skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
19:16:38
23.12.2008
23.12.2008
Nwkt
-> TUNER: Nádhera Ještě chromový škoda 105 na černej spoiler a bude to dokonalý
19:16:33
23.12.2008
23.12.2008
havlik
-> TUNER: neboj myslim že rozhodně budeme
19:15:15
23.12.2008
23.12.2008
TUNER
Tak doufam že mě na silnici nadále budete vídat spíše z této strany.....
23:05:20
20.12.2008
20.12.2008
petr s
-> Šulda: Otevři si ID kartu a dovíš se vše
23:00:33
20.12.2008
20.12.2008
Šulda
Prosím scháním kontakt na autéora tohodle auta pošle te mi to pls a email Tommy117@email.cz
21:15:23
17.12.2008
17.12.2008
MATTESS
-> škodík: trochu předčasný, když ještě ani není znám termín, ne?
20:20:13
17.12.2008
17.12.2008
škodík - zrušená registrace
hezký autíčko pojedeš na jaře do běšin?
06:23:01
10.12.2008
10.12.2008
TUNER
-> Miky: Mno s problémama musíš počítat všude. Jde o to jestli ti to za to stojí. ;-)
Rám takovejto už neseženeš.Leda kdyby jsi narazil někde na inzerát že ho někdo prodává,ale většinou se po něm hned zapráší. Mě vyšel na 10000,-
Dneska se už duralový nedělají a cena CR-MO rámů je někde uplně jinde a obyč železný jak který...Dají se udělat slušný rámy za 15 tisíc +...
Rám takovejto už neseženeš.Leda kdyby jsi narazil někde na inzerát že ho někdo prodává,ale většinou se po něm hned zapráší. Mě vyšel na 10000,-
Dneska se už duralový nedělají a cena CR-MO rámů je někde uplně jinde a obyč železný jak který...Dají se udělat slušný rámy za 15 tisíc +...
23:17:48
09.12.2008
09.12.2008
Miky
Díky za odpověď .... já měl v plnánu teda ještě mám ..dát univerzální kulatý polo čirý světla do čela ..něco jak si měl ty akorát v jinym provedení =D ..řikáš teda že semi to nevyplatí jo ...že bych měl problémy ..na silnici s chlupatejma atd...jo a eště by mě zajimalo ten rám homologovanej ...kolik za něj tak vypláznu, protože nemám vubec ponětí kolik byto mohlo bejt a nevim jak stim počítat =( .dík
21:08:11
09.12.2008
09.12.2008
Eidy
-> TUNER: A dát na to hnusný orezlý plecháče...
20:31:31
09.12.2008
09.12.2008
TUNER
-> Tuner#2: Ani náááhodou.....
A ještě bych musel zaklepat blatníky a vyříznout nějaký ty dirky do předních blatníků na mini blinkry.....
Pak už krom kol by to mohlo vypadat jak seriofka )))
A ještě bych musel zaklepat blatníky a vyříznout nějaký ty dirky do předních blatníků na mini blinkry.....
Pak už krom kol by to mohlo vypadat jak seriofka )))
19:41:47
09.12.2008
09.12.2008
Syny
-> Pavel P.. 09.12.08 09:48:48: Neco proti kyfce a 120tce?
18:50:06
09.12.2008
09.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No ještě aby TUNEL nasadil oranžové blinkry i do předu a hotová sériofka
18:16:42
09.12.2008
09.12.2008
Eidy
-> TUNER: Jeee, to bude hezký. Už se těším. Nějak se všichni lehce začínáme vracet ke kořenům, co?
11:40:01
09.12.2008
09.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: S autem jsem na tom asi tak jako Ty. Navíc se o mě pokouší chřipka a když jsem doma, tak raději relaxuju. O víkendu třeba třídění pilin a odřezků dřeva, aby jsme odbahnili výběh pro Vanilku.
11:24:02
09.12.2008
09.12.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jooo a už jsi vařil ty výztuhy?
11:16:45
09.12.2008
09.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo to bude nejlepší...
11:10:43
09.12.2008
09.12.2008
TUNER
-> Pavel P..: Proboha,co by tam dělala kyfka a 120ka....to tam nikdy nebylo a nebude...
-> Tuner#2: Nj,umeju značku a založim nějaký téma jak a kam ji umístit....
-> Tuner#2: Nj,umeju značku a založim nějaký téma jak a kam ji umístit....
10:57:45
09.12.2008
09.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No paráda, ještě umejt značku a dát jí nahoru a bude to super