skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:15:44
11.04.2005
11.04.2005
Májinka
-> TUNER: Pěkný,pěkný to máš TUNERE...HIP HOP taky super...těšim se!!!
11:03:25
11.04.2005
11.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: -> U-Geen: Kdyby mě nezdržovali krt se Zdanym a pak TUNER, tak už to o víkendu vrčelo
23:14:32
08.04.2005
08.04.2005
U-Geen
-> TUNER: ja taky... ale vidim to tak že budu dědeček s hulčičkou :-)
20:40:46
08.04.2005
08.04.2005
tuningkamil
-> TUNER: beze slov 10b
14:44:33
08.04.2005
08.04.2005
TUNER
-> Tuner#2: Jak fčas,no za těch 14 dní s tim počítam....
14:21:23
08.04.2005
08.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK to Ti dám včas vědět
14:08:17
08.04.2005
08.04.2005
TUNER
-> Tuner#2: Jj,dneska se tam jedu podívat......Tak uvidíme...Jinak za 14 dní bych tam chtěl ject už nějakym lepšim autem....
Tak když pojedeš můžem udělat kolonu...Chtěl bych bejt u toho až tam přijedeš Žlutkou....
Tak když pojedeš můžem udělat kolonu...Chtěl bych bejt u toho až tam přijedeš Žlutkou....
13:57:29
08.04.2005
08.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Držim palce a těšim se na nějaké svezení - prý je dnes už Norma? Tak za 14dní se tam jedu juknout.
13:44:49
08.04.2005
08.04.2005
TG
-> TUNER: máš ale pěknou nápravu...
13:40:22
08.04.2005
08.04.2005
TUNER
-> Tuner#2: Teď už nee,dneska jí dávam zpátky....Snad už to bude fungovat jak má...Provedl jsem pár změn tak uvidíme.....
13:36:53
08.04.2005
08.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Máš to nějaký zaprášený mno jsem zvědavej jak dopadnu já - párkrát se projedu u nás v ulici
13:33:32
08.04.2005
08.04.2005
TUNER
-> fine_ray: Ok dík,už si píšu....
13:23:20
08.04.2005
08.04.2005
fine_ray
-> TUNER:
v úterý 12.4.2005 od 18:00, 2.patro Měšťanské Besedy. Budou se otvírat nové kurzy(boogie, hiphop) tak se přidte podívat
v úterý 12.4.2005 od 18:00, 2.patro Měšťanské Besedy. Budou se otvírat nové kurzy(boogie, hiphop) tak se přidte podívat
11:09:13
08.04.2005
08.04.2005
TUNER
-> Pilot 105: Uchycení držáku?Jestli myslíš uchycení toho horního čepu na kterym je rameno,tak tam mam imbusy už od začátku a ty jsem tam nechal...Takže jsem nic neprodlužoval a ani nevim jak dlouhý tam jsou origo šrouby...Já to mam takhle kvůli šířce gum a velkýmu rozchodu....Poradil jeden "závodník"...*1
*
Ty oválný dírky jsem malinko líznul....
Ty oválný dírky jsem malinko líznul....
10:36:16
08.04.2005
08.04.2005
Pilot 105
-> TUNER: No tak to je slušné 7 mm.
Musel jsi použít delší šrouby na uchycení držáku a zvětšit ten oválný otvor?
Musel jsi použít delší šrouby na uchycení držáku a zvětšit ten oválný otvor?
06:06:02
08.04.2005
08.04.2005
TUNER
-> Pilot 105: Hádej....
Mam tam 7 mm 3+3+1 vše nerez,snad to bude ok...
Mam tam 7 mm 3+3+1 vše nerez,snad to bude ok...
00:17:38
08.04.2005
08.04.2005
Pilot 105
-> TUNER: Kde si je si vyráběl?
06:40:24
07.04.2005
07.04.2005
TUNER
-> fine_ray: Bohužel jsem se fčera na Sedlecko ani nedostal,protože jsem skejsnul f práci až do 18 hodin...Ladíme novej program na mašiny Dneska bych tam ale chtěl zaject tak na to juknu
-> Pilot 105: Podložky jsem si udělal z 3 a na doladění ještě z 1...Ale ještě jsem na to ani nešáhnul,nebyl čas...Takže až dneska poznam kolik tam toho dam...
-> Pilot 105: Podložky jsem si udělal z 3 a na doladění ještě z 1...Ale ještě jsem na to ani nešáhnul,nebyl čas...Takže až dneska poznam kolik tam toho dam...
00:27:44
07.04.2005
07.04.2005
Pilot 105
-> TUNER: Jak silné podložky tam dáváš?
Délka pružin by také měla mít vliv na odklon.
Délka pružin by také měla mít vliv na odklon.