-> lpepsi: Nebudu se moc rozepisovat Ale nejvíc mě stál motor......
Pak za kola i s obutim jsem dal 25000,- sedačky 20000,- novej skelet 15000,- lak+klempířina 20000,- rám 10000,- brzdy 10000,- tlumiče 12000,-.....
Položky do 10000,- ti tady raději ani psát nebudu,protože jich jsou mraky a ani si to už fšechno nepamatuju.......ale jen pro příklad vejfuk,tónování skel,volant a další drobnosti....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
06:27:28
27.01.2005
27.01.2005
TUNER
22:15:50
26.01.2005
26.01.2005
itchy
-> lpepsi: pozri na moj srot - to je okolo 100.000sk, tiez sa to nezda
21:32:05
26.01.2005
26.01.2005
REMIX
-> lpepsi: To si myslíš, to se nazbírá, jen za ty kola musel dát majland..
20:45:46
26.01.2005
26.01.2005
lpepsi
Tuner-> 300 000kc? wow ses u me king, co na tom jako bylo tak drahe? proste jak pocitam tak pocitam nejak mi to nevychazi, to si kupoval vsechni dily nove?
09:49:22
26.01.2005
26.01.2005
itchy
-> TUNER: planujem k tomu JVC KD-G402, nic moc ale zatial musi stacit, a niekedy v buducnosti este nejaky 5kanal a slabsi woofer, ale momentalne nie su money:(
06:11:35
26.01.2005
26.01.2005
TUNER
-> orangehazard: Noooo,když nepočítam ty hodiny pod tim strávený,spousty proježděných kilometrů a hlavně nervů s domluvama a scháněním různejch věcí......
Tak cca 300 000,-
.......a to jsou ještě plány na další desetitisíce,ale realizujou se velmi pomalu...Už do toho nemůžu cpát celou vejplatu jako když jsem bydlel u rodičů a skoro nic si nemusel kupovat.....
-> itchy: Myslim že budeš spokojenej...Pak mi napiš kdyžtak komplet sestavu,co jsi pořídil...
Tak cca 300 000,-
.......a to jsou ještě plány na další desetitisíce,ale realizujou se velmi pomalu...Už do toho nemůžu cpát celou vejplatu jako když jsem bydlel u rodičů a skoro nic si nemusel kupovat.....
-> itchy: Myslim že budeš spokojenej...Pak mi napiš kdyžtak komplet sestavu,co jsi pořídil...
21:58:44
25.01.2005
25.01.2005
REMIX
-> orangehazard: To se mi zdá nejhorší dotaz, nevím jestli se najde někdo kdo to všechno počítá..možná zelenka jooo..
20:48:04
25.01.2005
25.01.2005
orangehazard
hey...nemužu říct jinak než za 10 b. to auto je mrtě fak božíííííí...jenom jsem se chtěl zeptat...kolik tě to celý stálo
14:58:04
25.01.2005
25.01.2005
itchy
-> TUNER: kupil som tie sinusy tak som zvedavy ako to bude hrat:)
12:00:08
25.01.2005
25.01.2005
Tuxik
Co dodat 10 bodu
11:45:46
25.01.2005
25.01.2005
Bery
po ICQ zase opět nic nedorazilo...co..
06:22:13
25.01.2005
25.01.2005
TUNER
-> Hanuš: Ještě jsem je tam nedával,ale na reprák si sedne krásně... Teď už jen upravit tapicírunk a po poradě s T#2 je můžu dát tam kam chci.......Jinak byli v plánu karbonový výplně dveří,ale teď už je kupovat nemusim.....Aspoň ušetřim 3000,-
Ale stejně mě to asi jednou nemine...
Ale stejně mě to asi jednou nemine...
20:58:50
24.01.2005
24.01.2005
Hanuš
-> TUNER: Pasujou tam ty podložky pod repro????
07:53:13
24.01.2005
24.01.2005
TUNER
-> Štěpán: -> strucy: -> Boga: Díky díky díky....
-> K!RR!: Nene,palivo ještě nějaký mam,ale mam kontakty v Rusku a od Usámy.....
-> K!RR!: Nene,palivo ještě nějaký mam,ale mam kontakty v Rusku a od Usámy.....
09:39:24
23.01.2005
23.01.2005
Boga
ach jo...10b
20:06:28
22.01.2005
22.01.2005
strucy
krásna zelenka
17:33:15
22.01.2005
22.01.2005
kirri
-> McFly: nojo, kde bereš palivo? vo Libijců???
14:36:33
22.01.2005
22.01.2005
Štěpán
-> TUNER: Jo,tak ty to mas moc pekny,nic jineho nez 10dat nemohu
19:33:15
17.01.2005
17.01.2005
TUNER
-> Daniela: dík Na živo je hezčí...
19:17:59
17.01.2005
17.01.2005
Daniela
Husta kara,fakt super!!