skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:04:20
18.01.2006
18.01.2006
kirri
-> Majkl: no to je zase jiná pohádka
11:02:31
18.01.2006
18.01.2006
Majkl
-> kirri: až budš starej tak bude viset ani nebudeš chtít
10:49:59
18.01.2006
18.01.2006
kirri
-> fine_ray: taky mám dobrej, ale ještě mi nevisí
10:49:20
18.01.2006
18.01.2006
fine_ray
-> kirri: na to se Tě odpovědět jedinný.. mam lepší
Nevim, jestli by se náhodou Luboš nezlobil, kdyby mi Mája věnovala kalendář ŁOŁ
Nevim, jestli by se náhodou Luboš nezlobil, kdyby mi Mája věnovala kalendář ŁOŁ
19:53:02
17.01.2006
17.01.2006
Jaricuri
-> TUNER: Zkoušel sis stopnout z 0-100??
18:07:37
17.01.2006
17.01.2006
Vita ze Sudet
Jináč vejkres mám již téměř fertig. Sem se zas včera nudil v CADu
18:07:00
17.01.2006
17.01.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: No hele neni to dokonalý. To je jasný. Krouťák by mohl bejt nebo měl bejt cca kolem 260. Já přemýšlím o té passaťácké převodovce. Divil by ses jak je malinká . Reálná (převodovka) výměna je však až přídští zimu. Teď to nestíhám. A i turbo zatím nemám. Neni tu někdo z jižních čech? Se mi tam kvůli němu nějak nechce jet....Ale budem do podniku kupovat podvál takže NO PROBLEM. Hodim na podval a čus
16:42:26
17.01.2006
17.01.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: No prááávě...300 krouťák,nebo kolik to pak dá,je už moooooc......viz. Klásek..... Odrovnal 4 za jednu sezonu a sral na to....a dal tam pak tu renckovou....To mě bude stačit těch 150 a budu si v klídku jezdit na spotřebičku....
16:05:22
17.01.2006
17.01.2006
kirri
-> Majkl: jo sem se na něho tak zadíval, že sem se až překliknul my bad
ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci
ale myslím že by se ani fine_ray nezlobil
tak sorry kluci
16:04:25
17.01.2006
17.01.2006
Majkl
-> fine_ray: nebo vy ste si s Lubošem prohodili partnerky jo?
16:03:56
17.01.2006
17.01.2006
Majkl
-> kirri: myslím že je TUNERa
15:59:56
17.01.2006
17.01.2006
kirri
-> fine_ray: máš pěknej kalendář
15:57:57
17.01.2006
17.01.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: ÁÁle žádnej strach. Vydrží toho dost viz Klásek.... Navíc nechystám nikterak extrémní úpravu. Pouze K04 turbolader mit hosenrohr, auspuff, krummer-TT, und software... A kolik to může dát dohromady? Jestli 220-225 PS tak to je moc..
13:34:34
17.01.2006
17.01.2006
TUNER
-> kubike: Zatim díkybohu ne.....
12:13:27
17.01.2006
17.01.2006
kubike
dost extrem proste parada ta musi slapat jak prasa mna by zaujimalo ci si bol s touto masinou aj v casaku taketo auta by sa tam mali ukzovat. s kamosmi mame pripraveny 3,0V6turbo z alfy
09:40:09
17.01.2006
17.01.2006
TUNER
-> fine_ray: Tlustý modelky neberou....
-> Vita ze Sudet: No jooo,ty jsi jiná liga a máš auto stvořený za jinym účelem než já...Ale podle toho co chceš,by jsi se měl zamyslet nad jinou převodofkou a to docela vážně....Třeba takový SHIMANO dělá hezký......
-> Bery: No zase srandičky,to by ti šlo coooo....Včera jsem vytrhal kabely (napájecí + signálový) repro kábly jsem tam ještě nechal a jen tyhle šmejdi mají tak 3 kila..... No kdybych byl jako ty tak bych měl takovejch možností jak odlehčit....Jenom hudba mi přidá cca 80 kilo,když jsem to tak počítal....fuj,raději na to nebudu ni myslet....
img42.imageshack.us/img42 /.../jjj9wq.jpg
-> martin: Přesně to spočítaný nemam,ale zatim co tam bylo,tak 35-40 tisíc.....Kdybych to ale kupoval nový,tak by to vyšlo kolem 70.....
-> Vita ze Sudet: No jooo,ty jsi jiná liga a máš auto stvořený za jinym účelem než já...Ale podle toho co chceš,by jsi se měl zamyslet nad jinou převodofkou a to docela vážně....Třeba takový SHIMANO dělá hezký......
-> Bery: No zase srandičky,to by ti šlo coooo....Včera jsem vytrhal kabely (napájecí + signálový) repro kábly jsem tam ještě nechal a jen tyhle šmejdi mají tak 3 kila..... No kdybych byl jako ty tak bych měl takovejch možností jak odlehčit....Jenom hudba mi přidá cca 80 kilo,když jsem to tak počítal....fuj,raději na to nebudu ni myslet....
img42.imageshack.us/img42 /.../jjj9wq.jpg
-> martin: Přesně to spočítaný nemam,ale zatim co tam bylo,tak 35-40 tisíc.....Kdybych to ale kupoval nový,tak by to vyšlo kolem 70.....
09:05:06
17.01.2006
17.01.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ten budíček na tlak turba je libovej!!!!!!!!!!!!! Moc bych si ho přál ježíšku.... Mě hold musí stačit z Autogenu
00:21:59
17.01.2006
17.01.2006
Bery
hudba....takový povrchní věci....ale Luboš držel v ruce vrtačku a pilník!!!!!A vás to všechny nechává chladný!!!
Ne,nic ve zlým,víš co bych tu měl já fotek-když jsme u toho vrtání....Dneska zas,no,děsný.Mohli by vymyslet ruční laserovou pilku,dost by mi to pomohlo
Ne,nic ve zlým,víš co bych tu měl já fotek-když jsme u toho vrtání....Dneska zas,no,děsný.Mohli by vymyslet ruční laserovou pilku,dost by mi to pomohlo
20:04:35
16.01.2006
16.01.2006
martin
krásná škodovka.Na koľko ťa vyšla celá hudba?