skodovacek 1 skodovacek 1

komentáře | popis | fotky | skodovak | 05.07.16 00:32 | 80x v oblíbených
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..

------------------------- ------------------------

-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)

-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)

-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů

-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)

-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..

úpravy:

-Spojlery a lamino KS Motorsport.

-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..

-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))

-Výfuk KM Turbo

21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..







***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))

------------------------- ---------------------

MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky



PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)



PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)



ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)



BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...



KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15





TUNING A ÚPRAVY:



-zrcátka beskyd sport (originál)



-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000



-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))



-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není

-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce



-Centrální zamykání včech dveří na DO



-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny



-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa



V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..

Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik



HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W

menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..





Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!



Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..





------------------------- -------------------------- ----------------

EVO2/2012 :

------------------------- -------------------------- ----------------



- Motor:

136 Rapid - kompletní GO

Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla

Polmo z 1500ky...

Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..

Výfuk nerez - Bohoušek

Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek

Trubka



- Podvozek:

Stabilizátor 18mm - p.Svozil

tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit

Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka

Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz



- Převodovka:

suchá 4.22

v záloze - suchá 3.9 po kontrole..



rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html



Koupím nutně:

Bubny

Přední kotouče 130





nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))



------------------------- -------------------------- ---

2014 - Auto pořád existuje



11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2



2015 - bez hnutí stojíme



2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .



Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.



Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.



Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.

skodovacek 1 - komentáře:

21:34:08
19.08.2012
Dušan
jak jsem psal tak vyfuk RS vs. klasika 1,8T je jen v navarene koncovce. Ta mrdka co vypada jak na 1,6 je jen druhovyrobni bastl nejakyho vyrobce. Origo je jedina cesta jak se tomu vyhnout.
21:33:38
19.08.2012
skodovak
-> Milan 136: tím pádem bych tam musel mít 1.6,protože je stejný jako první obrázek.. 8 to asi nebude zrovna oukej co?
21:31:49
19.08.2012
Milan 136
-> skodovak 17.08.12 19:01:24: ten obrázek toho prvního je 1.6....

na 1.8 T vypadá stejně jako RS, jen má koncovky dolu
21:31:38
19.08.2012
skodovak
-> bibendum30: bohužel vím..7 ale tak já na Jaře taky nebyl touhle,kuli poruše po cestě :-) ještě jde o to zda to stihnu já a zda bude na co koukat.. sice jsem vzal silné tempo,ale starašně moc tomu bude stále chybět.. hold špatnej postup no.. 8
21:28:04
19.08.2012
bibendum30
-> skodovak: To nevadí,rád se kouknu i tak vezme li mě sebou někdo na želiv.Protože tentokrát po vlastní ose nedojedu-to se nedá stihnout
21:26:10
19.08.2012
skodovak
-> bibendum30: díky,ale právě že jsem teď 14dní stávkoval,uteklo mi moc času a Želiv blízko 9 zejtra nahodim snad jinou převodovku dám na opískování příčku a držáky motoru,něco udělám na motoru,ten je zatim na stole 3 a pak zase barvičky,to je zdržovačka..,dovařit výfuk,udělat díru v nárazníku na druhé straně,nastříkat.. joooooooooo nudit se nebudu... a pokud to nějak pojede tak zajíždění..4
21:18:30
19.08.2012
bibendum30
Hezky jsi s tím pohnul4
21:20:09
17.08.2012
havlik
-> Tuner#2: já sem nepsal že RS mělo ohnutý koncovky dolu. Já sem mluvil o origo výfuku na 1.8T 110kW.
21:09:22
17.08.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 17.08.12 19:04:35: Od kdy mělo RS na O1 koncovky dolů?



skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=175
19:14:04
17.08.2012
skodovak
-> havlik: nevim kde je zrada,ale já mám na autě ten první a na dokladu je Výfuk originál Octavia 1.8T 110kw

Ale to už je fuk,spíš mě zajímá jestli to nějak výrazněji něco ovlivňuje..protože rozdíl je zřejmý už od pohledu..
19:10:51
17.08.2012
havlik
-> skodovak: no takto muj origo 1.8T výfuk vypadá rozhodně jinak, a ten druhej co sem chtěl tuhle koupit vypadá uplně stejně jako to co mam v autě
upraveno 1x, naposled 17.08.2012 19:11:32
19:05:31
17.08.2012
skodovak
-> havlik: první je origo 1.8T (bez RS) druhej je RS
19:04:35
17.08.2012
havlik
-> skodovak: tak ono origo vyfuk rozhodne nevypada jako ten z prvniho odkazu, ale spiš jako ten z druhyho jen s koncovkama ohnutyma dolu
19:01:24
17.08.2012
skodovak
Ještě by mě zajímalo zda někdo ví rozdíl ve výfuku 110kw vs 130kw,jestli je nějak znatelnější.. každý výfuk je uplně jiné konstrukce už na pohled.Zda ten obyč 1.8T 110kw ten systém nějak neomezuje..cena taky značně rozdílná..viz:



www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/1j5253609bb-vyfuk-za dni-dil-1-8t-octavia.html



RS:

www.profiautodily.cz/sind ex.php?ProductID=...



pro upřesnění,na autě je fláklej seriovej (myšleno pro 1.8T ne RS) ten první..
upraveno 1x, naposled 17.08.2012 19:06:31
20:21:49
16.08.2012
skodovak
-> Karel.: mrkni budu rád..
20:19:20
16.08.2012
Karel.
-> skodovak: tak co se dívám, je tam rozdíl mezi standartním a vyztuženým podvozkem, jinak nabídka je stejná jako RS a 1.8T mrknu zítra, doma na to nemám potřebný katalog4
20:12:37
16.08.2012
skodovak
-> Karel.: jj koukni dík
20:11:24
16.08.2012
Karel.
-> skodovak: šel bych do monroe nebo bilstein, co se týká monroe, tak ty montujem častějc než bilstein, super prachy a vzhledem k prodaných ks a reklamací? Neřešil bych a volil monroe. Navíc bilsteiny, pokud nekoupíš vyšší řadu, tak teda nic moc4a pochybuju, že monroe budou tužší, mrknu do katalogu
20:02:24
16.08.2012
skodovak
-> U-Geen: origo je rozdíl patrný..právě
19:48:59
16.08.2012
U-Geen
-> skodovak: ze budou tuzsi pochybuju :-)
Extreme Tyres