skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
20:32:19
27.04.2005
27.04.2005
TUNER
-> Vita ze Sudet: někde pohledam....
19:58:47
27.04.2005
27.04.2005
Vita ze Sudet
Ahoj Tuner. Tak zase změna,,,Motor je již v garáži!!!! Je to 1.8T 150PS r.v.98 z passata. Moc kráásnej každejch 5min se chodim koukat.Jak sem ti psal tenkrát mejlem kvuli tomu mezikusu. Myslis ze by to slo najit nekde? Zítra ti pošlu fotky mého motůrku Zatim čus
16:45:53
27.04.2005
27.04.2005
TUNER
-> Labros: Jasně...Loni když jsem vyjel poprvý tak jsem chytnul pěknej chcavec....
No a pak mi to zmoklo ještě asi 4 krát.....Pokud někde stojim tak mi to ani nevadí ale jak jedu tak mě to nejni moc příjemný...
No a pak mi to zmoklo ještě asi 4 krát.....Pokud někde stojim tak mi to ani nevadí ale jak jedu tak mě to nejni moc příjemný...
16:42:39
27.04.2005
27.04.2005
Labros
Jezdí to vůbec někdy v dešti? To ty nápravy vydrží navždycky takhle nalakovaný?
16:26:10
27.04.2005
27.04.2005
TUNER
-> fine_ray: Jasně na 15" rezervu.....
Dneska jsem vážil tu bednu tak komplet s reprákem má 37 kg...Samotnej repro 10 kg....Takže samotná bedna váží 27 kg......
To abych teď přidal 37 koní......
Dneska jsem vážil tu bednu tak komplet s reprákem má 37 kg...Samotnej repro 10 kg....Takže samotná bedna váží 27 kg......
To abych teď přidal 37 koní......
16:20:43
27.04.2005
27.04.2005
fine_ray
-> TUNER: co to je za díru v tej bedně? To je na rezervu že jo?
Velkááááá bedýnka
Velkááááá bedýnka
15:31:29
27.04.2005
27.04.2005
TUNER
Dííík klucí........
-> Vita ze Sudet: No asi zapoměl....co to mělo bejt?
-> Vita ze Sudet: No asi zapoměl....co to mělo bejt?
21:55:37
26.04.2005
26.04.2005
Mishak
Yes K!RR! ma recht na tohle uz body nestaci
20:17:08
26.04.2005
26.04.2005
kirri
-> TUNER: ty vole nádherný fotky, zkusím přemluvit Evžu jestli nemůžu dát ještě 1x, 2x, 3x, ...... 10 bodů, je to moc moc moc pěkný
20:12:20
26.04.2005
26.04.2005
Vita ze Sudet
Čus čus,,,,, Tak mi utekl už druhej motor. Kua.Dycky než se rozkoukam a sbalim pickupa je fuč. Aby ne ty ceny jsou fakt hustý. (8-9tis.Kč) Ale dokavaď ho nebudu mít vedle postele asi neusnu.Prosím prosím nezapoměl si na mě s tim výkresem viď
14:09:00
26.04.2005
26.04.2005
TUNER
-> Fifa: Nezapomenu,ale tenhle měsíc je tuhej,budu to muset koupit po vejplatě.....:-(
13:48:20
26.04.2005
26.04.2005
Fifa
Tuner:Nezapomen na me prosim, dnes jsem naposled na netu takze se kdyztak ozvi na 607277859 -moje cislo. Diky Fifa
13:44:34
26.04.2005
26.04.2005
Vojta - zrušená registrace
-> TUNER: Pekna bedynka :))
12:13:28
26.04.2005
26.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty neznáš pořekadlo, že kovářova kobyla chodí bosa...
12:09:27
26.04.2005
26.04.2005
TUNER
-> Tuner#2: No ale strávili jsme na něm celej víkend.....A HANUŠ na něm makal do 01:15 v noci.......PACIENT!!! No ale je gooo,fčera jsem ho vytlumil,zadělal repro + připojovací terminál a ještě musim zatmelit nátrubky....pro sichr....Je těžkej jako prase a bude to chtít přidat chip abych byl na stejno jako bez bedny... ...Jinak to nepojede...:-(
A bednu ti určitě neudělá,prej jsi truhlář a máte truhlárnu tak si jí máš udělat sám.....
A bednu ti určitě neudělá,prej jsi truhlář a máte truhlárnu tak si jí máš udělat sám.....
11:11:39
26.04.2005
26.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ box je hezkej - Hanušovi se mooc povedl a doufam, že mě udělá taky takový
11:07:31
26.04.2005
26.04.2005
juris
...ten box se ti povedl
08:54:14
26.04.2005
26.04.2005
TUNER
-> tuningkamil: Dík moc,ale Ostravu zatim neplánuju.... Jednak to je doooost daleko,a na benzínu a pokutach bych se asi nedoplatil......No možná někdy nějaký to Brno.....A teď v létě Hradec...Dál jak těch 200 km jsem zatim nebyl...
-> Marcel: Tak začni a za pár let.........
-> Dale_Estelle: Jj,taky doufam že tam budou nějaký lidi odsud....Na vlastní očička je to nejlepčí....Teď záleží už jen na počasí....Rád bych jel f pátek na ty sprintíky....
-> Pepino RS: Ne,ne jsou to ISA Racing tady z Plzně z Rallybyzaru.... -> doctor: Díííík...
Jinak jsem přidal foto bedničky na XTCéčko.....
Ještě musim vymyslet uchycení a hlavně musim poděkovat HANUŠOVI za skvěle odvedenou práci......Díííííky Pájo
-> Marcel: Tak začni a za pár let.........
-> Dale_Estelle: Jj,taky doufam že tam budou nějaký lidi odsud....Na vlastní očička je to nejlepčí....Teď záleží už jen na počasí....Rád bych jel f pátek na ty sprintíky....
-> Pepino RS: Ne,ne jsou to ISA Racing tady z Plzně z Rallybyzaru.... -> doctor: Díííík...
Jinak jsem přidal foto bedničky na XTCéčko.....
Ještě musim vymyslet uchycení a hlavně musim poděkovat HANUŠOVI za skvěle odvedenou práci......Díííííky Pájo
12:22:13
25.04.2005
25.04.2005
doctor
Máš to fakt smrtící,asi není co dodat,je a nejspíš bude stále a stále ještě lepší. Nemůžu dát nic jinýho než 10b.
13:01:35
21.04.2005
21.04.2005
Pepino RS
-> TUNER: odkud mas ty opancerovany hadicky ? to mas od krenek motorsport ?