skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
13:42:02
02.09.2008
02.09.2008
Labros
No vypadá to cool... kdo první z virtu vyrobí imitaci?
13:35:53
02.09.2008
02.09.2008
TUNER
Jinak nejmenší kola co zatim dělají jsou 15",takže 13" to dle mě určitě nebudou.. ;-)
13:29:35
02.09.2008
02.09.2008
TUNER
Mě by zajímalo jak by je Majkl chtěl leštit....
Ty woe,takovýhle kola na zelenině...pod to ještě karbonový brzdy...kua to by byl nááátěr....
Asi vyberu ty stavebka co mam a místo pozemku........
Ty woe,takovýhle kola na zelenině...pod to ještě karbonový brzdy...kua to by byl nááátěr....
Asi vyberu ty stavebka co mam a místo pozemku........
13:26:17
02.09.2008
02.09.2008
Majkl
-> Tuner#2: jenze pisou 2,7 kilo ale nepisou jak velkej disk, to muze byt i 13ka
12:44:42
02.09.2008
02.09.2008
Nwkt
-> Tuner#2: Prodáš ledvinu
12:44:18
02.09.2008
02.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, prodám auto, koupím kola ale ta váha na tu velikost je mazec.
11:59:46
02.09.2008
02.09.2008
TUNER
Kua totok by se mi líbilo.... určitě by to bylo poznat i při jízdě,oproti těm těžkejm paštikam....
www.autorevue.cz/Bleskovk y/.../default.aspx
www.autorevue.cz/Bleskovk y/.../default.aspx
17:08:57
01.09.2008
01.09.2008
TUNER
Obložení je jak nový,přítlak je stejnej jak předchozí 4 roky a mastný by to bejt nemělo...
Divný že se to neprojevilo už cestou do Maďaroš kde jsem na to taky párkrát šlápnul....
Divný že se to neprojevilo už cestou do Maďaroš kde jsem na to taky párkrát šlápnul....
16:17:07
01.09.2008
01.09.2008
Labros
Opotřebované obložení, malej přítlak nebo mastná spojka? Nic jinýho to snad být nemůže.
16:06:04
01.09.2008
01.09.2008
Zdenek z Lovo
Tak to já nikdy neměl problém z prokluzem.I když vezmu v potaz to žem mam víc koní než 150 PS u vás tak fakt no problem.Ale ty synchrony ajaj
07:27:22
01.09.2008
01.09.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: Klouzání ti vůbec nepřeju, je to woser. Kterej se mě konkrétně nepovedlo nikdy odstranit na Š prevodech. Ale ty to vychytáš. Lovu zdar :)
09:29:21
31.08.2008
31.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: OK, domluveno.
08:42:10
31.08.2008
31.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Ne,na ložisku je vůle,takže tim to na 100% neni a je použito všechno tak jak bylo...kromě ložiska v klice a spojkovýho ložiska,ale tyhle věci ba na prokluz neměli mít vůbec žádnej vliv.....
00:16:02
31.08.2008
31.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: A taková banální věc nemůže to dělat to že ložisko není uplně vypnutý a proto to prokluzuje?A nebo je přítlačák už unavený a nedokáže už udržet přítlak.
00:03:42
31.08.2008
31.08.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jo byla akce dole u řeky "vše zdarma" tak to bylo všechno asi tam....Na to nespěcham,vem jí do práce a nech jí tam,někdy se pro ní stavim..
Jinak spojka nevim...Když jsme jeli domu,tak se tvářila už líp,celkem skoro až v pohodě....Ale asi jí ještě vemu někam na pár ostřejších rozjezdů abych se utvrdil v tom a nebo v tom.....
Až bude čas,tak někam nahraju videjka Víti a svojí klouzačky.....+ Davida,Kláska a Marata....
Jinak spojka nevim...Když jsme jeli domu,tak se tvářila už líp,celkem skoro až v pohodě....Ale asi jí ještě vemu někam na pár ostřejších rozjezdů abych se utvrdil v tom a nebo v tom.....
Až bude čas,tak někam nahraju videjka Víti a svojí klouzačky.....+ Davida,Kláska a Marata....
23:58:27
30.08.2008
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Hmm, tak to je blbý, je to fakt divný, že 4 roky pohoda a teď to bude pořád zlobit. Dneska jsem se stavěl u Vás doma, chtěl jsem Tě tam nechat vysílačku, ale ani na jeden zvonek nikdo nevylez a bylo zamčeno, tak Tě jí vezmu asi v pondělí do práce. Už tam zas sakra musím, těch 14 dní uteklo jak voda...
23:55:19
30.08.2008
30.08.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Právě že jsem vše vrátil původní jak to bylo....to je to nejhorší.....:-(
Kdybych dal něco novýho,tak je mi to jasný čim to je,ale když to je slořený tak jako to jezdilo doposud bez problému,tak nevim kde je problém.....
Kdybych dal něco novýho,tak je mi to jasný čim to je,ale když to je slořený tak jako to jezdilo doposud bez problému,tak nevim kde je problém.....
23:01:21
30.08.2008
30.08.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Je děkuji domluvím se s nímAž takový problém ze spojkou?Přítlačák si dával nový jestli se nemýlím