TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

10:10:07
05.12.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Čoveče to bych ani neřekl, že to bude tak markantní - hoď vedle ještě ze 120 ať se pobavíme. 4
06:10:13
05.12.2005
TUNER
-> minno: Tak pro ty méně chápavé jsem to přehodil,aby si někdo nemyslel že škoda 130 má větší destičky....

-> Pilot 105: To asi ne,ale je možnost si nechat nalepit jinou směs,ale myslim že ten předek to nepotřebuje......Spíš chci pustit větší tlak dozadu...4
00:12:19
05.12.2005
Boro125L
-> TUNER: krasna!s tým motorom je to delo!!!mas to hustéé!!!
16:03:10
03.12.2005
fine_ray
-> Bery: 1
12:27:46
03.12.2005
Bery
dvanáctsettroska má všechno větší - destičky,brzdový válec(ten teď schánim:-)úložný prostor...ale i odpor k jízdě...jinak by se tu neprodávali tranziti,boxeři atd a slováci by rejžovali na tý obludě prachy:-))
12:27:26
03.12.2005
Majkl
-> minno: 4
12:20:15
03.12.2005
minno
-> Majkl: ano, kazdemu kto VIE ze brzdice z 1203 su vacsie3 teraz to viem uz aj ja...tie dosticky som si tiez myslel, pytal som sa vies preco4
12:17:20
03.12.2005
Majkl
-> minno: jasne ale kazdemu dojde ze kdyz 4pisty ze 1203 sou o kus vetsi tak desticky nebudou mensi 3
12:11:48
03.12.2005
minno
-> Majkl: bo v popise fotky je to napisane naopak3
12:07:23
03.12.2005
Majkl
-> minno: naopak
12:01:41
03.12.2005
minno
-> TUNER: tie mensie su z 1203?? co je potom na nich lepsie?
02:35:50
03.12.2005
Pilot 105
-> TUNER: A dají se na 1203sku sehnat nějaké žravější destičky?1
16:37:34
02.12.2005
Majkl
-> TUNER: i s malou lopatičkou se dá naházet velká hromada 135
16:34:54
02.12.2005
TUNER
-> Majkl: Na velikosti nezáleží....4 1
16:33:32
02.12.2005
Majkl
-> TUNER: skoro zadnej rozdil 47

no jako cumim, to sem nevedel ze je takovej rozdil...
16:31:28
02.12.2005
TUNER
Tak jsem přidal jednu fotečku.....4
12:50:47
01.12.2005
Vita ze Sudet
-> vasil: ÁÁ pán je wostrej 3
15:03:28
30.11.2005
vasil
-> TUNER: to bylo z prdele jinak mas peknou rostenku4
12:23:52
30.11.2005
Majkl
-> Tuner#2: ani já ne 47
12:10:00
30.11.2005
Vita ze Sudet
-> TUNER: Kdepak az na odlisnosti dle v kterem auti danny motor byl sou stejny. Leda ze by mel vychytavky. Ale jaky? Ja newim. Momentalne to vypada, ze max kupim origo turbo a poradne udelam sani+ITC. A necham odladit ŘJ Abych měl jistotu alespon tech 150PS/820kg. Jinac silne uvazuju o koupeni té krabicky GTECH. Na mereni vykonu na kolech+ 0-96 km/h atd abych kazdou upravu mohl odzkoušat a ztvrdit4
Extreme Tyres