skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:10:27
08.06.2006
08.06.2006
KEAN
-> TUNER: Zajimave...a ten kod se objevi kde??
09:02:29
08.06.2006
08.06.2006
TUNER
-> KEAN: Dáš vpravo dole free,pak počkáš cca 20 vteřina,opíšeš kód kterej se ti objeví a stahuješ....
08:55:30
08.06.2006
08.06.2006
KEAN
-> TUNER: A jak se pres tyhle odkazy ktomu videu vubec dostanu??Asi jsem nejak zaspal dobu...
08:38:05
08.06.2006
08.06.2006
TUNER
-> Tuner#2: Tak jsem si dal tu práci a předělal to do něčeho co by ti snad mohlo fungovat....ale kvalita je bídná....
rapidshare.de/files/.../P 6034884.avi.html
rapidshare.de/files/.../P 6034885.avi.html
rapidshare.de/files/.../P 6034886.avi.html
rapidshare.de/files/.../P 6034884.avi.html
rapidshare.de/files/.../P 6034885.avi.html
rapidshare.de/files/.../P 6034886.avi.html
08:37:30
08.06.2006
08.06.2006
Doyle
-> Mr-classic: na to asi jen jedno-existuje kolonka oblíbené a nemusíš ty tuny prohrabávat
20:32:59
07.06.2006
07.06.2006
Mishak
2 Vita ze Sudet: Pravda... tady ty body byly na nic... Tuzerum se dávaly body z milosti.. a Tuzeři rozdávaly nuly aby se dostali co nejvějš ... ale má to něco do sebe (kdyby byl objektivní Toplist tak by se člověk nemusel prohrabávat tunama aut aby viděl něco vskutku zajímavého ) ale to je jedno... nebudu sem TUNEROVI psát blbosti :))
2 TUNER: škoda že je to video v MOV... neštastnej formát... já si snad stáhnu Qicktime abych se podíval
2 TUNER: škoda že je to video v MOV... neštastnej formát... já si snad stáhnu Qicktime abych se podíval
17:50:06
07.06.2006
07.06.2006
Zdany
-> TUNER: No to stiham taky, kdyz neni v praze bouracka u barandaku a pak jeste u nasi firmy. :)) A nebo pokud nejsem na praci nekde mimo prahu. :))
11:55:19
07.06.2006
07.06.2006
TUNER
-> Zdany:
-> Tuner#2: Jj,to by Zdany stíhal i páteční srazíky u NORMY....
-> Tuner#2: Jj,to by Zdany stíhal i páteční srazíky u NORMY....
11:03:32
07.06.2006
07.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: P.S. to jsi měl říct, na ježdění do práce bych to vzal
11:02:58
07.06.2006
07.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany:
11:02:12
07.06.2006
07.06.2006
Zdany
-> Tuner#2: Videl jsem neco jako ze zahazuje technicak a klicky od ty RSky do pole a jde domu pesky. :))))))))))))))))
10:50:48
07.06.2006
07.06.2006
Nwkt
-> Tuner#2: A ty bys nebyl? Myslel si co nemá za fáro a dá ho "obyčejná" stodváca
10:20:26
07.06.2006
07.06.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mr-classic: Body = nesmysl...
-> TUNER: :o)) Ten s tím RSem docela čuměl, když jsi ho dal - asi byl z toho nějakej špatněj.
-> TUNER: :o)) Ten s tím RSem docela čuměl, když jsi ho dal - asi byl z toho nějakej špatněj.
09:47:49
07.06.2006
07.06.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Proč myslíš? Tak si mě šoupni někam na 7-8 místo mezi ty 2 okti RS... abys byl spokojenej. Byl jsem se jen svézt,nemam to na sprinty a podle toho taky jsou časy.Kdyby se to odlehčilo,minimálně vteřina jde dolů....
Jinak až ti to bude hrát jako mě,tak přijď jinak jsi měkkej......
Jinak až ti to bude hrát jako mě,tak přijď jinak jsi měkkej......
09:20:39
07.06.2006
07.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Pane vy ste měkkej
09:20:18
07.06.2006
07.06.2006
Vita ze Sudet
-> Mr-classic: Bodovej systém? Ja newim. V dobe kdy sem stavel RS jeste byl. A pokud budu trochu domyslivy, byl snad mozna i ambicozni. A i presto mela vetsina tuzerů z těchto stránek víc jak já
07:11:48
07.06.2006
07.06.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Ve výsledkovej listině nejsem,protože jsem nezávodil....2 krát jsem se svezl ve volbnejch jízdách a ke spokojenosti mi to stačilo. :-)
Nechtěl jsem to přehánět abych nejel domů na laně....
Drag club znam...
-> Mr-classic: Na co bodovej systém.?
Nechtěl jsem to přehánět abych nejel domů na laně....
Drag club znam...
-> Mr-classic: Na co bodovej systém.?
20:10:15
06.06.2006
06.06.2006
Mishak
2 Vita ze Sudet: myslim že ten bodový systém na virtu měl něco do sebe...
18:30:41
06.06.2006
06.06.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Videa mi nejdou... Jakto že nejsi ve vysledkovy listine?
jinak mrkni na drag-tuning-club.com
Slusne se rozvijejici forum. Chodi tam klasek, FCS (p.Feigl s Skodou 2800 nitroředidlo) a jiní dalsí. Nerad to priznavam ale Virt je pro mě již mrtev. Nic se tu nedeje a neni nic co by me inspirovalo
jinak mrkni na drag-tuning-club.com
Slusne se rozvijejici forum. Chodi tam klasek, FCS (p.Feigl s Skodou 2800 nitroředidlo) a jiní dalsí. Nerad to priznavam ale Virt je pro mě již mrtev. Nic se tu nedeje a neni nic co by me inspirovalo
17:05:40
05.06.2006
05.06.2006
Zdany
-> Tuner#2: Tak tak, ja na to koukal taky. Byt to bylo pres hledacek fotaku. :))