skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:12:49
23.11.2010
23.11.2010
petr s
-> darabos: Ty umíš ?
18:10:41
23.11.2010
23.11.2010
darabos
-> Gaben16: esetleg meg lehetne kerdezni, nem-e tud itt veletlenul valaki magyarul, ahelyett, hogy lassan az osszes autohoz felteszed a kerdest...nem rosszbol.
Amugy a sarvedo szelesiteshez a 120-as belső falcot szoktak hasznalni a legtobben.
Amugy a sarvedo szelesiteshez a 120-as belső falcot szoktak hasznalni a legtobben.
18:07:47
23.11.2010
23.11.2010
petr s
-> Gaben16: www.automobily-nahradnidi
ly.cz/?st=detail&...
18:04:35
23.11.2010
23.11.2010
Gaben16
ahoj
Píši vám z Budapešť Maďarsko
nemůže správně
Moc se mi líbí vaše auto
Chtěl bych se zeptat, co je Ivedik blatník rozšíření?
Děkujeme Vám předem za Vaši odpověď!
Ahoj Gabe Budapešť
Píši vám z Budapešť Maďarsko
nemůže správně
Moc se mi líbí vaše auto
Chtěl bych se zeptat, co je Ivedik blatník rozšíření?
Děkujeme Vám předem za Vaši odpověď!
Ahoj Gabe Budapešť
12:58:37
01.11.2010
01.11.2010
TUNER
Se brzo okouká ))))
11:42:26
01.11.2010
01.11.2010
Kurier Grobar
mam ťa na pozadí na PC :)
11:09:20
28.09.2010
28.09.2010
Norton
-> TUNER: thak si ako ja.... neni natankujes a tym sa to aj konci.... neriesim take veci.... radsej..... lebo ja mam hodne tazku nohu
11:48:00
28.08.2010
28.08.2010
TUNER
03.08.10 15:18:46 tady jsem psal o spotřebě jaká mi vyšla při cestě do HR......Jinak jí neměřim a nepočítam.
06:59:46
28.08.2010
28.08.2010
MATTESS
-> exwrcteam: to má spotřebu skoro poloviční, ale záleží, jak jezdíš
04:35:51
28.08.2010
28.08.2010
exwrcteam
krasna vyjizdka k mori :) prosimte jakou mas spotrebu ja sem to jen tak u sebe letme pocital a motam se mezi 12-15...
15:48:50
23.08.2010
23.08.2010
jankomy
moc pekná škodula
14:35:58
20.08.2010
20.08.2010
stevotuner
pekna posledna fotka
07:10:05
13.08.2010
13.08.2010
TUNER
-> T: jooo,tak astra..no viděl jsem jen že jdeš k nějakýmu kombíku ))
18:18:53
12.08.2010
12.08.2010
T
-> TUNER: : nene, astra kombík tak příště se představim
16:38:31
12.08.2010
12.08.2010
TUNER
-> T: Jasný,vzpomínam si.. ;-) Taky jsi tam byl escem f kombíku ne ?
-> Tuner#2: Nj a za chvilku pojedu zas......na noční od 18 hodin ))))
-> Tuner#2: Nj a za chvilku pojedu zas......na noční od 18 hodin ))))
11:03:15
12.08.2010
12.08.2010
T
-> Tuner#2: : proč utopie? vždyť v Blatný byl pokud se nepleu, ne? a teď za týden to máte hned za barákem oba sraz jen nevim co to počasí moc bych chtěl jet
10:14:07
12.08.2010
12.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
T 11.08.10 23:27:34 napsal: → TUNER: : tak asi jo…byl jsi tam escortem…já byl ten v kšiltovce, plnovousu a optice na obličeji tak jestli te nekde potkam na srazu s Honzou, tak se představim :-)Escort sedí, tak byl to Luboš, ale potkat TUNERa na sraze se mnou, to už bude utopie
-> TUNER: Včera jsi jel okolo a ani se nezastavíš darebáku...
-> TUNER: Včera jsi jel okolo a ani se nezastavíš darebáku...
23:27:34
11.08.2010
11.08.2010
T
-> TUNER: : tak asi jo...byl jsi tam escortem...já byl ten v kšiltovce, plnovousu a optice na obličeji tak jestli te nekde potkam na srazu s Honzou, tak se představim :-)
23:05:47
11.08.2010
11.08.2010
TUNER
-> T: Možný to je....Asi po měsíci jsem tam byl mrknout co je nového
21:24:04
11.08.2010
11.08.2010
T
-> TUNER: : sakra neznam tě, tak mi bylo blbý te oslovit, ale je možný, že jsem te dneska potkal ve speedpru?