skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:19:14
12.07.2006
12.07.2006
Majkl
-> Vita ze Sudet: super
15:54:13
12.07.2006
12.07.2006
Vita ze Sudet
Ani sem nestačil pochválit lahodný červenec
15:24:27
12.07.2006
12.07.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Před TUNEREM byl Klásek s 200HP na zadních kolech (červená 130 taky s 1,8 T, ale upraveným) a pak Andruchovič s tou skoro laminátovou 1000MB a krátkou špajzkou.
15:19:32
12.07.2006
12.07.2006
Štěpán
-> TUNER: ahoj Tunere,gratuluji k poharum,prosim te kdo byl ve sprintu pred pred tebou?omlouvam se ze jsem to nestihl,ale opet to nebylo v mych moznostech,ikdyz tentokrat jma Ero cele a kompletni,ne ze bych ted nebo pozdeji nepredelaval,ale to uz nema vliv na plnou provozuschopnost :-)
06:57:03
10.07.2006
10.07.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Tak příště ti dam litr,ale bez paní....
-> juris: Jooo,to bylo slisovaný krmivo pro křečky.....
-> juris: Jooo,to bylo slisovaný krmivo pro křečky.....
00:15:04
05.07.2006
05.07.2006
juris
...zase dostal jakýsi zelený kvítko
19:03:13
04.07.2006
04.07.2006
havlik
-> Vita ze Sudet:
15:45:21
04.07.2006
04.07.2006
Vita ze Sudet
Crrrr.. sem to pjéťo neměl brát kulwa . Sem nevěděl, že k třetímu místu je věnec, pohár a pani
11:07:50
04.07.2006
04.07.2006
KEAN
-> TUNER: Hezke... Uzijte si dovcu
10:36:29
04.07.2006
04.07.2006
TUNER
Tak tady je červenec a ještě jedna jako bonus....
14:18:44
29.06.2006
29.06.2006
TUNER
-> Zdany: Jj 1W se blíží....Snad ještě letos...
No neni zač,dneska budeme pokračovat...
No neni zač,dneska budeme pokračovat...
13:59:49
29.06.2006
29.06.2006
Zdany
-> TUNER: No jo, panacek machruke staronovyma extremama.. :)) Bude hned spadat do jine kategorije.. :)))))))))))) Hezka prace panacku. Jo a mas u me velke bezvyznamne plus za pomoc. :)
13:35:36
29.06.2006
29.06.2006
TUNER
1 nová fotečka
09:44:10
28.06.2006
28.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: V tvým věku rok sem, rok tam
06:53:03
26.06.2006
26.06.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Co blbneš,nejsem tak starej....1978 je správně....
21:25:10
23.06.2006
23.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Lidový vypravěč- Luboš Karník narozen *1977 +20xx.............
Né sorry. Jistě sis dal tu práci. Já to letos taky podstoupil (výměnu převodovky, popovyndání motoru). Ať je to jakkoli tak je to super, že ji máš Já se uplně v klidu přiznam, že sem technickou podstoupil technickou v době kdy se auto teprv vyvařovalo Ale je fakt, že byla za 2x takovej peníz
Né sorry. Jistě sis dal tu práci. Já to letos taky podstoupil (výměnu převodovky, popovyndání motoru). Ať je to jakkoli tak je to super, že ji máš Já se uplně v klidu přiznam, že sem technickou podstoupil technickou v době kdy se auto teprv vyvařovalo Ale je fakt, že byla za 2x takovej peníz
16:57:07
23.06.2006
23.06.2006
VeTeV
-> TUNER: tak nam Lubos trapi pastelky co ja vim, ale foto postupu vymeny kol motoru a ramu nejsu
16:50:35
23.06.2006
23.06.2006
TUNER
-> Labros: Popis byl na přední kolo,jestli chceš,můžu ti popsat jak se to dělá u zadního...
Photoshop je pro mě bohužel španělská vesnice...
Photoshop je pro mě bohužel španělská vesnice...