TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

22:10:19
16.08.2006
Zdany
-> TUNER: Ok, beru.. Pokud tam nalejes vodu az po okraj tak to bude nak hrat.. :)) a nebude to suchy. :))
15:09:37
16.08.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak jsem Ti to na hifíkách změnil, smazat to nejde. jinak Ti taky musím pochválit woofer a instalaci - vypadá to zajímavě.
14:51:13
16.08.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Chlape vypadá to good!!! 4 1
14:05:25
16.08.2006
TUNER
-> jerrom: Rám jsem myslel jako tenhle rám....3

skoda.stable.cz/cz/index. php?id=4&i...
12:18:47
16.08.2006
jerrom
-> TUNER: no myslel sem, že ten reprák je tak těžkej, že je vevnitř nejakej rám 4
11:19:43
16.08.2006
TUNER
-> jerrom: Nechápu co tim "svůj rám" myslíš...

Ty hliníkový výpalky nemají s reproduktorem nic společnýho.Je to jen překrytí rozříznutý dřevotřísky...
09:03:09
16.08.2006
jerrom
-> TUNER: jasný, takže jestli to chápu, tak to repro má svůj rám?
08:45:28
16.08.2006
TUNER
-> jerrom: Jestli myslíš ty kolem repra a kolem štěrbiny,tak to paráda neni...

Kolem repra je to 4 mm silnej hliník kterej zakrývá desku která je pod tim rozříznutá a znovu vsazená po nasunutí velký desky zeshora.Kvůli rámu to neni tak jednoduchý.Nelze vzít desku a "přiklopit" tim bednu.Musí se to nasunout ze spodu a poté nasadit vrchní kus.Aby nebylo vidět toto rozdělení tak je tam ten kroužek s "pacičkama"...

Kolem štěrbiny je to taky daný pro to aby to zakrylo okolní nerovnosti a "nějak" to vypadalo...4
08:17:38
16.08.2006
jerrom
-> TUNER: A ty nerezový plíšky okolo je jenom paráda?
13:52:49
15.08.2006
Majkl
-> TUNER: 105 171 díky
12:10:45
15.08.2006
TUNER
-> Majkl: No jooo,kouknu na to...
10:57:57
15.08.2006
Majkl
-> TUNER: tak jo :)) a co odpoved na moji vcerejsi SMS? 2
08:53:05
15.08.2006
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:50:09
15.08.2006
TUNER
-> jerrom: trochu změna,sem dal září...3
08:47:18
15.08.2006
jerrom
-> TUNER: 9 4 wow 4 9
08:46:21
15.08.2006
TUNER
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
08:31:09
15.08.2006
jerrom
-> TUNER: vím, že je to pasé, ale chybí ti tu SRPEN a nebo tohle byl "srpenec"? 2
08:29:24
15.08.2006
REMIX
-> Majkl: 3 3 3
14:23:10
14.08.2006
Majkl
-> havlik: 78 110 108
14:22:10
14.08.2006
havlik
-> Majkl: tunerovo vhlký šterbině?3
Extreme Tyres