skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:24:10
27.02.2004
27.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: :o))
14:20:25
27.02.2004
27.02.2004
Saky
vsechno jde.. ale lidem kteri si myslej ze jim auto jezdi 140, 150 atd to nedoporucuju budou nadavat ze je to smejd a ze to meri spatne-))
14:17:31
27.02.2004
27.02.2004
Jindra
a de ten digital dat aji na 105kovou napravu?
12:46:38
27.02.2004
27.02.2004
TUNER
Já tam mam SIGMU BC 1400.Od SIGMY jsou asi jediný computery který jsou tušim do 299 nebo do těch 260 km/h...Ostatní jsou max do 199 a to by mě asi nestačilo .Jinak ho mam upevněnej na třmenu....Ještě to dolaďuju...Jen mě štve že jsem chvilku nepočkal a nekoupil si dnešní řadu SIGMY,mají mnohem lepší ovládání a design je taky cool
14:03:09
26.02.2004
26.02.2004
david novotný
->Tuner2: díky za radu, přemešlel sem o tý 700stovce - ta je přímo na mašiny, žejo? - no a do dvěstěšedesáti? - to by mohlo stačit
13:33:44
26.02.2004
26.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> david novotný: Nevím jak to má Luboš - asi ještě nijak :o)) ale kup nějakou Sigmu BC 300 - 1200? podle toho co chceš za funkce (já mám BC 700) a čidlo chci upevnit vzadu na šít bubnu a magnet na kolo. Bezdrát asi fungovat nebude - je to prý na majou vzdálenost a v jednom obchodě mě řekl, že se slabšíma baterkama a odpruženou vidlicí to občas nefunguje - takže v autě už vůbec ne. jo a ty nový sigmy jsou do 260 km/h - mám to odzkoušené...
13:00:24
26.02.2004
26.02.2004
david novotný
moc pěkná škodovka - ty kola to jenom podrthávaj. Můžu se zeptat, jakej si zvolil ten digitální tachometr? - je bezdrátovej, nebo ne? - chci si ho tam taky dát, ale nevim jakej mám zvolit, aby to bylo nejlepší.
12:48:10
22.02.2004
22.02.2004
Saky
no moje dilo jestli vyjede tak to bude tak za 3-5et z duvodu casovych financnich a hlavne proto ze to chci udelat poradne..
co se tyka legalnosti tak nelegalni je vsechno jenze otazka jestli nelegalni vyztuhy naprav nekdo bude posuzovat stejne tak jako nelegalni oktavackej motor nebo nelegalni kotouce..
jinak co se tyka toho co stavet budu to bude nelegalni taky jenze me to netrapi..
co se tyka legalnosti tak nelegalni je vsechno jenze otazka jestli nelegalni vyztuhy naprav nekdo bude posuzovat stejne tak jako nelegalni oktavackej motor nebo nelegalni kotouce..
jinak co se tyka toho co stavet budu to bude nelegalni taky jenze me to netrapi..
12:26:23
22.02.2004
22.02.2004
TUNER
Jééé to jsem tady chvilku nebyl a nestačim se divit co je tady příspěvků...O obrácenej převodovce a motoru dopředu místo sedaček vim taky,ale když jsem to auto začínal stavět,tak jsem vůbec nepočítal že tam někdy dam 1,8 T a v té době.....Původně jsem chtěl 1,5 trochu ostřejší,ale stavim to podle toho jak jde čas a tvoří se inspirace....1,5 už jsem měl,ale když už auto vypadá tak jak vypadá,chtěl jsem něco ostřejšího....Jinak ta baterka v kufru 80 Ah už je odzkoušená a časem možná bude něco jinýho s rozloženim hmotnosti...V seriovej škodovce jsem měl 55 Ah a vzadu plyn a myslim že to bylo v pohodě....rozhodně lepší než baterka u motoru.
Jinak převodovka je v garáži rezervní,takže bude jen čekat až ta 1. odejde na repasi a takhle se budou střídat,dokud mě to bude bavit Dávam jí tak 5000 - 10000 km a při najetí cca 3000 km ročně to snad nebudu přehazovat každej pátek..
Jinak Sakymu držim palce aby dokončil to co má v plánu,čim víc experimentálních vozů tim líp
PS : o legálnosti přestavby a třeba i tvejch výrobků se asi s polišema hádat nebudem...
Jinak převodovka je v garáži rezervní,takže bude jen čekat až ta 1. odejde na repasi a takhle se budou střídat,dokud mě to bude bavit Dávam jí tak 5000 - 10000 km a při najetí cca 3000 km ročně to snad nebudu přehazovat každej pátek..
Jinak Sakymu držim palce aby dokončil to co má v plánu,čim víc experimentálních vozů tim líp
PS : o legálnosti přestavby a třeba i tvejch výrobků se asi s polišema hádat nebudem...
12:29:22
19.02.2004
19.02.2004
pepa z depa
kdyba někdo měl zajem o přenodovku z 911ky tak to neni problem ale tak 40000 a nahoru podle typu se samosvorem klidně kilo
00:14:26
19.02.2004
19.02.2004
Saky
ale nevim jak ji zapaltis..
00:13:37
19.02.2004
19.02.2004
Saky
kdyz ze superba tak z 2,8benzinu a nebude muset delat asi ani prirubu ale nevim jak otocit resp vim ale tak to asi nechce..
19:49:49
18.02.2004
18.02.2004
aDAm
a co takhle převodovku ze Superba s tím novým dieslem? je tam jako ve škodárně jen na opačnou stranu ;-)
16:29:06
18.02.2004
18.02.2004
Rosta
No uvidíme až vyjede třeba nás překvapí nebo bude v inzerci shánět jeden pětikvalt za druhým.
15:43:03
18.02.2004
18.02.2004
Zdany
S tímhle souhlasím se Sakym.. Mít převodovka ruce, tak mlátí Tunera hlava nehlava.. Taky se těším až se to uvede do chodu.. Chci to rozhodně vidět.. a nebo postavit závodní převodovku..
15:33:49
18.02.2004
18.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: jj Já na tom budu stejně, jestli teda někdy vyjedu...
15:27:59
18.02.2004
18.02.2004
Saky
no ja videl mrkev prevodovky po jednom zavode a ten motor mel ubohejch 140Nm a byla do vrtule.. ale jeste nepraskla to by praskla az ten dalsi.. ale to je fuk.. hlavne at uz to jezdi..
15:27:51
18.02.2004
18.02.2004
U-Geen
-> Tuner#2: jj, kdyz bude jezdit pro rohliky, to moc km nenajezdi
15:17:51
18.02.2004
18.02.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
K té baterce - netvrdím, že to Lubošovi vyrovná nadváhu motoru, ale u normálního to dost výrazně pomůže, obzváště pokud tam bude 75Ah a více. Kabely stačí dát větší průřez a OK.
Převodovka to asi určitě nevydrží. Vráťovi lehala tak prý po 5 - 7 tkm a Kláskovi s tou červenou s TTčkem lehla teď po 12 tkm, ale to s tím jezdí sprinty a dost tvrdě rozjezdy. Pokud se s tím rozumně rozjedeš, tak to vydrží mnohem déle a na to co Luboš najede, tak na dvě sezóny by to mohlo vydržet.
Převodovka to asi určitě nevydrží. Vráťovi lehala tak prý po 5 - 7 tkm a Kláskovi s tou červenou s TTčkem lehla teď po 12 tkm, ale to s tím jezdí sprinty a dost tvrdě rozjezdy. Pokud se s tím rozumně rozjedeš, tak to vydrží mnohem déle a na to co Luboš najede, tak na dvě sezóny by to mohlo vydržet.
15:11:34
18.02.2004
18.02.2004
Saky
z audi