-> Ampér: No problém to byl,ale teď jsem ukořistil kousek 0,5 plechu,tak možná něco i bude........ale bude to tuze drahý...
-> CHIP: Ne ne,u zadní nápravy ne...
-> KEAN: Jak jsem psal.Neni problém,stačí poslat nějakej výkres...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
06:01:37
04.08.2005
04.08.2005
TUNER
19:02:47
03.08.2005
03.08.2005
KEAN
-> TUNER: Tak sem nejak zapomel na ten znacek v predni masce...a kdyz sem to sel zmerit,zjistil sem ze tam mam nejakej jinejJe to napis a vlevo je jeste kulatej znacek skodaNemoh bys to teda udelat podle toho svyho nápisu???Jen ten muj bude asi o trosku uzsi
15:35:06
03.08.2005
03.08.2005
CHIP
-> TUNER: Hele nejakej rendl ma prevodovku u zadni napravy ? Ja spis cekal neco jako prevodovku z Porsche nebo tak ...
15:34:39
03.08.2005
03.08.2005
Ampér
-> TUNER: Nazdárek,chci se zeptat jestli by byl problém udělat lišty pod dveřma co si dělal Růžovi?Jsou moc pěkný a já je mám zvohejbaný,že moc nedrží to těsnění.
10:57:36
03.08.2005
03.08.2005
TUNER
-> Gianluigi: Samozřejmě že nebude pasovat na ten motor.Neni problém si vyrobit redukci.....Jinak z Rencka proto,že je tej škodováckej hooodně podobná..
10:16:33
03.08.2005
03.08.2005
Gianluigi
Jako, že by šla na octávácký motor jo?a z kterého rencka?
09:27:49
02.08.2005
02.08.2005
TUNER
-> Gianluigi: Dík,no převodofka tam možná půjde z Renaulta,ale zatim tahle drží tak neni třeba měnit....Uvidim kolik s ní najedu a pak se budu rozhodovat dál co je pro mě výhodnější.....
09:10:42
02.08.2005
02.08.2005
Gianluigi
Z čeho tam dáš do budoucna převodovku?už máš nějakej nápad?jo a pěkná holka.
06:12:38
02.08.2005
02.08.2005
TUNER
Srandičky srandičky,na to vás užije....
Fčera jsem byl otestovat namontovanej Blow vantilek,tak nějakej zvouček tam je,ale neni to moc slyšet...Teda aspoň ke mě dovnitř ne....Jen když se to trošku roztočí tak je to výraznější.....Každopádně je to zajímavý...
Fčera jsem byl otestovat namontovanej Blow vantilek,tak nějakej zvouček tam je,ale neni to moc slyšet...Teda aspoň ke mě dovnitř ne....Jen když se to trošku roztočí tak je to výraznější.....Každopádně je to zajímavý...
19:00:16
01.08.2005
01.08.2005
Vita ze Sudet
Neboj já stejnak dřív natahnu brka než vyjedu Takže porážka ode mne opravdu nehrozí
17:04:21
01.08.2005
01.08.2005
Borin - Král tuzerů
-> TUNER: Jakej máš poměr ??? 1 prasečí síla na 5 Kg ???
15:41:20
01.08.2005
01.08.2005
Bedřich - zrušená registrace
No tak to je jako motorka 300 kg a 150 Ps...
07:10:30
01.08.2005
01.08.2005
TUNER
-> U-Geen: woe...
07:01:18
01.08.2005
01.08.2005
U-Geen
-> TUNER: no kolik váží prase? tak do 300 kilo, tak to si myslim, ze to mas dost odlehčený...
06:16:38
01.08.2005
01.08.2005
TUNER
-> Vita ze Sudet: No myslim že nemá cenu srovnávat auto dělaný jen na sprinty a auto nacpaný různejma krámama který je těžký jako prase.... -> Tuneman2/Fávo: -> Mantrabeach: Díky klucí....
12:56:59
30.07.2005
30.07.2005
Mantrabeach
-> TUNER: Koukám že si s tím pořád pěkně hraješ.jen tak dál.Škoda že jsem nebyl na Hrocháči.Chtěl bych tě vidět osobně.Zatím čau
18:03:49
29.07.2005
29.07.2005
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> TUNER: skvělý auto a skvělý videa..
20:49:19
28.07.2005
28.07.2005
Vita ze Sudet
Koukam, že ty mi ten naáš společnej sprint nechceš dát zadarmo? Ať ti to běží teda... Já hold budu musit kupit jiný Turbo Stejnak je nějaký připosratý
12:04:20
28.07.2005
28.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdany: No jasně!
11:02:54
28.07.2005
28.07.2005
Zdany
-> Tuner#2: On se jede Pačejov???????????????? Hmmm že by že by???