skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
11:46:50
26.12.2008
26.12.2008
Nwkt
-> ŠkodaRaptor: ze škodovky
11:46:47
26.12.2008
26.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: jo? kybl kytu pyco?:D:D:D
11:44:16
26.12.2008
26.12.2008
ŠkodaRaptor
-> TUNER: co tam mas prosimte za podvozek,popripade z jakyho auta?
20:14:02
25.12.2008
25.12.2008
Eidy
-> TUNER:
21:32:38
24.12.2008
24.12.2008
TUNER
-> vzrušená registrace: Mno po zvážení novýho čela,jsem ubral zase 3 kila.....takže poměr váha/výkon bude zase o nějakou tu setinku lepší....
19:59:19
24.12.2008
24.12.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: kolko koni pridavaju origo svetla:)))joke
19:57:34
24.12.2008
24.12.2008
Vencars
-> TUNER: s origo světlama vypadá o 100% líp už se těšim na foto celku
17:37:52
24.12.2008
24.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Paráda, ještě značku a nárazník a bude to pecka.
10:36:43
24.12.2008
24.12.2008
Nwkt
-> TUNER: Možná bych jednu měl doma, kouknu
08:12:55
24.12.2008
24.12.2008
Zazaa
parada ... jeste nejaky mensi limcaty obuti a bude to zas jiny auto ;-)))
00:36:41
24.12.2008
24.12.2008
MATTESS
-> TUNER: prokouklo to, bomba
00:17:53
24.12.2008
24.12.2008
Syny
-> TUNER: Tyjo, tak tohle vypada asi tak 1000x lip :) Jsem na to zvedavej na zivo :)
00:10:07
24.12.2008
24.12.2008
TUNER
Díky kluci..
No samolepka asi ne...max tu co tam byla...černou nálepku virtu.... ať je nějaká reklama...
Ale tu nemam,tak snad někdy někde na srazu a nebo jesi bude mít ještě něco pilot...
No samolepka asi ne...max tu co tam byla...černou nálepku virtu.... ať je nějaká reklama...
Ale tu nemam,tak snad někdy někde na srazu a nebo jesi bude mít ještě něco pilot...
23:34:29
23.12.2008
23.12.2008
U-Geen
-> TUNER: konecne peknej zadek
23:33:55
23.12.2008
23.12.2008
U-Geen
-> Eidy: pripadne jeste EO nebo TRH :-)
23:31:56
23.12.2008
23.12.2008
Eidy
-> TUNER: Ještě taková malá vychytávka. Nech si s černý nebo Zelenkově zelený folie vyřezat malý nápis HOT a nalep to na značku.
HOT ROD
HOT ROD
23:30:00
23.12.2008
23.12.2008
Eidy
-> TUNER: To je krása. Teď Zelenka dostala ten správnej šmrnc (podle mě teda). Je taková uhlazenější.
Moc pěkný.
Moc pěkný.
22:53:06
23.12.2008
23.12.2008
TUNER
Dík
Jinak lak jsem popravdě ještě ani moc nezkoumal,protože to v tom pološeru zářivek nebude ono...to asi až na dennim světle někde venku a hlavně až bude lak na autě pořádně očištěnej a lak z čela oprášenej. Je na něm pěkná vrstva,když se na něj asi 1/4 roku prášilo v lakovně )))
I kdyby tam rozdíl byl,díky tomu že to je zrovna tenhle díl,nebylo by to nějak moc poznat.
Horší by bylo mít třeba stříknutý jedny dveře a na tej ploše v porovnání s dalšíma dveřma by rozdíl byl o dost patrnější...
Jinak lak jsem popravdě ještě ani moc nezkoumal,protože to v tom pološeru zářivek nebude ono...to asi až na dennim světle někde venku a hlavně až bude lak na autě pořádně očištěnej a lak z čela oprášenej. Je na něm pěkná vrstva,když se na něj asi 1/4 roku prášilo v lakovně )))
I kdyby tam rozdíl byl,díky tomu že to je zrovna tenhle díl,nebylo by to nějak moc poznat.
Horší by bylo mít třeba stříknutý jedny dveře a na tej ploše v porovnání s dalšíma dveřma by rozdíl byl o dost patrnější...
21:45:46
23.12.2008
23.12.2008
minno
-> TUNER: normálne som naletel a chcel som ti napísať, že bez toho nárazníku to vyzerá ako sériová škodovka, vôbec mi nebliklo že tam sú iné svetlá ale vyzerá to dobre :)
Ako lak? Nie je vidno rozdiel?
Ako lak? Nie je vidno rozdiel?
19:17:45
23.12.2008
23.12.2008
havlik
-> Nwkt: podle čela 105GL