Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
mno prostě sqělý

, a ta ///Alpina - není co dodat!

, dofám, že se v Běšinách potkáme
ked vyrastiem tiez chcem take :)))
-> tuningkamil: jinak u me to mas vždy za 10b!!!
-> TUNER: nechtěl by jsi někdy zavítat do ostravského kraje?? vsadím svou káru na to že by jsi tady pár lidi k vuli tobe udělalo čas!!!
-> .Viki: dííík......
proč nejde dát 11 bodů?? super na tohle auto není co říct prostě super
-> itchy: Nooo,když nevim co to je tak mi to neuráží,ale počkej až se to dozvim a bude to něco ošklivýho....
ale je to myslene v dobrom slova zmysle
-> TUNER: neviem ale niekde som to pocul, dufam ze ta to neuraza
-> itchy: Co je to ten "laznik"...?
-> TUNER: heh inak ako 10b sa ani neda ty laznik jeden
-> Tuner#2: Ani jedno a kuchař už vůbec neee....

Fšichni byli f čoudu tak jsem měl zahradu bez rušivejch elementů....
-> Tuner#2: Pěkný auto se fotí samo. Na to nemusíš být profík
Díky díky díky,jsem rád že se vám líbí.....
Moc mě to potěšilo...
-> Fifa: No čekal jsem rychlejší reakci,takže hadičky jsou už na autě......Něco jsem ale před tim oměřil....Ale myslim že z těch fotek je to vše jasný a pokud to bude někdo dělat tak to podle toho pochopí.....Stejně ti to na setinu nezměřim a myslim že s tim bude dost práce.....
-> TUNER: Ty wole - tak nevim jestli jsi lepší kuchař, mechanik, nebo fotograf
-> TUNER: Zkouska dopadla dobre, jen kolem jedouci temer soused mel SOK
ty poslední fotky jsou excelentní
-> TUNER: zpracuju to co nejdrive.Pokusim se chytit priblizne tvar a poslu okotovane obrazky bez cisel.
Kluku ty seš prostě magor

tahle kára mě prostě dostane pokaždý když ju vidim

.... Nevim estli to tu zvládá více násobný bodování,a kdyby jo tak ti jí snad hodnotim pokaždý, co se jdu podívat co je novýho
Fakt krásná
