skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
19:19:35
11.08.2005
11.08.2005
U-Geen
-> Tuner#2: pridavam se k tvemu nazoru... kdyby ta samolepka byla aspon cerna nebo co... nevim no :-)
18:12:04
11.08.2005
11.08.2005
fine_ray
-> Tuner#2: mě se taky nelíbí, když je na dveřích výčet firem od shora dolů, ale tohle mi příde bejt fajn, celkem vkusný... a i kdyby tak jí může kdykoliv strhnout, že
15:49:15
11.08.2005
11.08.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> fine_ray: Já Luboše jen tak škádlím - když jsem mu ty samolepky dával, tak jsem říkal ať jí dá na sklo, že jinde se nehodí :o)) ale je to jen můj názor
15:41:22
11.08.2005
11.08.2005
fine_ray
-> Tuner#2: mě se tam ta samolepa docela líbí... si nemůžu pomoct.. takhle při zemi, už bych jinou nepřidával
12:24:43
11.08.2005
11.08.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ani jsem Ti nepopřál hezkou dovolenou - užívej volna - měl jsem týden a bylo to sakra málo, hned bych si naordinoval alespoň měsíc
11:31:40
11.08.2005
11.08.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jé kam jsi nalepil tu samolepku? Koukal jsem na tuningy.cz a úplně jsem se zděsil - ta je na okno a ne na dveře. Na dveřích to má každej jouda a už to pomalu vychází z módy.
11:20:08
11.08.2005
11.08.2005
VeTeV
-> TUNER: dekuji jest ejednou za ty podkovicky a pozdravuj zenusku
21:19:46
10.08.2005
10.08.2005
Vita ze Sudet
Čus. Tak sem dnes poprvé vrčel. Ale jen 3 vteřiny pak to típnul imo... Za Málkem sem byl dnes také. Je to celkem boss. Konecne sem z nej vtahl ty veci... Eště teď pozapojit budiky a klíček a vrků vrků.........
20:22:23
09.08.2005
09.08.2005
TomasB
dikes Tuner Tomi
20:49:19
08.08.2005
08.08.2005
Hanuš
-> Ampér: -> TUNER: Já chci taky....
13:06:58
08.08.2005
08.08.2005
TUNER
-> VeTëV: bojim bojim....
12:56:08
08.08.2005
08.08.2005
VeTeV
-> TUNER: ja nejsem zadna roura ty kluku jeden tenounkej - te zlomim na dve casti
12:04:56
08.08.2005
08.08.2005
TUNER
-> TomasB: Čau,ten nápis jsem si dělal z broušenýho nerezu.... -> VeTëV: Ty jsi roura od kamen....
11:44:56
08.08.2005
08.08.2005
VeTeV
-> TomasB: z papiru a pak to strika barvou na roury od kamen
11:36:31
08.08.2005
08.08.2005
TomasB
nazdar Tuner,z akeho matrosu robis tie predne napisy na masku???dik Tomi
05:57:46
05.08.2005
05.08.2005
TUNER
-> Ampér: Tak už rozbíjej.....
20:52:14
04.08.2005
04.08.2005
Ampér
-> TUNER: Tak to bych ti byl moc vděčnej,kdyby se to povedlo.Holt budu muset rozbít prasátka a vyndat z nich ty ukrytý milióny
13:17:00
04.08.2005
04.08.2005
fine_ray
-> TUNER: kecko, úplně vidim jak každej pátek v podvečer se na dálnici Plzeň - PHA oběvuje zelený přízrak všech votunerů v oktávkách a tržby na čerpacích stanících Shell se rázem zvyšují
09:28:41
04.08.2005
04.08.2005
TUNER
-> Bery: No já jezdim pomaluuuuuu.Jednak tady nemáme žádný silnice na nějaký pořádný ježdění a taky kvůli spotřebě,ani se mi moc nechce dávat tomu kopr....Jen když jedu třeba v Plzni po hlavnim tahu kde to jakš takš jde,tak si občas sešlápnu pedál až dolů a nebo na přivaděči k dálnici....Občas se dějou zajímavý věci....
09:07:57
04.08.2005
04.08.2005
Bery
mě by zajímalo jak s tím jezdíš,nebo to 'testuješ'já jsem trochu protáhl erko a stydím se....bál jsem se jet rychleji...nebo bál - asi jsem měl rezervu do maxima a hlavně respekt...,protože to jelo jak po kolejích.A ten velkej motor,co máš ty,brrr