-> Zdany: Áčko máš, neboj.
Jinak děkuji za pěkný poslech, muziku máš opravdu super! Už se těším až to bude kompletní.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
12:21:13
20.03.2006
20.03.2006
Pilot 105
10:37:47
20.03.2006
20.03.2006
Zdany
-> TUNER: Ty woe a mě bylo v patek tak blbě.. A to jsem se těšil celej den. :((
No ale zase muzu rict, ze jsem by v sobotu svěží a hejbnul jjsem s autem. :)) Baterka v kufru, natažený kabely ke strarteru, vymlacený uši od Jirkovo D-Rexe a mejch BOA siličů. Pilot105 je nabuzenej Axtonama. :) No vikend byl uspesnej. :))
No ale zase muzu rict, ze jsem by v sobotu svěží a hejbnul jjsem s autem. :)) Baterka v kufru, natažený kabely ke strarteru, vymlacený uši od Jirkovo D-Rexe a mejch BOA siličů. Pilot105 je nabuzenej Axtonama. :) No vikend byl uspesnej. :))
08:54:19
20.03.2006
20.03.2006
TUNER
-> Fifa: Paráda,mě to teprve čeká....
-> fine_ray: Jj,äkcička byla gut....
-> mortuary: Myslim že to škrtalo vzadu o vnitřní rantl jak je zapertlovanej blatník s podběhem...
-> fine_ray: Jj,äkcička byla gut....
-> mortuary: Myslim že to škrtalo vzadu o vnitřní rantl jak je zapertlovanej blatník s podběhem...
23:02:07
19.03.2006
19.03.2006
Fifa
-> TUNER: Konečně jsem zprovoznil brzdy s pancířákama vpředu a je to na kroku docela znát. Jěště zadek a bude to jak beton:-)
19:10:14
19.03.2006
19.03.2006
Vita ze Sudet
-> fine_ray: Si dokážu dobře představit. Taková horečka páteční noci.... já si taky dal jedno, dvě, tři, čtyři???
17:52:12
19.03.2006
19.03.2006
mortuary
-> fine_ray: tohle všechno chápu mě de o ty kola co má Tuner potřeboval bych vědět kde ty kola šktraly abych se tomu že to někde vadí vyhnul
22:54:35
18.03.2006
18.03.2006
fine_ray
-> mortuary: hele tohle všechno bude zálažet na velikosti kola a ET, jakože jedna sedmnáctka bude škrtat vevnitř jiná zas zvenku a 10j*17 se tam třeba nevejde vůbec.. musíš zkusit
22:52:48
18.03.2006
18.03.2006
fine_ray
-> Vita ze Sudet: týwe.. docela nám to v pátek šlo
19:27:36
17.03.2006
17.03.2006
mortuary
-> TUNER: diky. Ještě poslední dotaz nepamatuješ si kde to škrtalo jestli uvnitř nebo venku?
09:16:11
17.03.2006
17.03.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ne jsem Radikální antialkoholik. Ne alkoholik? No prostě nepiju alkohol ale chlastám pifko takovou tu zrzavou štávu
07:50:12
17.03.2006
17.03.2006
TUNER
Víťa : Taky bys chtěl coooo.
mortuary : Lemy byli hotový dřív než jsem měl kola......no a pak se muselo sehnat něco,aby to ty lemy zaplnilo... Problém neni nikde,jak psal mates kola byli i na seriovej škodovce a v pohodě.Jen v zadu malinko škrtali.Ale bylo to jenom testování tak jsem ani nic neupravoval a sundal je....
Zdany : Tak už hrajuuuuuu Včera jsem to dozapojil a přes noc nablil baterku no a během víkendu se snad vrhnu na motor......
mortuary : Lemy byli hotový dřív než jsem měl kola......no a pak se muselo sehnat něco,aby to ty lemy zaplnilo... Problém neni nikde,jak psal mates kola byli i na seriovej škodovce a v pohodě.Jen v zadu malinko škrtali.Ale bylo to jenom testování tak jsem ani nic neupravoval a sundal je....
Zdany : Tak už hrajuuuuuu Včera jsem to dozapojil a přes noc nablil baterku no a během víkendu se snad vrhnu na motor......
06:27:12
17.03.2006
17.03.2006
MATTESS
-> REMIX: párkrát je měl na Zlatce a ta měla lemy sériový. Ale jestli mu to v rejdu někdy vadilo, to ví TUNER sám...
23:33:48
16.03.2006
16.03.2006
fine_ray
-> mortuary: s tim nezatáčí, navalí to na podval, pak se na srpintu nechá stlačit a sprinty se v podstatě jezdí rovně, takže točit nemusíš má to vykoumaný, kluk jeden.
20:56:42
16.03.2006
16.03.2006
REMIX
-> mortuary: podle fotek ma lemy a hlavne sportovni podvozek, takze jen lemy stacit nebudou ;-)
19:15:57
16.03.2006
16.03.2006
Zdany
-> TUNER: No zuppa. Tak se tesim. ja mam vsechno. krom kabelaze. Takze jeste kabely a budu mit vsechno. :))) A pak hurááááá.
19:14:47
16.03.2006
16.03.2006
Zdany
-> Vita ze Sudet: Se pridej. Alespon pokecame, kdyz už nejdeme v praze. :))
19:00:10
16.03.2006
16.03.2006
mortuary
-> TUNER: chci se zeptat ty 17" kola ET38 musel jsi něco upravovat aby to nevadilo v rejdu podle fotek máš zvětšený lemy, tak jestli ty vadily?
14:36:16
16.03.2006
16.03.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: -> fine_ray: -> Zdany: Ty woe ty plzeňácííí furt enom chlastajů. A hovno dělajů....
14:18:32
16.03.2006
16.03.2006
TUNER
-> fine_ray: No aby to nebylo jako posledně....