skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:07:29
16.03.2006
16.03.2006
fine_ray
týwe, v pátek musim do Práglu kvuli novej práci, tak mi držte palečky, slíbil sem pak nějaký kino (hehe ženský jedny..) tak přídu asi do Alfy dýl.. ale max o hoďku..
06:26:45
16.03.2006
16.03.2006
TUNER
-> Zdany: No jooo,mě včera přišlo konečně to poslední na co jsem čekal tak jdu dneska dozapojit ten zbytek....
Včera jsem byl na Afťácích tak jsem na to ani nemáknul...už se těšíííím
Včera jsem byl na Afťácích tak jsem na to ani nemáknul...už se těšíííím
16:10:20
15.03.2006
15.03.2006
Zdany
-> TUNER: Písnu mu sms. Stejnak mi pro nej dneska prisel Vestin. Bude se tlumit. :)))
08:02:34
15.03.2006
15.03.2006
TUNER
-> Zdany: No jooo,zase bys to zaspal...Musíš se občas koukat po netu...Kdyžtak dej echo Jirkoj,nevim jestli to tady četl...Nebo já mu písnu mejla...
22:30:20
14.03.2006
14.03.2006
Zdany
-> TUNER: Heh, vono se jde chlastat?? Ze vo tom nic zase nevim. :((((
-> fine_ray: Neni drevak jako drevak. :)) ted je to masaz. Az jsem se sam divil. A nejen ja. :)))
-> fine_ray: Neni drevak jako drevak. :)) ted je to masaz. Az jsem se sam divil. A nejen ja. :)))
11:28:12
14.03.2006
14.03.2006
fine_ray
-> TUNER: hewe slyšel sem hrát jednoho dveřáka (nebo dřeváka:-)) a jako hodně brý.. takže jako oba.. hmmmm..
06:36:22
14.03.2006
14.03.2006
TUNER
-> Zdany: Hmmmm,já furt čekam,ale balík je už prej na cestě,tak počítam nejdýl do středy ho mam doma a ve čtvrtek jdu na to....
Jinak se těšim na ty tvoje dooooooráky,určitě to bude s ozvučnicí hrát nádherně....Kdyžtak přijeď v Pátek před Alfu a všichni ti to otestujem....
Jinak se těšim na ty tvoje dooooooráky,určitě to bude s ozvučnicí hrát nádherně....Kdyžtak přijeď v Pátek před Alfu a všichni ti to otestujem....
17:22:48
13.03.2006
13.03.2006
Zdany
-> MATTESS: To ne.. Alespon budes setrt ty tvoje Sinusy. :))
16:04:17
13.03.2006
13.03.2006
MATTESS
-> Zdany: Od letoška nebudu muset cestou na srazy pouštět radio, budu poslouchat vás všechny
15:36:05
13.03.2006
13.03.2006
Zdany
-> TUNER: Kuwa kuwa, to to hraje. :)) Už jsou tam oba doorboardy, osazené repro, připojené repro. I Krt se divil, ze 16ctky takhle umí hrát s basama na nulu. Je to hukot. :))) I táta to chválil. ) Což se divim.
17:03:40
12.03.2006
12.03.2006
Vojta - zrušená registrace
JJ budiky bomba
14:57:07
10.03.2006
10.03.2006
juris
..budíky jsou super
12:11:42
10.03.2006
10.03.2006
TUNER
-> VeTëV: Vim,ale něco jsem začátkem března psal....Teď už neni ani únor.....
11:39:55
10.03.2006
10.03.2006
Fén
-> VeTëV: Za kamna vlezem.
11:37:49
10.03.2006
10.03.2006
VeTeV
-> TUNER: je BŘEZEN
08:53:14
10.03.2006
10.03.2006
Zdany
-> TUNER: V nejhorším pojedu bez zadních bůčků. A bude se jenom ducat. :))
Tak dobrááá, tak si to překvapeni nechám na Doxy. :)))
Tak dobrááá, tak si to překvapeni nechám na Doxy. :)))
07:51:24
10.03.2006
10.03.2006
TUNER
-> Zdany: Noooo,máš na to už jen měsíc,tak se snaž....
19:18:58
09.03.2006
09.03.2006
Zdany
-> Tuner#2: Ale prdlajst. To horší teprve nastane. Meření délky kabelů od siličů k reprákům a vyhybkám, přendat bakterku do ňufru, natahnout kabeloid od starteru k baterce, meření kabelů od baterky k zeslilovačům, , koupit lepší baterku, natahnout naměřené a koupené kabely, nahazet zpátky interiér. Proste lahoda. Jinak mi nic nechybí. Jo a jeste vlastne pocalounit duc duc bednu, namontýrovat jí, vyrobit zadní boky.. Zkrátka do Běšin práce habakuk.
15:19:52
09.03.2006
09.03.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: No a ve finále toho máš víc uděláno než já :o))
15:17:13
09.03.2006
09.03.2006
Zdany
-> Tuner#2: To máš dobrý, já přijdu domů, nejím se, pustim komp a čumim do něj.. Ty alespon neco děláš, ale já jsem tady v praze odříznutej od všeho. :( A o vikendu se můžeme přerazit. :(