skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:53:01
10.05.2006
10.05.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Já tam byl taky a pak ještě krt, Zdanny, Pilot 105 a Jiřík
13:47:52
10.05.2006
10.05.2006
Nwkt
-> MATTESS: Ha tys tam byl taky. Tvýho rapídka sem si taky prohlížel
10:47:30
10.05.2006
10.05.2006
juris
při pohledu na ty basáky,mě napadá věta:
...já jsem malej,ale šikovnej
...já jsem malej,ale šikovnej
06:33:17
10.05.2006
10.05.2006
MATTESS
-> Nwkt: ses měl přihlásit...
03:04:59
10.05.2006
10.05.2006
Pilot 105
-> TUNER: To byla ta po GO?
22:24:04
09.05.2006
09.05.2006
TUNER
Jooo,jinak mam tam 3 převodofku.Ta druhá od začátku nebyla moc dobrá,nějak začala vypadávat trojka a zpátečka.
Tahle vypadá nadějně,že by mohla tu sezonu klidně odjezdit...Hezky se mi řadí,má nějakej kratší chod bez vůlí a nehučí.Paráda,jsem zvědav kolik vydrží a budu jí držet palce aby překonala tu první...
Tahle vypadá nadějně,že by mohla tu sezonu klidně odjezdit...Hezky se mi řadí,má nějakej kratší chod bez vůlí a nehučí.Paráda,jsem zvědav kolik vydrží a budu jí držet palce aby překonala tu první...
22:10:23
09.05.2006
09.05.2006
Nwkt
-> TUNER: Já sem tě nechtěl rušit když ses tam bavil s ostatníma, tak sem si prohlíd Zelenku a ostatní auta a jel sem domů na večeři
21:22:37
09.05.2006
09.05.2006
TUNER
New foto
21:15:39
09.05.2006
09.05.2006
TUNER
-> Nwkt: Jj,dovnitř moc vidět neni,taky záleží v jakym jsi prostředí a co okna odráží.Jinak zevnitř je vidět na pohodu.
Sem si říkal že to budeš určitě ty. -> martin: Hmmm,docela na dost.A možná půjde zase o kus dál...Potřeboval by 2 krát takovej výkon než mu mohu dopřát
O víkendu jsem ho jen tak testnul na těch 500 W a "něco" to dělá.Tak přemejšlim jestli postavit bednu na míru a nechat ho změřit co dovede. Jiný zesy kupovat neci.Tak uvidim jak se rozhodnu...
Sem si říkal že to budeš určitě ty. -> martin: Hmmm,docela na dost.A možná půjde zase o kus dál...Potřeboval by 2 krát takovej výkon než mu mohu dopřát
O víkendu jsem ho jen tak testnul na těch 500 W a "něco" to dělá.Tak přemejšlim jestli postavit bednu na míru a nechat ho změřit co dovede. Jiný zesy kupovat neci.Tak uvidim jak se rozhodnu...
18:29:14
06.05.2006
06.05.2006
fine_ray
-> martin: to se neví , ale koukni po netu.. přijdeš na přibližnou cenu
12:00:07
06.05.2006
06.05.2006
P.T.
-> TUNER: No moc hezký závaží
09:51:23
06.05.2006
06.05.2006
martin
Tuner: na koľko ťa vyšlo to nové ťažítko do auta
19:21:14
05.05.2006
05.05.2006
Nwkt
-> TUNER: Zelenka je pěkná, dneska sem si jí konečně prohlídnul v reálu, docela mě překvapili ty okna, na fotkách to vypadá že je přes ně trochu vidět, ale neni
23:11:58
04.05.2006
04.05.2006
Hanuš
-> fine_ray: 2 kabely používají amatéři.
22:58:12
04.05.2006
04.05.2006
fine_ray
jednim kabelem tam a pak to přece hraje takže to de všechno do vzduchu, na co druhej kabel??
15:22:32
03.05.2006
03.05.2006
Zdany
-> Adam Radimovič: To jsou ty specialní jednosmerny kabely.. :)))))))) Taky je doma mám a je to super kvalita. Tuner potvrdi. Neni nad výrobky z číny. :))))))))))
12:11:48
03.05.2006
03.05.2006
TUNER
-> Adam Radimovič: Ani ne..
12:09:15
03.05.2006
03.05.2006
aDAm
-> TUNER: tak to potom jo ;) asi to bylo moc drahy co ?;-)
12:07:30
03.05.2006
03.05.2006
TUNER
-> Adam Radimovič: Jo jo,je to specielní serie z číny....