skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L koupena shnilá za 2 litry.Poctivě vyvařená,po laku u lakýrníka.
Čiré blinkry,červenobílé zadní lampy, pokovená skla, kliky z novějšího fáva...
Motor:š130 komplet po GO,klika favorit, T písty vrtání 78mm,vačka 270tka od Ivo Poláška, zvětšené a leštěné kanály v hlavě+tvrdá sedla na bezolovo+gufera na ventilech, ventily favo osoustružené dle dokumentace A, odlehčená řemenice+setrvačník, celokovové těsnění pod hlavou, upravené sací potrubí, příčňák dle dokumentace A, přítlačák Sachs pro Fel1,6 , karburátor SEDR 22/24 - 1.komora 120/200
2.komora 145/160
Podvozek:
Přední nápravnice nová, nová a vyztužená horní i spodní ramena, stabilizátor 18mm, vše na tvrdých silentblokách, čtyřpísty
Vzadu vyztužená vlečka, válečky 22mm, převodovka stálý převod 4,22, rychloběžný startér
Vpředu i vzadu plynokapalinové tlumiče HP sporting se silnou pístnicí, alu disky Apollo
Interiér:GL palubka,kulaté budíky s chrom rámečkama, Ipury, všechny sedáky Felicia, červené pásy Felicia sport line, rádio Pioneer s USB, ve předních dveřích repro 13cm Pioneer, zadní plato z dřevotřísky+ v něm ovály Hertz DCX690+zesilovač Carpower 350W, za sedákama aktivní tuba Edge, centrál s DO
Čiré blinkry,červenobílé zadní lampy, pokovená skla, kliky z novějšího fáva...
Motor:š130 komplet po GO,klika favorit, T písty vrtání 78mm,vačka 270tka od Ivo Poláška, zvětšené a leštěné kanály v hlavě+tvrdá sedla na bezolovo+gufera na ventilech, ventily favo osoustružené dle dokumentace A, odlehčená řemenice+setrvačník, celokovové těsnění pod hlavou, upravené sací potrubí, příčňák dle dokumentace A, přítlačák Sachs pro Fel1,6 , karburátor SEDR 22/24 - 1.komora 120/200
2.komora 145/160
Podvozek:
Přední nápravnice nová, nová a vyztužená horní i spodní ramena, stabilizátor 18mm, vše na tvrdých silentblokách, čtyřpísty
Vzadu vyztužená vlečka, válečky 22mm, převodovka stálý převod 4,22, rychloběžný startér
Vpředu i vzadu plynokapalinové tlumiče HP sporting se silnou pístnicí, alu disky Apollo
Interiér:GL palubka,kulaté budíky s chrom rámečkama, Ipury, všechny sedáky Felicia, červené pásy Felicia sport line, rádio Pioneer s USB, ve předních dveřích repro 13cm Pioneer, zadní plato z dřevotřísky+ v něm ovály Hertz DCX690+zesilovač Carpower 350W, za sedákama aktivní tuba Edge, centrál s DO
milhaus/škoda 120L - komentáře:
19:00:52
24.09.2010
24.09.2010
milhaus
došla mi odpověď, že na š120 vyrábí péra délky 305mm, takže myslím,že ty by mohly být ok i bez nějakých ůprav...když sériové péro má 316mm a toto bude sice o něco kratší, ale zase tvrdší
22:47:45
23.09.2010
23.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> milhaus 23.09.10 18:27:41: To je známé, že Hušek dělá péra neurčitých parametrů jen na předek a na zadek je dělá jen občas a to opět bez znalostí vlastností a s délkou podivnou, protože i klukům ze 130RS.cz to moc nevyšlo výškově. Odpověď na to byla, že si to můžou podložit Takže asi výroba patřičně upravených domků Tě nemine.
18:27:41
23.09.2010
23.09.2010
milhaus
jojo,už je to domluveno..do 14 dni mi pošlou ty zadní péra,prý se totiž vyrábí jen na zakázku
20:08:26
21.09.2010
21.09.2010
jarda.u1
-> milhaus: jj,ted jsem to zrovna cetl v !Dnesni nakup"Tak to je k nas.ani,ale snad to s tebou doresi v pohode
19:15:41
21.09.2010
21.09.2010
milhaus
4ks tlumič+ 2ks přední pružina = 13 440...ale myslel jsem,ze omdlim, ja chtel zadní pružiny,ne přední..takže je zítra posílám nazpátek
19:12:39
21.09.2010
21.09.2010
jarda.u1
Hmm,pekny tlumeni.Kolik byla cena,neni li to tajne?
15:24:15
21.09.2010
21.09.2010
Timil - zrušená registrace
parádní to se musí nechat ;)
10:31:29
09.07.2009
09.07.2009
Vencars
-> milhaus: jo jo v jednoduchosti je krása moc pěkná chlape
23:40:46
08.07.2009
08.07.2009
škodec
pekne a jednoduche..uz je v oblubenych
15:04:52
03.01.2009
03.01.2009
jtlustos
ahoj, prosim te, jak zni ten pricnak co ho mas na fotkach? to je delanej?...diky za info