískovce:-)))
06:27:50
09.08.2004
09.08.2004
sep
Jo tak to je ona?No ten příběh je dobrej,a ten strop jsem fakticky na žádné jiné 120 nikdy neviděl...
22:47:57
08.08.2004
08.08.2004
Gryzly
Tak jsem přihodil Hnědku.