skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:30:55
25.10.2005
25.10.2005
MATTESS
-> kirri: podle me stoji na hrbolech. Podivej na fotku u domu.... (18.04.2005)
15:18:29
25.10.2005
25.10.2005
kirri
-> TUNER: nechci nejak radit nebo tak a nechci ani aby to tak vyznelo, ale neni trosku zadek prehnane vysoko? opticky mi to proste treba nesedi s predkem, nechci rejpat, ale vidim to tak
klidne mi nafackujte, ze tu hanim pro nekoho modlu skodovek, ale ja si nemuzu pomoooooooooooooct
-> Marty McFly: Ale stejne te mam moc rad
klidne mi nafackujte, ze tu hanim pro nekoho modlu skodovek, ale ja si nemuzu pomoooooooooooooct
-> Marty McFly: Ale stejne te mam moc rad
15:13:36
25.10.2005
25.10.2005
zufo
ale na kola ti neco řekli ne?
07:02:53
25.10.2005
25.10.2005
TUNER
-> zufo: Naštěstí ne...
22:21:03
24.10.2005
24.10.2005
zufo
čao to je brutalni auticko krasny až se mi chce bečet fakt good. A co ti říkali benga když tě zastavili? dívali se na motor?
12:10:39
24.10.2005
24.10.2005
Borin - Král tuzerů
Pěkný fotky
12:00:34
24.10.2005
24.10.2005
MATTESS
-> TUNER: Takze posledni jizda bez problemu.....Premyslel jsem, kde to je a uz vim - tam jsme kdysi jezdili na kolech a preskakovali se
11:44:13
24.10.2005
24.10.2005
Doyle
-> TUNER: tak to pořádně zazimuj a budem se těšit na rok 2006 jinak ty new fotky vypadají moc dobře-hlavně ta práce tlumičů v terénu
08:30:32
24.10.2005
24.10.2005
Majkl
-> TUNER: na tej poslední fotce ti to sluší lubošku
08:11:09
24.10.2005
24.10.2005
TUNER
Tak jsem přihodil nějaký fota z mojí poslední jízdy v tomhle roce.......Doufam že se budou líbit..
Jinak skóre s policejníma kontrolama pro letošek je 1:0 pro mě,takže jsem srovnal po dvou sezónách na 1:1....Byl bych rád kdyby se takhle dařilo i příští rok...
Takže na nějakym srazu v roce 2006 pa pa...
Jinak skóre s policejníma kontrolama pro letošek je 1:0 pro mě,takže jsem srovnal po dvou sezónách na 1:1....Byl bych rád kdyby se takhle dařilo i příští rok...
Takže na nějakym srazu v roce 2006 pa pa...
13:09:25
18.10.2005
18.10.2005
Majkl
-> Veron: ja vim ze to nemyslis zle ale proste me to pobavilo... Tak si dáme někdy za rok sprinty spolu jestli chces vyhrát
12:58:42
18.10.2005
18.10.2005
Veron
-> Majkl: né, tak já to nemyslim zle, ale chtěl bych jednou vyhrát sprint.. A vítězství se dá dosáhnout i jinou (férovou) cestou, než šlapáním na pedál plynu
12:51:56
18.10.2005
18.10.2005
Majkl
-> Veron:
12:50:42
18.10.2005
18.10.2005
Veron
-> TUNER: chceš poradit, aby ti převodovka vydržela po dobu životnosti auta? Dej si tam legální motor 120ls a nebudeš mít problém
22:54:28
17.10.2005
17.10.2005
TUNER
-> Štěpán: ooo díky,taky doufam že jí nebudu f příštim roce muset měnit.....
22:29:13
17.10.2005
17.10.2005
fine_ray
-> Štěpán: ee, auto stálo přes noc v Klatovech jen tak zaparkovaný, neni to žádnej zázrak, ale sem tam to dovezlo kam mělo...
20:18:38
17.10.2005
17.10.2005
Štěpán
-> TUNER: to je des co se to deje,co?to se mu stalo pri besinach?Jinak jede ti to moc hezky a preji tve prevodovce nove hodne kilometru :-)
16:30:54
17.10.2005
17.10.2005
fine_ray
-> MATTESS, Majkl, TUNER: jj, jak říkáte. Dnes sem mluvil s tim svědkem, nějakým směrem se to vyvíjí.. nechci předbíhat.
Štěstí v neštěstí.. sem sehnal vrak škodovky (po bouračce na předek, od dveří je vpoho) takže mam díly, a funkční motor, navíc auto po technickej takže budem asi přehazovat, čísla, motor, a tak i když se mi nechce rozebírat vrak do šrotu, ale..
PS:Nevíte kdo by napsal papír na ekologickou likvidaci? (jedno z aut budu odhlašovat)
Štěstí v neštěstí.. sem sehnal vrak škodovky (po bouračce na předek, od dveří je vpoho) takže mam díly, a funkční motor, navíc auto po technickej takže budem asi přehazovat, čísla, motor, a tak i když se mi nechce rozebírat vrak do šrotu, ale..
PS:Nevíte kdo by napsal papír na ekologickou likvidaci? (jedno z aut budu odhlašovat)
14:58:45
17.10.2005
17.10.2005
TUNER
-> fine_ray: Hmmm,tak to je hustý,ale jestli víš kdo to byl,tak myslim neni problém si to s nim vyřikat.... Ale stejně nikdy nepochopim proč takovýhle věci někdo dělá..
09:16:37
17.10.2005
17.10.2005
Majkl
-> fine_ray: tak to bych ty dva kreteny zabil a vypichal bych jim oči, aby se uz nemohli podivat na zadny auto... fakt kreteni a hodne stesti v patrani...