skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
23:56:38
08.08.2009
08.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> TUNER: tys byl ve VM ? proc si nenapsal :) bych dojel juknout ;-)
21:54:34
08.08.2009
08.08.2009
Borin - Král tuzerů
-> MATTESS: On ten motor z oktávky nemá zapsanej v papírech ????
-> TUNER: Luboši tak teď si mě zlamal...já myslel že to máš legálně a ty máš na autě samí nelegální věci fuj fuj ty darebáku...esenbáky na tebe
-> TUNER: Luboši tak teď si mě zlamal...já myslel že to máš legálně a ty máš na autě samí nelegální věci fuj fuj ty darebáku...esenbáky na tebe
08:13:47
08.08.2009
08.08.2009
MATTESS
-> Kaprof-Los Koramos: asi zkoušel, kdo dřív odpoví (asi to spěchalo)-> libor-nem: ještě ses mohl zeptat na motor, jestli je zapsaný
16:40:49
07.08.2009
07.08.2009
Majkl
-> TUNER: fakt letos nebudou? a ja sem se sem po dlouhy dobe kouknul s nadeji ze uz by mohly byt a ono porad nic :)
15:56:35
07.08.2009
07.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> libor-nem: proč se ptaš dvakrat na to samy?....
15:53:43
07.08.2009
07.08.2009
libor-nem
čau mužu se te zeptat? ty kola jak máš na škudce máš zapsaní v techničáku nebo je máš neoficial?
23:33:32
18.07.2009
18.07.2009
Fifa
-> TUNER: To jsem měl vědět, bych se přijel kouknout. Já byl ale s Mýťákama na motosraze. Oni tam občas jezděj kroužit na motorkách.
12:05:10
18.07.2009
18.07.2009
TUNER
-> Rapid05: OZ letos nebudou,nespěcham na to.
-> Tuner#2: Svezl ani moc ne,jen trochu po té startovní rovince. Přece jen to neni okruh přímo na auta,i když by se to taky asi dalo,ale jezdil by jsi tak druhej maximálně 3tí stupeň.. ))
Ale je tam fajn parta,dvoudení závody,večer grilovačka,pokec,ladění strojů atd.....
-> Tuner#2: Svezl ani moc ne,jen trochu po té startovní rovince. Přece jen to neni okruh přímo na auta,i když by se to taky asi dalo,ale jezdil by jsi tak druhej maximálně 3tí stupeň.. ))
Ale je tam fajn parta,dvoudení závody,večer grilovačka,pokec,ladění strojů atd.....
11:36:21
18.07.2009
18.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty jo paráda, takže jsi se i svezl po okruhu jo? Příště asi pojedu s Tebou :-)
10:30:32
18.07.2009
18.07.2009
Rapid05
-> TUNER: Super fotky, tolik Zelenek pohromadě Jenom tam pořád nevidim ty OZ...
08:39:26
18.07.2009
18.07.2009
MATTESS
-> TUNER: hezky barevně sladěný
03:33:50
18.07.2009
18.07.2009
TUNER
-> ZbyŠek: 16*7
Už jste se někdo svezl na okruhu ve Vysokém Mýtě?? viz. poslední foto..
Už jste se někdo svezl na okruhu ve Vysokém Mýtě?? viz. poslední foto..
20:54:45
15.07.2009
15.07.2009
ZbyŠek
-> TUNER: tyhle kola co mas na posledni foto ( OZ ) tak ma strejc na eresce 18" ty mas kolik ? ( jsou fakt pekny )
15:51:18
15.07.2009
15.07.2009
Lutec
fotky super,asi i super akce,no pesan super,ale i ostatni auta good
13:49:33
15.07.2009
15.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lutec: Mrkni sem foto 42 a výš, je tam vidět i motor: skoda-virt.cz/cz/.../148-
7th-sraz-skoda-virt-cz
Jestli pojedu Týnec, tak se určitě potkáme.
Jestli pojedu Týnec, tak se určitě potkáme.
13:42:51
15.07.2009
15.07.2009
Lutec
no jo no, starej pesan, to je dabel,na toho nemame,nic neudelas
13:33:08
15.07.2009
15.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lutec: Tak tam zvažuju že bych se jel podívat taky. Letos jsem nebyl ani na jednom tuning srazu, tak uvidím dle nálady a hlavně času. Jinak jsem viděl v akci Pešana staršího a je to mazec (byl na virt srazu) Už tam nemá ani vodní pumpu, honí to elektrickým "větráčkem" a jelo mu to teda neskutečně.
13:29:11
15.07.2009
15.07.2009
Lutec
tak to jo,urco zapisou,ja si ted privez dily na motor a snad se objevim v panenskym tynci
13:11:45
15.07.2009
15.07.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lutec: Ahoj! Zrovna o víkendu (neděle) se u nás jede vetránská jízda z Litohlav, přes les až do Bušovic, tak pokud mě zapíšou, tak si dám po letech naší RZ
13:10:04
15.07.2009
15.07.2009
Lutec
Ahoj,tak ja to jde chlapi? Uz se Vas dlouho nevidel.