skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:48:18
10.01.2006
10.01.2006
Vita ze Sudet
Koukám jako vždy RZ v depositu...
18:48:32
09.01.2006
09.01.2006
Zdany
-> fine_ray: Viděl jsem celej kalendář a věřte pánové, že je opravdu na co koukat. Suše závidím.. Hezké auto a baba k tomu jako víno.. :)))
11:46:13
09.01.2006
09.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm 8 Ohm do auta... no nic je pravda, že mám úplně jiné názory a zkušenosti než on a opravdu záleží co to bude za repro, jak bude mít těžkou membránu a vůbec všechny parametry a pak to bude chtít udělat novou bednu a vyzkoušet.
11:37:39
09.01.2006
09.01.2006
TUNER
-> KEAN: Jasan...
-> Tuner#2: Jasan nějakej 2*4 Ohm....Z těch by bylo co vybrat.....Ale Qadrát mě od toho odrazuje,že jedině 8 Ohm maximálně 4 Ohm........Ale znáš ho...:-)A i já vim že nemáte stejný názory,tak jsem chtěl znát taky ten tvuj...Mě jde právě taky o to aby to za něco stálo a nesnížila se tim kvalita....Asi to bude chtít vybrat přímo v autě na mym zesíku a pak holt jestli mi to bude stačit nebo ne......Jenže je problém s bednou.Jedině kdyby to někdo prodával i s bednoou a já bych si pak stejně musel udělat novou aby tam sedla.Ale aspoň by se to dalo před koupí otestovat.....Tak uvidíme jestli se něco výhodnýho do jara naskytne....
-> Tuner#2: Jasan nějakej 2*4 Ohm....Z těch by bylo co vybrat.....Ale Qadrát mě od toho odrazuje,že jedině 8 Ohm maximálně 4 Ohm........Ale znáš ho...:-)A i já vim že nemáte stejný názory,tak jsem chtěl znát taky ten tvuj...Mě jde právě taky o to aby to za něco stálo a nesnížila se tim kvalita....Asi to bude chtít vybrat přímo v autě na mym zesíku a pak holt jestli mi to bude stačit nebo ne......Jenže je problém s bednou.Jedině kdyby to někdo prodával i s bednoou a já bych si pak stejně musel udělat novou aby tam sedla.Ale aspoň by se to dalo před koupí otestovat.....Tak uvidíme jestli se něco výhodnýho do jara naskytne....
11:29:55
09.01.2006
09.01.2006
REMIX
..pěkný kalendář
10:57:31
09.01.2006
09.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No rozdíl - stoupne výkon, ale klesně většinou činitel tlumení, takže někdy může být zvuk lepší díky většímu výkonu a někdy taky horší díky horší kontrole membrány. Navíc musíš mít dvoucívkový repro, aby jsi zapojil 2 Ohmy, ale to asi víš.
10:53:58
09.01.2006
09.01.2006
KEAN
-> TUNER: Zdravíčko...ty plechy do palubovky sis dělal sám??
10:52:00
09.01.2006
09.01.2006
TUNER
-> Tuner#2: Hmmm,to jooo,ale chybí mi nějakej pořádnej 12" měnič.....
Uvažuju o 2 Ohmech,ale nevim jak by to bylo s kvalitou zvuku....Potřeboval bych něco poslechnout na 4 a pak na 2 jakej je v tom rozdíl.....
Uvažuju o 2 Ohmech,ale nevim jak by to bylo s kvalitou zvuku....Potřeboval bych něco poslechnout na 4 a pak na 2 jakej je v tom rozdíl.....
10:47:41
09.01.2006
09.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No konečně pořádný krmení zesíků
10:40:44
09.01.2006
09.01.2006
TUNER
-> Majkl: No pořád o něm jenom slyšela,tak jsem jí ho chtěl ukázat aby věděla vo co gou....,neboj,nejbližší silnice kde solí,je 600 metrů daleko.....
-> Tuner#2: Nechal jsem jí hezky celou prohřát a promazat a hlavní důvod byl otočení.....Potřebuju mít kufr ve předu u ponku abych mohl pracovat....Už rozebíram muziku a otvory pro kabely do zesíku už mi taky netrápí,už to bude kráááásně pasovat....4 kanál 25 mm2 a monoblok 35 mm2.....
-> Tuner#2: Nechal jsem jí hezky celou prohřát a promazat a hlavní důvod byl otočení.....Potřebuju mít kufr ve předu u ponku abych mohl pracovat....Už rozebíram muziku a otvory pro kabely do zesíku už mi taky netrápí,už to bude kráááásně pasovat....4 kanál 25 mm2 a monoblok 35 mm2.....
09:45:14
09.01.2006
09.01.2006
Majkl
-> Johny Death: no hele nikdy nevíš kam až dolétne ta sůl od silničářů
09:37:21
09.01.2006
09.01.2006
Johny Death
-> TUNER: moc pěkný :)
-> Majkl: myslím že na svém dvoře nesoli :)))
-> Majkl: myslím že na svém dvoře nesoli :)))
09:32:54
09.01.2006
09.01.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Doufám, že jsi jí hned uklidil aby nanastydla...
08:16:32
09.01.2006
09.01.2006
Majkl
-> TUNER: fůj, co dělá na sněhu
06:34:42
09.01.2006
09.01.2006
TUNER
Tak aby jste neřekli,tak tady je fotečka,jak jsem jí prvně ukázal sníííížek.....
img304.imageshack.us/img3 04/.../zel3pe.jpg
img304.imageshack.us/img3 04/.../zel29wn.jpg
img304.imageshack.us/img3 04/.../zel17vt.jpg
img304.imageshack.us/img3 04/.../zel3pe.jpg
img304.imageshack.us/img3 04/.../zel29wn.jpg
img304.imageshack.us/img3 04/.../zel17vt.jpg
23:58:26
07.01.2006
07.01.2006
Max
-> fine_ray: no co prosinec....v létě jsou teplý měsíce...a to se chodí na lehko
22:01:42
07.01.2006
07.01.2006
Borin - Král tuzerů
-> Max: Třeba jo
19:42:30
07.01.2006
07.01.2006
fine_ray
v tom případě se těšim na prosinec :D
PS:Pozdravuj Máju
PS:Pozdravuj Máju
23:43:15
06.01.2006
06.01.2006
Max
-> TUNER: pěknej kalendář...to sem od přítulkyně nedostal
-> Borin: možná bez něčeho jinýho....tipoval bych, že vlasy si asi nesundvává
-> Borin: možná bez něčeho jinýho....tipoval bych, že vlasy si asi nesundvává
17:10:19
06.01.2006
06.01.2006
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: To bude bez vlasů ne ???