skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:01:19
14.11.2005
14.11.2005
Fén
-> TUNER: Když mě to pošleš na mail, tak to dám na net.
12:55:52
14.11.2005
14.11.2005
TUNER
Jinak bych někam šoupnul dokument kde je ZELENINA skrz na skrz prolezlá s videokamerou....Ale má to asi 20 MB a na seznam se mi to nevejde...
12:54:06
14.11.2005
14.11.2005
TUNER
-> Fifa: Jéééé,paráááda...A co říkal děda? Tu výrobu ve velkym se mu asi rozjíždět nechce cooo?
Už jsi je zkoušel namontovat?
Až dorazí dam vědět...Zatim díkec.
Už jsi je zkoušel namontovat?
Až dorazí dam vědět...Zatim díkec.
12:34:29
14.11.2005
14.11.2005
Fifa
-> TUNER: Zdravim, mam hotovy koncofky.Nejak v tydnu, nebo az pristi tyden to poslu.
22:28:30
26.10.2005
26.10.2005
kirri
-> Tuner#2:
tohle me polozilo
tohle me polozilo
20:59:38
26.10.2005
26.10.2005
Hanuš
-> Tuner#2:
20:57:26
26.10.2005
26.10.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: To je von!!! to je mého srdce šampión. Příští týden si pro něj jedu do Chrástu - to víš v Běšinách jsem na sprintech vyhrál M3 zrcátka od Matiga, tak to chci nějak zakomponovat a od příštího roku vyhrávat na Tuningáči. Ještě musím dokoupit ty suplofery...
17:07:34
26.10.2005
26.10.2005
juris
ty jo ty už jsi ji vykopal i hrob
15:59:31
26.10.2005
26.10.2005
kirri
-> Hanuš: to je voooooooooon!
15:58:03
26.10.2005
26.10.2005
Hanuš
-> kirri: ten se tam hodí: shop.ep-tuning.cz/product
_info.php?cPath=101_...
13:14:01
26.10.2005
26.10.2005
kirri
-> MATTESS: tem kulatej? ale ten je celkem solidni, decentni na zlutku se bude hodit
11:06:24
26.10.2005
26.10.2005
Majkl
-> MATTESS: no ten by se tam jeníkovi hodil
10:30:41
26.10.2005
26.10.2005
MATTESS
-> TUNER: mam ZELENKU ve "voku"
-> kirri: nejvic se mu libi ten kulatej z Elisu
-> kirri: nejvic se mu libi ten kulatej z Elisu
10:26:09
26.10.2005
26.10.2005
kirri
-> TUNER: Jen to nezamlouvej! ja sem neslysel ten duvod, ten duuuuuvod, copak si vezl v kufru? koho si tam chtel zakopat?
-> Tuner#2: plasty????
vis co me prolitlo hlavou kdyz sem si to spojil s tvojim autem???? predni spojler zadni spojle WRC kridlo roura od kamen a jedem
-> Tuner#2: plasty????
vis co me prolitlo hlavou kdyz sem si to spojil s tvojim autem???? predni spojler zadni spojle WRC kridlo roura od kamen a jedem
09:23:52
26.10.2005
26.10.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hezký foto - škoda, že už to mám odstavené - tenhle víkend má být ještě super počasí. No co zima krátká - musím začít dělat - nakoupit plasty v Chrástu a hurá na to
09:18:38
26.10.2005
26.10.2005
Majkl
-> TUNER: no jinak se na to dá koukat
06:21:10
26.10.2005
26.10.2005
TUNER
Ale jinak to jde,ne?
06:14:40
26.10.2005
26.10.2005
TUNER
MATTESS má pravdu...Na těch posledních fotkách je to o dost víc vzadu zvednutý než ve skutečnosti.A naopak předek je zase o dost níž.Je vidět jak je přední kolo schovaný dovnitř...Tolik to ve skutečnosti neni...
15:46:52
25.10.2005
25.10.2005
Majkl
-> kirri: je to tak, ve skutecnosti to nema tak vysoko, ja za nim jel do hrochače a je to tak jako na fotce u baraku
(před nim se jet nedalo)
(před nim se jet nedalo)
15:43:54
25.10.2005
25.10.2005
kirri
-> MATTESS: ale stejne me to zajima
nechame vyjadrit se naseho ooooo velkeeho pekare McFlye
nechame vyjadrit se naseho ooooo velkeeho pekare McFlye