TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

06:55:59
23.03.2005
TUNER
-> Fifa: Ta koncovka se skládá ze 3 částí...Vevnitř je takovej malinkatej bazmek kterej když se to sešroubuje dohromady tak by to mělo těsnit...Musel bys to vidět....4
06:50:24
23.03.2005
TUNER
-> Pilot 105: No měli by vypadat stejně,oměřoval jsem je a dělal podle těch starejch...Jo naohybat by to šlo....4
23:32:35
22.03.2005
fine_ray
-> TUNER: sem si hned myslel, že to bude mít co do činění z vodou, takovou podobnou máme doma k záchodu k nádržce.. tak sem myslel že to bude k ostřikovačům a ono ne, on si to klidně dá na zalévání9 To čumim1
19:25:04
22.03.2005
Fifa
Škoda že si ty koncovky nemůžu oměřit. Stačilo by je nakreslit se vším všudy a výrobu už bych měl zdarma. Jen to obkreslit.
15:46:48
22.03.2005
Pilot 105
Prosím tě měl bych dotaz k těm prahovým lištám. Vypadají stejně jako originál, máš možnost je i naohýbat? Nějaký nerez plech tu mám.
14:51:43
22.03.2005
TUNER
-> Majkl: Hned fčera ráno jsem ti odepisoval na mejla.....4
14:33:34
22.03.2005
Majkl
-> TUNER: tak jak to vidis s tim panelem??
13:09:36
22.03.2005
TUNER
-> fine_ray: Neee to je hadice na zalejvání.....2
12:55:53
22.03.2005
fine_ray
-> TUNER: hezký hadice, a to máš jako k ostřikovačům?1
11:14:18
22.03.2005
TUNER
-> Fifa: Hadičky mam z rallybazaru.Nejdražší jsou ty koncovky...Cena komplet 2 hadiček na zadek je kolem 1000,-

Jinak u sousedů v NDR stojí metr hadičky kolem 4-5 euro a koncovky různě podle druhu 4-12...Taky záleží jestli chceš dural nebo železo.....Duralový jsou tak 2* dražší....ale ty co jsem potřeboval tak stáli kolem 5 euro...4 - ocel
10:53:54
22.03.2005
Fifa
-> TUNER: Kde sháníš ty pancířovaný hadice a příslušenství k nim? Mohl bys též napsat cenovou relaci?
07:36:43
22.03.2005
TUNER
-> Bery: Vidíš,to mě nanapadlo a přivařit to rovnou k ní....3
07:26:52
22.03.2005
Bery
-> lpepsi: nejlíp narvat do každého prahu kolejnici4
06:36:24
22.03.2005
TUNER
-> lpepsi: Myslel jsem že je slabej na to svařování....Ty patky jsou ze silnějšího materiálu a aby se to dobře prohřálo (ty patky) tak než volit housenky kde by hrozilo propálení,tak jsme volily nabodování a přes to až jsme to vařily delšim svárem kterej prohřál ty silnější patky,ale zase už nepropálil ten nabodovanej slabší plech prahů a podběhů...Chápeš??

06:17:15
22.03.2005
lpepsi
Tuner-> hmm to je pravda, mas pravdu, no, ale kdyz jak rikas ze to je tenke ma to smysl tam varit, kdyz se nabouras, tak se to vykousne kolem tech staru, ne? Si mel treba jeste vyztuzit ty prahy, nebo celkove ty drzaky, ne?
06:16:25
22.03.2005
lpepsi
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
06:07:55
22.03.2005
TUNER
-> lpepsi: No,právě proto jsem psal že to je nabodovaný a přes to jsou až sváry....Kdybych to hned vařil housenkama kolem dokola tak by to chytlo a ani ten "škoda" plech neni moc silnej takže by se snadno propálil...4
20:48:59
21.03.2005
lpepsi
Tuner-> wow ty mas strach o to ze to zhnije? si myslim ze nehrozi, ne? No ale bodovat jen? nebylo by lepsi to poradne provarit? at to drzi ze jak to obtocis kolem stromu, ze jestli to body vydrzi, pekna housenka je hold pekna housenka1
13:39:33
21.03.2005
TUNER
-> Bery: No právě že ne,nechtěli jsme to propálit tak jsme to nabodovali a pak přejeli kratšíma aby to neschořelo....Hned jsem to brousil a natíral barvou určenou na plech,stříknul něco do dutin a ještě hodim jednu vrstvu a pak stříknu na černo........4
13:30:43
21.03.2005
Bery
:-)proč by to nemělo být OK?Sváry jak vánočky,ne?:-)jo a potřebuju znova číslo účtíku,nejak jsem ho potratil.... 8
Extreme Tyres