asi na metalex.
tohle už se nevyrabi - nebo zkus www.heigo.de
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:55:04
27.01.2005
27.01.2005
Bery
14:16:19
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> Boga: Kontakt na koho?
14:12:26
27.01.2005
27.01.2005
Boga
tak sem zase jednou za debila...nedal bys mi kontakt?!
14:10:35
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> Boga: Nemyslim originál jako že je jedinej,ale že to neni dělaný doma,ale od firmy co se tim zabejvala (MTX) čistě samotnej rám stál 9000,- ale ještě byli věci kolem a kolem.....
14:03:50
27.01.2005
27.01.2005
Boga
Gratuluju(dost dobrá cena)...takže jinej exemplář neexistuje!?
13:46:11
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> Boga: Rám jsem koupil od Nikyho..Je to originál od MTX
13:39:12
27.01.2005
27.01.2005
Boga
Nazdar mám dotaz kdo ti delal ten rám?? To cáloval jen material,nebo to bylo se vsum vsudy??
08:24:27
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> PepaS: Asi jo,hlavně mi šlo o pevnost aby to něco vydrželo...Kdyby to bylo bláto tak už tady možná nejsem...
07:52:46
27.01.2005
27.01.2005
PepaS
-> TUNER: Ja mam nejaky automatovy dural, to bude asi neco podobneho
07:36:49
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> lpepsi: Nooo naboje ti předělá každej soustružník nebo SAKY tady z vebu..Matroš (dural) jsem si sehnal v Hořovicích...Našel jsem je ve ZLATEJCH STRÁNKÁCH,ted nevim jak se jmenujou...Možná na ně seženu číslo tak bych ti ho poslal.Pošlou to i poštou...Za ten matroš jsem dal asi 2500,-Ale pozor,je víc druhů duralu!!Tenhle je nějakej strojní,je pevnější ale blbě nebo snad vůbec se nedá svřovat.
Jinak koukni na tyhle stránky,určitě si tam něco vybereš...
skoda-upravy.wz.cz/main/i ndex.php
Jinak koukni na tyhle stránky,určitě si tam něco vybereš...
skoda-upravy.wz.cz/main/i ndex.php
07:20:15
27.01.2005
27.01.2005
lpepsi
MATTESS-> mno o zmenu roztece mi nejak moc nejde, chci ty kola vytahnout ven, pac jak mam tu uzovku, tak se mi parkrat stalo ze jsem to v zatacce nedal, proste ze to bylo na to moc, a nahyba se to jak blbe ;)i kdyz za to muzou i ty balonaky co tam jsou ;) ale i tak je to sranda ;) a libi se mi jak ty kola trochu trci a nejdou zarezane v kastli ;)
kua ale jak premyslim mel jsem si koupit asi maxa, i kdyz ta moje shade stala 2 000,- a skoro cela vyvarena ;)
kua ale jak premyslim mel jsem si koupit asi maxa, i kdyz ta moje shade stala 2 000,- a skoro cela vyvarena ;)
07:16:23
27.01.2005
27.01.2005
MATTESS
-> lpepsi: S kotoucema bys nepotreboval podlozky vubec, tedy ne na zmenu roztece (nebo se pletu?)
07:11:20
27.01.2005
27.01.2005
lpepsi
tuner-> jako jeste nemam natros na ty podlozky, to je jasne ze ne zelezo, by se mi asi brzilo hodne na pytel, chtelo by to dural, ale kde ho sehnat? kde si to sehnal ty? hmm naboje upravovat? mno to nevim, chci tam do zadu dat kotouce, ale to je hudba budoucnosti, doufam ze to nebude zas tak slozite :)
06:55:23
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
-> lpepsi: Doufam že ty podložky nebudou ze železa..!To bych ti nedoporučoval...A pokud tam budeš mít převařáky a tyhle podložky,tak ti ty kola polezou hrozne moc ven a to neni pěkný.Kdyžtak si nech předělat náboje a do zadu tak do těch 3 cm a bude to OK...
06:44:56
27.01.2005
27.01.2005
lpepsi
itchy-> solidni kara, ty vnitrni lemy sisi delal sam? teda jako varil? ja mam strach az to buidu delat, ze to docela po.... pac jako nevim plechazina me sice bavi, ale mam strach ze to nezvladnu, i kdyz na praxi co delame, treba pred tydnem, prijelo facko, proste zadni tlumice drzely ani nevim na cem, a majitel rekl trochami to polatejte, jako vyvarit to je v pohode, ale delat takhle na karoserii mam z toho strach, a davat to nekomu, to ne, chci si to cele udelat sam ;)
06:38:46
27.01.2005
27.01.2005
lpepsi
itchy-> solidni kara, ty vnitrni lemy sisi delal sam? teda jako varil? ja mam strach az to buidu delat, ze to docela po.... pac jako nevim plechazina me sice bavi, ale mam strach ze to nezvladnu, i kdyz na praxi co delame, treba pred tydnem, prijelo facko, proste zadni tlumice drzely ani nevim na cem, a majitel rekl trochami to polatejte, jako vyvarit to je v pohode, ale delat takhle na karoserii mam z toho strach, a davat to nekomu, to ne, chci si to cele udelat sam ;)
06:36:18
27.01.2005
27.01.2005
lpepsi
itchy-> solidni kara, ty vnitrni lemy sisi delal sam? teda jako varil? ja mam strach az to buidu delat, ze to docela po.... pac jako nevim plechazina me sice bavi, ale mam strach ze to nezvladnu, i kdyz na praxi co delame, treba pred tydnem, prijelo facko, proste zadni tlumice drzely ani nevim na cem, a majitel rekl trochami to polatejte, jako vyvarit to je v pohode, ale delat takhle na karoserii mam z toho strach, a davat to nekomu, to ne, chci si to cele udelat sam ;)
06:31:58
27.01.2005
27.01.2005
lpepsi
Tuner-> jjj wow hmmm tak jak to vidim dostavam kopr tunit moji karu, ale jo v lete se na to vrhnu, nejvis me stve ze chodim do skoly, takze penez asi moc neni ;) ale uz jsem zacal ;) dal jsem si tam budiky ze 130 ty kulate, ale chci tam dat napravy ze 130, a uz mam domluveneho borce co mi vysoustruzi ty podlozku, chci do predu 30mm a do zadu 60mm at to nejak vypada, mno a kola? pro zacatek prevarim plechace, ale tvoje auto proste nema chybu je bozi, ale jako je videt je v tom mrte penez.