
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
03:28:59
09.08.2010
09.08.2010

TUNER
-> waldo: Přesně tak,pozdravuj tam.. 

22:53:26
08.08.2010
08.08.2010

Egi
-> TUNER: ty Alpy chápu játam jel a je to pěkná cesta a ten asfalt žádná díra... :) No jinak chápu spotřeba bylaurčitě vyšší, ale ten pocit musel za to stát :)
21:41:18
08.08.2010
08.08.2010

waldo
-> TUNER: Nazdar,Akurat som pozeral fotky ako pozeram tak pozeram som tam kde ty:DD tie fotky su z bašky zo ZAROKU, vsak? Som tu akurat 3tyzden..a tam sa stale chodim kupat:)))

19:45:19
08.08.2010
08.08.2010

CenekBA
krasa!!!
dovolenou sem si taky kouk...
fakt supr

dovolenou sem si taky kouk...
fakt supr

05:32:51
06.08.2010
06.08.2010

TUNER
-> Egi: Znova ? jako jet tam ještě jednou ?
No byl to muj sen kterej jsem si splnil a nemam potřebu tam jezdit znova.....To tam můžu jet spotřebákem za zlomek ceny ))
Určitě bych někdy zase někam rád vyjel,třeba alpy,ale tam v těch zatáčkách bych se asi neudržel,šlapal na to a to by pro převodovku nebylo dobrý....
No byl to muj sen kterej jsem si splnil a nemam potřebu tam jezdit znova.....To tam můžu jet spotřebákem za zlomek ceny ))
Určitě bych někdy zase někam rád vyjel,třeba alpy,ale tam v těch zatáčkách bych se asi neudržel,šlapal na to a to by pro převodovku nebylo dobrý....
01:20:22
06.08.2010
06.08.2010

stika87 - Maschinenführer
-> TUNER: dobre ty ;-) chystam se za mesic na sever Nemecka. tak doufam ze se vratim taky bez ujmy :)
21:29:05
05.08.2010
05.08.2010

Egi
-> TUNER: Tak to pak jo... záleží jak věříš autu a svojí práci no... Já jak se znam tak bych do toho šel taky a hlevně jsem to ferdovy slíbil tak to tak bude :) Hele a šel bys do toho znova?!?
Jinak nejsi úplnej šílenec znam lepší, ale tam jsou vědší výpravy :)
Jinak nejsi úplnej šílenec znam lepší, ale tam jsou vědší výpravy :)
08:40:11
05.08.2010
05.08.2010

minno
VeTeV 04.08.10 07:54:30 napsal:
→ TUNER: super pane, ty vzpominky nikdo neodpare a jak
jednou zkusit, chces zase :-))
tak tak :) tiež sa mi treba zas niekde vybrať, ale tento rok mi to už asi nevýjde....ale mám podobné zážitky z vlaňajšieho Talianska so sériovkou ako tu Tuner :)) proste ľuďia na to čumia že čo je toooooo
→ TUNER: super pane, ty vzpominky nikdo neodpare a jak
jednou zkusit, chces zase :-))

tak tak :) tiež sa mi treba zas niekde vybrať, ale tento rok mi to už asi nevýjde....ale mám podobné zážitky z vlaňajšieho Talianska so sériovkou ako tu Tuner :)) proste ľuďia na to čumia že čo je toooooo

05:46:22
05.08.2010
05.08.2010

TUNER
-> Egi: Nevezl jsem si vůbec nic ))) Jen nějaký nářadí,ale jinak žádný ND...chtěl jsem si vzít náhradní čerpadlo,ale to mi v den odjezdu kamarád co mi ho slíbil řekl že nemá a už nebyl čas někde lítat a schánět ho,tak jsem jel tak jak jezdim kdekoliv jinde.... 
Prostě jsem to risknul,auto šetřil a vyšlo to....

Prostě jsem to risknul,auto šetřil a vyšlo to....

22:37:31
04.08.2010
04.08.2010

Egi
Klobouk dolu chlape, hale mam takovou rejpavou, jaký díli sis vez pro jistotu sebou :) jinak doufam že se mi taky něco podobnýho jednou splní :)
19:57:06
04.08.2010
04.08.2010

hany
asi jako parádní zážitek
to byl vždycky muj sen.. vyrazit k moři upravenou šádovkou 
to byl vždycky muj sen.. vyrazit k moři upravenou šádovkou 
10:27:32
04.08.2010
04.08.2010

Rapid05
-> U-Geen: 

08:52:51
04.08.2010
04.08.2010

VeTeV
-> M@rtin: Feldou dobrý, ale už to není ono - ještě nenazrál její čas, stále jich hodně jezdí...
08:09:40
04.08.2010
04.08.2010

M@rtin
-> TUNER: Skvělej výlet .... mě to čeká v pátek ... Feldou do CH
07:54:30
04.08.2010
04.08.2010

VeTeV
-> TUNER: super pane, ty vzpominky nikdo neodpare a jak jednou zkusit, chces zase :-)) 

07:22:29
04.08.2010
04.08.2010

U-Geen
-> Rapid05 03.08.10 20:48:18: uz si nekdy videl tramvaj na dalnici? ja ne
06:55:22
04.08.2010
04.08.2010

MATTESS
-> TUNER: a na 17" to je správné grand turismo na dlouhé cesty
Až takhle bude někdy čas, rád bych si to poslechl ještě jednou
Až takhle bude někdy čas, rád bych si to poslechl ještě jednou
06:25:14
04.08.2010
04.08.2010

TUNER
Přidal jsem odkaz na pár fotek z cesty 

06:06:41
04.08.2010
04.08.2010

TUNER
-> VeTeV: Nj,všichni jsme tak trochu muzikanti )))
-> Rapid05: ATSka proto že to s nima vypadá normálně..... OZtka jsou hlavně kola na sprinty a na svezení a zatim neni dořešený rozšíření,proto jsem na cestu nasadil zpátky 17" kola
-> Rapid05: ATSka proto že to s nima vypadá normálně..... OZtka jsou hlavně kola na sprinty a na svezení a zatim neni dořešený rozšíření,proto jsem na cestu nasadil zpátky 17" kola

21:09:04
03.08.2010
03.08.2010

radekp
-> TUNER: S tím asfaltem to znám, vloni jsme jeli na Istrii a v první vracečce jsem měl co dělat:-) a to jsem jel naštěstí jen 70.
jinak hezký výlet....
jinak hezký výlet....
TUNER / Zelenka


