Jojo dobře :-) chtěl jsem jisté věci poladit,ale mám teď zase nemalý problém s podvozkem,kterej bych nejspíš musel řešit převážně širšímy lemy a dát dopředu zpět širokou nápravu atd,a to se mi dělat nechce,je to komplet předělat plasty a porušit originalitu kastle,ale kola pokud to auto má žít taky nechci patří prostě k němu,tak nevím nicméně na sprinty to s nima taky není,což je zásadní problém...
Vyjma všeho 17.7 mám TK
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
------------------------- ------------------------
-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)
-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)
-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů
-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)
-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..
úpravy:
-Spojlery a lamino KS Motorsport.
-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..
-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))
-Výfuk KM Turbo
21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..
***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))
------------------------- ---------------------
MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky
PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)
PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)
ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)
BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...
KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15
TUNING A ÚPRAVY:
-zrcátka beskyd sport (originál)
-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000
-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))
-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není
-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce
-Centrální zamykání včech dveří na DO
-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny
-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa
V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..
Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik
HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W
menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..
Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!
Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..
------------------------- -------------------------- ----------------
EVO2/2012 :
------------------------- -------------------------- ----------------
- Motor:
136 Rapid - kompletní GO
Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla
Polmo z 1500ky...
Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..
Výfuk nerez - Bohoušek
Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek
Trubka
- Podvozek:
Stabilizátor 18mm - p.Svozil
tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit
Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka
Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz
- Převodovka:
suchá 4.22
v záloze - suchá 3.9 po kontrole..
rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html
Koupím nutně:
Bubny
Přední kotouče 130
nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))
------------------------- -------------------------- ---
2014 - Auto pořád existuje
11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2
2015 - bez hnutí stojíme
2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .
Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.
Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.
Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.
skodovacek 1 - komentáře:
19:46:48
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
19:38:38
08.07.2012
08.07.2012
castrol
skodovak 08.07.12 19:35:41 napsal:
Chlapi ještě se budu červenat,neni to žádnej hyt.. ještě by to chtělo
mooooooc peněz a práce,ale..... snažím se ho jen držet na živu+teď jsem
něco málo dělal,díky podpoře jistých lidí..mas pravdu ale je stale pekna tak preco to menit
Chlapi ještě se budu červenat,neni to žádnej hyt.. ještě by to chtělo
mooooooc peněz a práce,ale..... snažím se ho jen držet na živu+teď jsem
něco málo dělal,díky podpoře jistých lidí..mas pravdu ale je stale pekna tak preco to menit
19:35:41
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
Chlapi ještě se budu červenat,neni to žádnej hyt.. ještě by to chtělo mooooooc peněz a práce,ale..... snažím se ho jen držet na živu+teď jsem něco málo dělal,díky podpoře jistých lidí..
19:33:40
08.07.2012
08.07.2012
castrol
OndraKrupi 08.07.12 19:29:52 napsal:
→ skodovak: sice okoukaný ale pořád se líbítak tak toto auto som mal ako prve v obludnych
→ skodovak: sice okoukaný ale pořád se líbítak tak toto auto som mal ako prve v obludnych
19:32:17
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
-> OndraKrupi: díky Ondro :-)
19:29:52
08.07.2012
08.07.2012
OndraKrupi
-> skodovak: sice okoukaný ale pořád se líbí
19:27:23
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
-> myschaak AZNP K.Hora: -> castrol: -> OndraKrupi: Chlapi díky za podporu..uvidíme..mimo to že už mě to ale sere technicky a policejně,je to dávno okoukané a snad už ani mě se to moc nelíbí,ovšem originál,ikdyž cesta zpět nechaná úmyslně byla, asi ani nechci.. pár vizí je,ale zase bych musel jít dál v ničení oné cesty zpět a nejde mi dohromady kuli kolům a váze auta s použitím sportovním..takže vůbec zatím nevím jak to dopadne a pokud vubec nechám auta obě.. :-)
17:51:09
08.07.2012
08.07.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> skodovak:
15:38:20
08.07.2012
08.07.2012
castrol
-> skodovak 08.07.12 13:01:15: a nielen tento rok
15:22:31
08.07.2012
08.07.2012
OndraKrupi
13:01:15
08.07.2012
08.07.2012
skodovak
Letošek ještě asi přežijeme POHOfest 2012
13:27:03
04.07.2012
04.07.2012
castrol
-> skodovak: videl ale pekne sa to natiahlo tak je to v poriadku
13:23:40
04.07.2012
04.07.2012
skodovak
-> castrol: viděl jsi sám,že to bylo jako galuska je to good...jak jsem říkal,moc jsem se unáhlil,ale to je tak když hold není na zbyt..
12:12:20
04.07.2012
04.07.2012
castrol
-> skodovak: sak je to fajnove co i tu plakal
11:35:03
04.07.2012
04.07.2012
skodovak
-> havlik: roztažený kupodivu ne.. ale na 50ku celkem vejška.. to asi ten hlubokej vzorek,na to nejsem navyklej.. ale,ne spokojenost......
11:31:10
04.07.2012
04.07.2012
havlik
-> skodovak: mě to nepřijda nijak extra roztažený
11:28:53
04.07.2012
04.07.2012
skodovak
-> havlik: no člověče a dokonce jsou pro změnu vyšší něž jsem čekal.. blééé Dělo je dělo,normálně to nešlo.. akorát dal chrom ventilky,tak musim brzo vyměnit i ty přední tykadla.. mimo jiné poprvé vyvážené
11:25:35
04.07.2012
04.07.2012
havlik
-> skodovak: a to bylo keců