skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
07:16:09
06.04.2007
06.04.2007
MATTESS
-> TUNER: hezkoučký, nová verze je lepší
07:02:27
06.04.2007
06.04.2007
TUNER
Tak jsem přidal foto po kompletaci motoru...v neděli se bude snad oživovat,tak snad se nám to povede...
Jaká varianta vedení k IC se vám líbí víc?
Jaká varianta vedení k IC se vám líbí víc?
17:27:13
05.04.2007
05.04.2007
Zdany
Pěhné pěhné pane Tunel... Se musi nechat. Ted nebude vzduch brzdeny a to to pak pojede. :))
15:21:27
04.04.2007
04.04.2007
Fifa
-> Tuner#2: Tyjo, to sem tez jeste nevidel!Hned posilam kamosovi Trabi manijakovi.
12:57:35
04.04.2007
04.04.2007
Majkl
-> Tuner#2: megamazec... fakt respekt..
-> TUNER: tak se v duchodu budem bavit lestemin oba
-> TUNER: tak se v duchodu budem bavit lestemin oba
06:34:37
04.04.2007
04.04.2007
TUNER
Hezký...
18:06:23
03.04.2007
03.04.2007
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Mega mazec.... pro mě novinka
15:19:24
03.04.2007
03.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
12:15:31
03.04.2007
03.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: ....uvidíme....
10:26:52
03.04.2007
03.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak to je dobrý :o) jaká bude nakonec barva, černé nebo štříbrné sání?
10:02:26
03.04.2007
03.04.2007
TUNER
-> Majkl: Jo leštěný je leštěný,ale jak jsem psal nestíham tak budu rád za stříknutý...Třeba si seženu nějaký jiný a do důchodu ho můžu vklidu poleštit...
Překvapil mě lakýra,kterej si mě pořád pamatuje z doby kdy jsem tam měl stříkat auto...To už je 6,5 roku a od tý doby jsem tam snad nebyl.Možná jednou...
Mě viděl a hned říkal aaa,nějakej tuning a že to chci asi brzo abych stihnul ject na Příbram... Prej má kluka kterej tam taky jede,ale jen na čumandu...
-> Tuner#2: Jasný,dej vědět...
Překvapil mě lakýra,kterej si mě pořád pamatuje z doby kdy jsem tam měl stříkat auto...To už je 6,5 roku a od tý doby jsem tam snad nebyl.Možná jednou...
Mě viděl a hned říkal aaa,nějakej tuning a že to chci asi brzo abych stihnul ject na Příbram... Prej má kluka kterej tam taky jede,ale jen na čumandu...
-> Tuner#2: Jasný,dej vědět...
09:53:34
03.04.2007
03.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Uvidíme, v sobotu zajedu na ten stroboskop Frantovi a dám vědět.
09:48:11
03.04.2007
03.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: Hele o víkendu na to kouknem....ale pořád myslim že to bude někde u toho rozdělovače....
09:40:23
03.04.2007
03.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Aha, no čas je děsný. Včera jsem odcházel z garáže vlastně dneska v 1:50 Rozvody jsou přesně na 12 článků, takže v tom to není...
08:38:36
03.04.2007
03.04.2007
Majkl
-> TUNER: ale lesteny je lesteny
06:19:30
03.04.2007
03.04.2007
TUNER
-> Tuner#2: To jsem kroužkoval místa kde by se musel dovařit materiál....Chtěl jsem to leštit,ale jak jsem zjistil že by to nebylo uplně rovný tak jsem se na to vyprdnul a bude to nalakovaný...Navíc bych to už časově nestíhal....
14:10:57
02.04.2007
02.04.2007
Majkl
-> TUNER: ja pribram nestiham asi urcite :( teda jeste nerikam ze ne ale na 90 procent ne..
14:06:59
02.04.2007
02.04.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hezky jsi ty trubky k IC schoval. Co máš na tom sání za značky?
14:04:27
02.04.2007
02.04.2007
TUNER
-> Majkl: njn,se musíme hooodně snažit.......aby jsme stihnuly Příbram...
13:55:26
02.04.2007
02.04.2007
Majkl
TUNER 02.04.07 11:20:07 napsal:
Celou zimu jsem se flákal,tak to musim teď nějak dohnat..... to jsem na tom uplne stejne
Celou zimu jsem se flákal,tak to musim teď nějak dohnat..... to jsem na tom uplne stejne