skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
16:26:54
09.05.2005
09.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuxik: To jo - docela mě štve, že jsem musel do práce
16:22:54
09.05.2005
09.05.2005
Tuxik
-> Tuner#2: v patek jo, ale v sobotu se udelalo celkem hezky dokonce jsem si spalil krk jak jsem obihal letiste a fotil
13:52:57
09.05.2005
09.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tuxik: Byl, ale ne tímhle autem - na to bylo špatné počasí
13:24:43
09.05.2005
09.05.2005
Tuxik
-> fine_ray: Tuner v Mimoni nebyl.... Tesil jsem se ze ho tam uvidim a nejak nedorazil
10:07:18
09.05.2005
09.05.2005
fine_ray
-> TUNER: jaká byla mimoň?
15:33:51
06.05.2005
06.05.2005
MATTESS
-> U-Geen: Radi te uvidime zase na zivo
14:28:33
06.05.2005
06.05.2005
TUNER
-> fine_ray: Jj,prostě jezdit a pomalu si ten další předělávat když bude čas....Něco jinýho by bylo kdyby ti tenhle kleknul a musel by jsi se rychle rozhodnout a nebyl by čas na ůpravy.....
-> U-Geen: Jj,Doksy je další sraz u mě na seznamu,tak když nebude jako teď tak se tam určo uvidíme.Myslim že to nemáš tak daleko tak taky přijeď.......
-> U-Geen: Jj,Doksy je další sraz u mě na seznamu,tak když nebude jako teď tak se tam určo uvidíme.Myslim že to nemáš tak daleko tak taky přijeď.......
14:11:40
06.05.2005
06.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Podle počasí - MATTESS taky uvažuje že by jel, tak to snad vyjde.
14:04:35
06.05.2005
06.05.2005
fine_ray
-> TUNER: oki, takže já se teď pokusim stahnout cenu a až (jestli) ho budu mít doma, ozval bych se díkys.
Asi by bylo opravdu lepší si motůrek v klídku připravit a pak až dát do autí.
Asi by bylo opravdu lepší si motůrek v klídku připravit a pak až dát do autí.
13:41:56
06.05.2005
06.05.2005
TUNER
-> fine_ray: No obyč favo jako takový moc rozdíl nebude,rozdíl teda jo,ale nevim kolik si od toho slibuješ.......Ale ty to máš na plyn tak kdyby se trochu poladil karbík a trochu hlava tak by to za to stálo.....Nebo dát ten z 613....Můžu zajistit snížení + ůpravu ventilů a poradit s kanálama....aby to moc nestálo...
13:13:33
06.05.2005
06.05.2005
U-Geen
-> TUNER: taky nejedu. Doxy teda jedete? Ze bych jel taky? :o) ...
12:53:31
06.05.2005
06.05.2005
fine_ray
-> TUNER: já fím, jen sem si tak rejpnul hele zeptam se pořád řešim tu 135ku co můžu koupit.. vyplatí se mi to vůbec, aniž bych dělal věci jako je snížení hlavy,kanály, difuzury na karbcu a tak.. prostě jen namontovat (i se všema věcma co se musí předělat) do auta a jet
-> Tuner#2: jj, počasí je fakt příšerný a to nemusim jezdit leštěnkou
-> Tuner#2: jj, počasí je fakt příšerný a to nemusim jezdit leštěnkou
12:35:00
06.05.2005
06.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Přesně tak. Do Doxů se těším a doufám že vyjde lepší počasí než je teď
11:38:12
06.05.2005
06.05.2005
TUNER
-> fine_ray: Mě to ani tak navadí,nejsou ani moc penízky tak jsem i rád....Jedině když se domluvíme třeba 4 že pojedem LPGčkem tak bych možná jel,jinak ne....a svezu se až bude líp,autíko mi nikam neuteče a jestliže chci aby bylo dlouho zdravý a dožilo se vysokýho věku,tak s tim nemůžu porád jezdit...A srazů bude ještě habaděj...
10:24:19
06.05.2005
06.05.2005
fine_ray
-> TUNER: určitě nepojedeš? Vždyť se v tom ani nesvezeš Chtělo by to něco seriovějšího,co?
08:29:00
06.05.2005
06.05.2005
TUNER
-> MATTESS: Jasně,uděláme kolonu......A když bude hezky přespíme...
06:54:07
06.05.2005
06.05.2005
MATTESS
-> TUNER: Vyrazime na Doksy?
06:06:02
06.05.2005
06.05.2005
TUNER
-> Tuxik: Asi neuvidíš.....Díky "krásnému" počasí nikam nejedu......Takže další sraz v plánu jsou nejdřív Doksy...
16:24:57
05.05.2005
05.05.2005
Tuxik
Mooc pekny auticko
Docela se tesim do Mimone az ho tam uvidim nazivo
Docela se tesim do Mimone az ho tam uvidim nazivo
11:35:42
05.05.2005
05.05.2005
fine_ray
-> TUNER: to je přesně to čeho sem se bál nejlepší by bylo vyměnit si seznamy ale nemam teď nějakej aktuální... no uvidíme.. Ty český se mi taky líběj... a některý maj i dobrý texty, ne jen nějaký kraviny do rytmu.
-> TUNER, Tuner#2:
Sákryš hned bych se vrátil k matuře.. sice sem neměl auto, ale o to víc peněz mi zbejvalo, ale toho času.. to byly nejhezčí prázdniny...mezi SŠ a VŠ. Vyrazil sem na dovču po celej ČR a úplně vypnul... fakt paráda... ale ten stres nezávidim, když maturovala moje přítelkyně byl sem nervoznější než ona ale nakonec to dobře dopadlo
-> TUNER, Tuner#2:
Sákryš hned bych se vrátil k matuře.. sice sem neměl auto, ale o to víc peněz mi zbejvalo, ale toho času.. to byly nejhezčí prázdniny...mezi SŠ a VŠ. Vyrazil sem na dovču po celej ČR a úplně vypnul... fakt paráda... ale ten stres nezávidim, když maturovala moje přítelkyně byl sem nervoznější než ona ale nakonec to dobře dopadlo