skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
Že se mi to zadní čelo nelíbylo, tak se mi pomalu a jistě začíná líbyt! ;-)
2Petkar: Me zalezi na tom jak to bude vypadat, kdyby mi na tom nezalezelo tak to ani nedelam, ale vim ze kdyz mi to nakej debil vorve tak si nebudu rvat vlasy ze sem za to dal treba 7 litru. Maximalne me bude srat par desitek hodin moji prace
2Milda: Pánové a jsme zase u toho
, pokud ti nezáleží na tom, jak to bude vypadat, resp. kyt a tmel toho hodně zakryjí, tak to můžeš udělat doma, ale vzhledem k tomu, že erko, které stavím chci, aby k něčemu vypadalo a nemám doma odpovídající vybavení, tak si na to seženu někoho, o kom vím jak dělá. A s tím samozřejmě souvísí i cena za práci. Výměnu lemů ti zvládne kdejaký klempíř (i relativně levně), ale tohle je už přece jenom trochu něco jiného, proto i ta cena je trošku někde jinde...

2Petkar: Zapomel si 3. variantu - si nesikovnej a neumis ale stejne si to udelas sam pac nemas prachy nazbyt. Touto cestou sem se vydal ja pac kdyby mel delat nakej klempir vsechny blbosti co sem si na aute vymyslel tak dam jenom za praci 50 litru. Coz mi u auta na jezdeni do rpace pride kapku dost
Petkar: ale dit jo, ja se nebranim. Ale 7 bylo v prvni chvili strasne moc, zvlast pro me, kdyz jsem nikdy nic takovyho nechtel a dodneska nechci.
2Tomas Cerny: Mne zas 7 litrů za to nepříjde tolik.Jak psal Tuner dneska by mu to už udělal někdo jiný, ovšem ne tak kvalitně a pěkně. A o tom to všechno je, buď seš šikovný a umíš to, pak si to uděláš sám, nebo nejseš a pak to musíš někoho nechat udělat a zaplatit. všechno je jen o penězích. Kolik si myslíš, že by jsi dal jenom za obyčejnou výměnu klasických lemů? Taky to nebude zadara...
Hmmmm,tak už mě to pěkně sere....Když se s někym na něčem domluvim tak se to snažim splnit a né že 5 krát něco slíbim a vyprdnu se na to.....Takže motor pořád neběží
.....

2Tomas Cerny: nekecej, fakt?
rOMAN: Ja cist neumim, umim jenom psat, takze mi to rodinni prislusnici predcitaj.
..... neeeee to vis, ze to myslim obrazne.
..... neeeee to vis, ze to myslim obrazne.
2Tomas Cerny: Ty to poslouchas??...ja to jen ctu :o)

No sedum talířů mi teda taky vyrazilo dech. Kdyz to tak poslouchám, tak se mi z plánů stávaj sny...
2TUNER: Ups to je teda palka, to si to raci nabastlim sam pac se mi nechce investovat do spotrebaka takovy dardy, holt to nejak dopadne
Lemy jsou z vnitřních lemů,akorát jsou navařený z venku a dělal to tady u nás (plzeňsko) jeden klempíř kterej si za to řekl asi kolem 7000.-....Dneska by mi to udělal známej levnějc ale nevim jestli tak kvalitně.....Jinak podzim to jistí
Večer budu zase obvolávat motoráře jestli zítra přijede tak mi držte palce


2juris: Beres mi slova z huby, me ale zajima pouze cena a co to obnaselo
kdo ti dělal ty lemy a kolik tě to stálo? 

2TUNER: Staci do PODZIMu
2TUNER: Tak se snaž to stihnout, opravdu rád bych Zelenku viděl na vlastní bulvy!!
2 MILDA: Noooo,na mě to už moc nezáleží,čekam už jen na zapojení motoru který by se snad mělo uskutečnit tenhle víkend,tak uvidíme....Chtěl jsem do Štilce ale nevim nevim
Přijedu určitě ale ještě nevím jakym vozem....

2u-geen: JAko bych to psal ja


Vypadá to moc pěkně. Jediná výtka - zadní čelo (na mě moz prázdný ale proti gustu) a polský ala kapkoidni zrcátka ...