
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> TUNER: tak vyhod ten apart co vytvari hlukovou barieru a mas to .-))

-> Vita ze Sudet: No tak je jasný že když už pojedeš na 4 válce s turbem,tak že to pojede uplně jinak a s tvojí váhou se nebojim že nebudeš druhej za kláskem....Já holt se zase budu prát o 3 místo s tim litrem no....
Ale zase ti to nehraje.....
-> gim: Jo dík,dneska si pro něj jedu,tak jsem zvědavej kolik na něm bude práce....Pak písni co s tim bylo....
Ale zase ti to nehraje.....


-> gim: Jo dík,dneska si pro něj jedu,tak jsem zvědavej kolik na něm bude práce....Pak písni co s tim bylo....

-> TUNER: blahopreju k laufiku :-) ten muj italjet je uz v servisu tak sem zvedavej co mi reknou. ale este si pockam pze jim este neprijel servisak. mno uvidime...
Ty trubky už ti letos nepomůžou
ani vyleštěný. Myšleno na hrocháči. Protože už tě nebude ohrožovat 1.8HTP ale 1.8T
a když bůh dá možná mi to ani neproklouzne



Ne novýho nic....vlastně jo,zejtra budu mít new lauf na scoota,tak když bude počasí tak ho hned nasadim a pojedu otestovat...
Dneska si jedu pro dural trubku,tak budu trochu předělávat to vedení vzduchu k IC.Ale napřed je musim vyleštit,aby jste mě vzali vy 2 leštičí do klubu..

Dneska si jedu pro dural trubku,tak budu trochu předělávat to vedení vzduchu k IC.Ale napřed je musim vyleštit,aby jste mě vzali vy 2 leštičí do klubu..


-> Majkl: Rejpu, rejpeš, rejpeme
a propo jak pokračuješ



a propo jak pokračuješ

-> TUNER: tak neco novýho Luběno?

-> David V6: Nijak,na autě nedělam teď nic...
Tak jak si pokročil s brzdama
-> STENLY: www.plzen-info.cz/regner
-> TUNER: Je to filc

V Plzni ja jsem od Klatov to je kousicek zrovna dneska jsem byl v makru
.Jak se jmenuje ta prodejna a kde sidli.Jeden pneu je u autobusaku ne?

-> Mantrabeach: Jj,to co sálo vodu.Tohle je něco podobnýho,ale takový víc nadejchaný))
Měl jsem toho plný auto a když jsem si vytlumil škodu,tak jsem zbytek dal kamarádovi kterej s tim udělal celý auto,dal to i pod koberce a bylo to dost poznat...
Kde to seženeš ti neporadim,měl jsem to od kamaráda z fabriky kde lisujou koberce do pašíků a spol...
Měl jsem toho plný auto a když jsem si vytlumil škodu,tak jsem zbytek dal kamarádovi kterej s tim udělal celý auto,dal to i pod koberce a bylo to dost poznat...
Kde to seženeš ti neporadim,měl jsem to od kamaráda z fabriky kde lisujou koberce do pašíků a spol...

-> TUNER: myslíš to co bylo ve škodovce origo?to co nasávalo vodu?kde se to dá prosím tě sehnat běžně?v kobercích nebo kde?nebo tam dát třeba vatelín?
-> Mantrabeach: Myslim že to je takovej podobnej matroš co jsou takový ty desky pod kobercema,taková ta zmačkaná vata,nevim jak to nazvat ale silný je to tak 4 cm...trochu to i odhluční a v létě tam neni takový horko... ;-)
-> TUNER: mohl bych se tě prosímtě zeptat čím si vyplnil to místo pod potahem stropu?viděl jsem to te´d v inzerci.mám taky černej strop te´d nově ušitej a potřeboval bych vědět co tam dát.díky moc
-> TUNER: Já myslim taky u Regnera, že jo
-> TUNER: taky jsem ten inzerát viděl

-> STENLY: Kola jsem viděl inzerát u nás v Plzni v jednej prodejně ND..Byli to kola s roztečí 4*98 mm.Takže skoro to samý co mam já.
Blatníčky mi dělal klempíř.v tej době jsem neměl možnost COčka,tak to šlo k němu.
Podložky mam dooooost veliký...
Blatníčky mi dělal klempíř.v tej době jsem neměl možnost COčka,tak to šlo k němu.
Podložky mam dooooost veliký...

Mas moc pekny auto!A ty kola si videl kde?Ale nemaji nahodou blbou roztec s 5 dirama.Ja videl ty samy na alubazar.cz A jak tam mas silny podlozky???Chtel jsem se zeptat ty blatniky te delal klempir co?Ja jen jestli bych ty samy si treba nechal u nej obednat.Teda az budou kola
