skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:44:38
18.04.2006
18.04.2006
TUNER
-> Borin: No W7 jsou to určitě,ale vypadá to spíš na 12"... A z toho videa se toho moc poznat nedá jak to tlačí....
16:18:09
18.04.2006
18.04.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Nekecej že netlačí...tady sou sice 2 ale je poznat o co jde www.realmofexcursion.com/
videos/.../10w7.1.wmv
15:35:21
18.04.2006
18.04.2006
TUNER
-> Zdany: Jj,pořád předěláváš a nehraješ...Měl by jsi to aspoň dodělat a né apgrejdovat ještě nevyzkoušené....
-> .Viki: Technický údaje se dají stáhnout na stránkách výrobce....viz zde :
mobile.jlaudio.com/produc ts_subs.php?series_id=...
-> Aladin: Gumy jsem koupil na pneushop.cz...Tam si můžeš najít i cenu...
-> Borin: -> VeTëV: No jooo,dík,taky jsem zvědavej až to bude hrát...Ale to jen tak nebude....Něco vymejšlim a chvilku to potrvá...
-> juris: Zas tak moc ne,je to jen 10"......
-> fine_ray: V sobotu jsem jel do Příbramy pro nějakou věcičku k motoru a pěkně jsem se tam spálil...Byl jsem červenej jako rak....Bylo gut počasí a docela slušnej srazík...
-> Max: -> Nwkt: Zase tolik to tlačit nebude,jak jsem psal,je to jen 25 cm drobeček...Oproti XTCéčku 1500 je to děťátko...Ale stejně je asi o 2 kila těžší...
-> PepaS: Box se štěrbinou jsem chtěl,ale kvůli mýmu záměru asi nebudu moct štěrbinu použít.
Ale chtěl bych BR o objemu 42,5 jakej doporučuje výrobce,tak teď už zbejvá to jen rozpočítat aby se vešel kam má a může se začít s výrobou...
Do doby než prodam Magnata,tak bude JLko stejně doma,ale mezitim než se prodá bych chtěl vyrobit box a pak to jen prohodit.
Jestli jsi slyšel 10W7-3 na D-Rexe tak to bylo optimální napájení...Doporučujou 500 W jako optimum,navíc je to 3 ohm takže muj zesík o výkonu 500 W při 4 ohm bude při 3 dávat nějakejch 600 W.Takže ideální. I když všici říkají že to chce víc,tak zesík už měnit nehodlam.
Pokud jsi slyšel 12 nebo 13W7 tak 500 W je určo málo....
-> .Viki: Technický údaje se dají stáhnout na stránkách výrobce....viz zde :
mobile.jlaudio.com/produc ts_subs.php?series_id=...
-> Aladin: Gumy jsem koupil na pneushop.cz...Tam si můžeš najít i cenu...
-> Borin: -> VeTëV: No jooo,dík,taky jsem zvědavej až to bude hrát...Ale to jen tak nebude....Něco vymejšlim a chvilku to potrvá...
-> juris: Zas tak moc ne,je to jen 10"......
-> fine_ray: V sobotu jsem jel do Příbramy pro nějakou věcičku k motoru a pěkně jsem se tam spálil...Byl jsem červenej jako rak....Bylo gut počasí a docela slušnej srazík...
-> Max: -> Nwkt: Zase tolik to tlačit nebude,jak jsem psal,je to jen 25 cm drobeček...Oproti XTCéčku 1500 je to děťátko...Ale stejně je asi o 2 kila těžší...
-> PepaS: Box se štěrbinou jsem chtěl,ale kvůli mýmu záměru asi nebudu moct štěrbinu použít.
Ale chtěl bych BR o objemu 42,5 jakej doporučuje výrobce,tak teď už zbejvá to jen rozpočítat aby se vešel kam má a může se začít s výrobou...
Do doby než prodam Magnata,tak bude JLko stejně doma,ale mezitim než se prodá bych chtěl vyrobit box a pak to jen prohodit.
Jestli jsi slyšel 10W7-3 na D-Rexe tak to bylo optimální napájení...Doporučujou 500 W jako optimum,navíc je to 3 ohm takže muj zesík o výkonu 500 W při 4 ohm bude při 3 dávat nějakejch 600 W.Takže ideální. I když všici říkají že to chce víc,tak zesík už měnit nehodlam.
Pokud jsi slyšel 12 nebo 13W7 tak 500 W je určo málo....
12:59:00
18.04.2006
18.04.2006
fine_ray
-> Nwkt, Max: nene, říkal, že udělá díru zkrz zadní čelo a bude to používat jako součást pohonu (prej někde vedle vejfuku..tomu sem moc nerozuměl..), prej to přidává šestnáct klokanů
20:27:37
17.04.2006
17.04.2006
Nwkt
-> Max: To pustí se zavřenejma oknama a ona se Zelenka nafoukne ne
20:25:28
17.04.2006
17.04.2006
Max
-> TUNER: ten woofer vypadá velmi zajímávě. To aby jsi otevřel okna,než pustíš rádio,aby se ti nevysklily
11:06:22
17.04.2006
17.04.2006
fine_ray
-> Tuner#2: je výbornej, taky sme ho okukovali.. nejvíc je ta montáž
-> TUNER: jak nakonec dopadla ta sobota? v pátek lilo, skoro nikdo tam nebyl tak sem to hned zapek a jel dom.
-> TUNER: jak nakonec dopadla ta sobota? v pátek lilo, skoro nikdo tam nebyl tak sem to hned zapek a jel dom.
23:19:20
15.04.2006
15.04.2006
juris
...ale tady se bude pěkně tlačit
11:42:12
14.04.2006
14.04.2006
VeTeV
-> TUNER: hele to je parada ten posledni prirustek - krasa - takovedle zavazi jen chvalit
11:41:00
14.04.2006
14.04.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Těším se až to uslyším
11:34:55
14.04.2006
14.04.2006
Zdany
-> Hanuš: No tak ty jsi vyssi nez ja, tak jsi se zavcasu znova prastil do hlavy a rozsvitilo se ti. Ja jsem malej. Ja se budu muset prastit asi jeste vickrat. :))
10:19:21
14.04.2006
14.04.2006
PepaS
-> TUNER: Jaky na to JL bude box? Bude to podle planku od JL na box se sterbinou. Slysel jsem ho v tomhle provedeni a na zesiku ktery plne nevyuzil potencialu repra (Carpower D-Rex) a hralo to neskutecne krasne a taky to tlacilo jak krava :)
21:38:48
13.04.2006
13.04.2006
Aladin
můžu se zeptat, za kolik a kde jsi koupil ty gumy? Díky
20:45:38
13.04.2006
13.04.2006
.Viki
-> TUNER: máš nějaký technický údaje toho wůfru:)
18:29:14
13.04.2006
13.04.2006
Hanuš
-> Zdany: Už jsem to vzdál dávno.Asi jsem už dostal rozum
15:53:27
13.04.2006
13.04.2006
Zdany
-> Borin: Souhlas souhlas.
-> Tuner#2: Ja s tim taky koncim. :( Dodelam to a koncim s investicema. Furt neco kupuju a porad nehraju. :(
-> Tuner#2: Ja s tim taky koncim. :( Dodelam to a koncim s investicema. Furt neco kupuju a porad nehraju. :(
15:51:52
13.04.2006
13.04.2006
Zdany
-> Tuner#2: Kuwa kuwa Jeníku, mas pravdu. :)) A nebo budeme Tunera sabotovat a JLko mu odpojime od zdroje signalu. :)) At je ticho, at jsme slyset. :)
14:28:20
13.04.2006
13.04.2006
Borin - Král tuzerů
-> Tuner#2: No je na Tunerovi jakou se vydá cestou...když chce SPL tak jo ale já bych u tohohle wooferu volil hybridní sq/sp ne nadarmo je JL přezdívá tlačící kvalita
12:35:30
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ to je pořád dokola, znám to z domova kde jsem vystřídal snad všechno co je možné a už taky měnit nebudu, protože to už bych šel do statisíců a to do toho rozhodně vrážet nebudu.
12:31:49
13.04.2006
13.04.2006
TUNER
-> Tuner#2: Hmmm,jenže by to chtělo ještě zbytek sestavy...A to by bylo zasejc dokola....New kompa,nejlépe dvoje,pak něco dozadu...atd....No vim jedno...Rádio,zesíky a wůfr už měnit nebudu.....