skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:03:10
19.05.2005
19.05.2005
fine_ray
-> TUNER: doksy? a časovej plán je japa?
16:01:34
19.05.2005
19.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No jo to je těžký, když máš jen jedno auto ale na to jakou má doma bídu, tak muziku má slušnou
15:57:35
19.05.2005
19.05.2005
TUNER
-> Tuner#2: tak nějak,Hanuš mi sice psal že by k Normě možná jel,ale Doksy ruší....:-(...Prej mu to táta pořád vyčítá,nemá many atd.......a to chce 170 dB...
15:44:40
19.05.2005
19.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Zítra nebudu autem, takže se Norma nekonná, pokud by zas nechtěl přiject Mattess a nebo Hanuš - kdyžtak si písnem - v kolik tak zamýšlíš ject? V sedm?
15:36:43
19.05.2005
19.05.2005
TUNER
-> U-Geen: Jasně jedem tak mákni....
-> fine_ray: Tak s náma pojeďte do Doks...
-> Tuner#2: Ok,zejtra se můžeme sejít u Normy a naplánovat to....Ještě musim přendat známku
-> Vojta: Díííík
-> fine_ray: Tak s náma pojeďte do Doks...
-> Tuner#2: Ok,zejtra se můžeme sejít u Normy a naplánovat to....Ještě musim přendat známku
-> Vojta: Díííík
10:37:31
19.05.2005
19.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak super! že gratuluju. Já mám větší nervy než Máša a ještě 14 dní mít budu ale snad to zvládne taky tak. V kolik v sobotu pojedem? Možná pojede i Jiřík a krt - mohli by jsme se sejít v Ro na benzíně buď na dálnici na tý první a nebo na Essu.
10:23:18
19.05.2005
19.05.2005
fine_ray
tak gratulace maturantovi, a doufam že se někdy stavíte už opravdu! Ta norma nevyjde mam v pátek tréninky s hasičema..
00:16:53
19.05.2005
19.05.2005
U-Geen
-> TUNER: jedeš teda do Doks? ja jak moc mam maknout na škocně :-)
22:25:15
18.05.2005
18.05.2005
Vojta - zrušená registrace
Ty zesiky---maras :) parada :)
18:48:00
18.05.2005
18.05.2005
TUNER
-> Tuner#2: Jasně,má to domááááá....ale ještě ani nevim co dostala....až večer...
17:08:02
18.05.2005
18.05.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No z dobrých komponentů to sand ani špatně hrát nemůže - i když špatným nastavením se dá u tý //A dost zkazit - no je to mooc pěkná mašinka. A co Markétka - nematuruje dnes? a pokud jo, tak dala to? (to, ne Tě :o))
15:52:30
18.05.2005
18.05.2005
TUNER
-> 5ko: Néééééééé,toho chcípáka určitě neee......
Na ZELENCE je ještě dost práce,ale letos na ní už nebude moc času....Takže spíš zase přes zimu......Jiný koberce,umístit pořádně zesilovače,vyleštit rám a další a další věci.....Jenže fšechno je to docela časově náročný a teď když jsou srazy se do toho nehodlam pouštět...
Na ZELENCE je ještě dost práce,ale letos na ní už nebude moc času....Takže spíš zase přes zimu......Jiný koberce,umístit pořádně zesilovače,vyleštit rám a další a další věci.....Jenže fšechno je to docela časově náročný a teď když jsou srazy se do toho nehodlam pouštět...
15:42:11
18.05.2005
18.05.2005
5ko
cavko tuner, onedlho uz nebudes mat co na zelenke robit, len dufam ze ta potom neomrzi co dalej? budes tunit forda?
15:06:24
18.05.2005
18.05.2005
TUNER
-> kaipan: No lehká zrovna neni.....Určitě je o dost těžší než seriofka.....
-> fine_ray: Jasně,když přijedeš f pátek kolem půl 6 k NORMĚ tak bych tam měl bejt.....Můžeš si přivézt vlastní CD a ohodnotit to...
-> fine_ray: Jasně,když přijedeš f pátek kolem půl 6 k NORMĚ tak bych tam měl bejt.....Můžeš si přivézt vlastní CD a ohodnotit to...
12:49:55
18.05.2005
18.05.2005
fine_ray
Jo stránky by si ZELENKA rozhodně zasloužila! Jak hraje bedýnka? Doufam, že někdy bude nějakej poslech .
11:00:04
18.05.2005
18.05.2005
kaipan
-> TUNER: orientačně ? docela by mně to tak lehkýho auta zajímalo....
21:41:47
17.05.2005
17.05.2005
TUNER
-> kaipan: ne
19:50:34
17.05.2005
17.05.2005
kaipan
-> TUNER: měřil jsi zrychlení ??
18:04:24
17.05.2005
17.05.2005
cutik
Si opravdu profesional!!!!
15:36:58
17.05.2005
17.05.2005
TUNER
-> Karel.: Časem možná budou nějaký stránky o autu,když mi pan Hanuš pomůže...