TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

09:10:27
08.06.2006
KEAN
-> TUNER: Zajimave...a ten kod se objevi kde??
09:02:29
08.06.2006
TUNER
-> KEAN: Dáš vpravo dole free,pak počkáš cca 20 vteřina,opíšeš kód kterej se ti objeví a stahuješ....4
08:55:30
08.06.2006
KEAN
-> TUNER: A jak se pres tyhle odkazy ktomu videu vubec dostanu??Asi jsem nejak zaspal dobu...
08:38:05
08.06.2006
TUNER
-> Tuner#2: Tak jsem si dal tu práci a předělal to do něčeho co by ti snad mohlo fungovat....ale kvalita je bídná....



rapidshare.de/files/.../P 6034884.avi.html



rapidshare.de/files/.../P 6034885.avi.html



rapidshare.de/files/.../P 6034886.avi.html



4
08:37:30
08.06.2006
Doyle
-> Mr-classic: na to asi jen jedno-existuje kolonka oblíbené4 a nemusíš ty tuny prohrabávat3
20:32:59
07.06.2006
Mishak
2 Vita ze Sudet: Pravda... tady ty body byly na nic... Tuzerum se dávaly body z milosti.. a Tuzeři rozdávaly nuly aby se dostali co nejvějš 3 ... ale má to něco do sebe (kdyby byl objektivní Toplist tak by se člověk nemusel prohrabávat tunama aut aby viděl něco vskutku zajímavého 4 ) ale to je jedno... nebudu sem TUNEROVI psát blbosti :))



2 TUNER: škoda že je to video v MOV... neštastnej formát... já si snad stáhnu Qicktime abych se podíval 3
17:50:06
07.06.2006
Zdany
-> TUNER: No to stiham taky, kdyz neni v praze bouracka u barandaku a pak jeste u nasi firmy. :)) A nebo pokud nejsem na praci nekde mimo prahu. :))
11:55:19
07.06.2006
TUNER
-> Zdany: 3

-> Tuner#2: Jj,to by Zdany stíhal i páteční srazíky u NORMY....3
11:03:32
07.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: P.S. to jsi měl říct, na ježdění do práce bych to vzal 4
11:02:58
07.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: 1 3
11:02:12
07.06.2006
Zdany
-> Tuner#2: Videl jsem neco jako ze zahazuje technicak a klicky od ty RSky do pole a jde domu pesky. :))))))))))))))))
10:50:48
07.06.2006
Nwkt
-> Tuner#2: A ty bys nebyl? Myslel si co nemá za fáro a dá ho "obyčejná" stodváca 3 3 3
10:20:26
07.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr-classic: Body = nesmysl...



-> TUNER: :o)) Ten s tím RSem docela čuměl, když jsi ho dal - asi byl z toho nějakej špatněj.4
09:47:49
07.06.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Proč myslíš? Tak si mě šoupni někam na 7-8 místo mezi ty 2 okti RS... abys byl spokojenej. Byl jsem se jen svézt,nemam to na sprinty a podle toho taky jsou časy.Kdyby se to odlehčilo,minimálně vteřina jde dolů....

Jinak až ti to bude hrát jako mě,tak přijď jinak jsi měkkej......3 1 4
09:20:39
07.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Pane vy ste měkkej5
09:20:18
07.06.2006
Vita ze Sudet
-> Mr-classic: Bodovej systém? Ja newim. V dobe kdy sem stavel RS jeste byl. A pokud budu trochu domyslivy, byl snad mozna i ambicozni. A i presto mela vetsina tuzerů z těchto stránek víc jak já3
07:11:48
07.06.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Ve výsledkovej listině nejsem,protože jsem nezávodil....2 krát jsem se svezl ve volbnejch jízdách a ke spokojenosti mi to stačilo. :-)

Nechtěl jsem to přehánět abych nejel domů na laně....1

Drag club znam...4

-> Mr-classic: Na co bodovej systém.?
20:10:15
06.06.2006
Mishak
2 Vita ze Sudet: myslim že ten bodový systém na virtu měl něco do sebe...
18:30:41
06.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Videa mi nejdou... Jakto že nejsi ve vysledkovy listine?

jinak mrkni na drag-tuning-club.com

Slusne se rozvijejici forum. Chodi tam klasek, FCS (p.Feigl s Skodou 2800 nitroředidlo) a jiní dalsí. Nerad to priznavam ale Virt je pro mě již mrtev. Nic se tu nedeje a neni nic co by me inspirovalo 8
17:05:40
05.06.2006
Zdany
-> Tuner#2: Tak tak, ja na to koukal taky. Byt to bylo pres hledacek fotaku. :))
Extreme Tyres