Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> Bery: No jooo,snad to bude ok....
tak nakonec se přeci jen svářelo
mas to na mailu...
Jinak o veekendu jsme s taťkou navařily patky na uchycení rámu a teď už jen zbejvá dovyleštit rám a hodit ho tam....Ještě musim natřít pár vrstev na svařovaná místa a hurá dávat interiér do kupy....Už se těšíííííím...
-> Majkl: Pošli mi mejla s tim dwg a kouknu na to.
takze uz ten panel je v digi podobe, muzes to teda nejak obstarat??tu vyrobu?? diky moc
-> TUNER: Tak to je škoda...
-> TUNER: 7894 je sice starsi ale zvukove vyborna a srovnatelna s 9815. Zase protoze je starsi tak by byla za lepsi cenu, ale takovych radii se lidi jen tak nezbavuji. Bracha ji ma a ja do nej hustim at poridi neco jinsiho a tuhle pusti me a nechce ani za nic.
-> PepaS: Jj,já taky ///....
Jinak ta 9815 taky neni špatná,7894je už trochu starší...
Já chtěl 9833 co nabízel Ryves za 12,ale pak se naskytla tahle tak jsme se domluvily,snad si to nerozmyslí......
-> TUNER: Super vyber radia, taky chci urcite casem neco od ///A, bud 7894, nebo 9815, nebo mozna i 9835. Jsem ///A positive

.
-> PepaS: Dík,já doufam že neeee...Padne na to celá vejplata.....
-> TUNER: jejej doted jsem te neobodoval....... tak jsem ted tak ucinil..... a hadej za kolik......... (vjetsi cislo tam neni)...
-> TUNER: Jestli jsem to spravne vydedukoval tak gratuluji k ///A9835, tedy jestli si to prodavajici nerozmysli.
Jo, krasnej zvuk, mohl bych ho poslouchat dokola a dokola
-> Tauren: Jj,přesně jak napsal T#2....Je to takhle nahlas protože je to točený když jsem ještě neměl vůbec zakrytovný motor.....Takže mi to tam syčelo krásně do kabiny......
Teď už je tam dekl + zadní příčka místo sedáků a nenito už skoro slyšet....
Jinak se plánuje jinej ventil kterej bude hlasitější a hlavně ůčinější...
-> Bery: Viď - já u toho vždy "teču"
-> Tauren: rozhodne jsi jeden z prvnich komu to vadi
-> Tauren: Jestli myslíš to syšení, tak to je pop-off ventil - je na každém Turbo motoru ke znenšení tzv. turboefektu, ale většinou je v sérii utlumenej a je málo slyšet - do auta skoro vůbec - naopak třeba ve WRC - tam hvízdá podstatně více. Je to ventil, který při ubrání stlačený vzduch turbem odfoukne a tím lopatky turba nezpomalí a to je opět po přidání (když přeřadíš) schopno dávat potřebný plnící tlak - snad jsem to napsal správně