skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
18:35:27
12.01.2005
12.01.2005
Ampér
-> TUNER: P.S. sranda musí bejt!!!
18:21:02
12.01.2005
12.01.2005
Ampér
-> TUNER: Asi chápu,no nic
11:47:09
12.01.2005
12.01.2005
TUNER
-> Antituner:
10:51:18
12.01.2005
12.01.2005
Ampér
-> TUNER: Jé,to byl ale hezkej porod.Ale to díťátko je něký divný
20:42:24
11.01.2005
11.01.2005
U-Geen
ale jenom decentne...
18:57:30
11.01.2005
11.01.2005
Hanuš
-> U-Geen: Na to se taky chystám.
16:16:29
11.01.2005
11.01.2005
U-Geen
-> TUNER: a trochu ji... upravit... :-)
08:40:22
11.01.2005
11.01.2005
TUNER
-> U-Geen: .......a co....?
08:19:09
11.01.2005
11.01.2005
U-Geen
-> TUNER: apson nekdo neco dela :-) ja se chystam vysapnout palubovku, vzit flexu a ... :-)
07:20:13
11.01.2005
11.01.2005
TUNER
-> MATTESS: Budu,ale bude funkční......
07:06:51
11.01.2005
11.01.2005
MATTESS
-> TUNER: Cinis se. Tak to uz nebudes mit v motoru tu peknou vzperu na zadni haupnu?
15:13:40
10.01.2005
10.01.2005
TUNER
Tak aby jste neřekli že nic nedělam,tak jsem dneska dodělal nový držáky motoru,který jsou masivnější,ale hlavně je celej motor posunutej pár milimetrů doleva.Byl hozenej k jednej straně a nouzový řešení který jsem dělal v létě ze stávajících držáků jsem nahradil držákama novejma...
Dál jsem dneska přidělal plynovou vzpěru zadní kapoty a chystam se vlítnout na uchycení rámu....Na zadní podběhy už mam držáky hotový,tak zbejvají 2 vepředu a 2 vzadu na podlaze...
Jinak co chci stihnout do jara nevim jestli se mi všechno podaří,ale pokusim se udělat co je v mých silách aby byli nějak patrný změny na vozidle a jízdních vlastnostech........
Dál jsem dneska přidělal plynovou vzpěru zadní kapoty a chystam se vlítnout na uchycení rámu....Na zadní podběhy už mam držáky hotový,tak zbejvají 2 vepředu a 2 vzadu na podlaze...
Jinak co chci stihnout do jara nevim jestli se mi všechno podaří,ale pokusim se udělat co je v mých silách aby byli nějak patrný změny na vozidle a jízdních vlastnostech........
18:39:11
09.01.2005
09.01.2005
Zdany
-> Climber: No jasně ze má dvanácettroska čtyřpísty.. Brzdí to s nima jako hrom.. jsou pekne jedovaty..
15:28:19
09.01.2005
09.01.2005
lpepsi
Fakt super, by me zajimalo jestli ta moje bude aspon teto podobna
13:09:59
09.01.2005
09.01.2005
Climber - zrušená registrace
1203ka má čpísty?
14:57:16
07.01.2005
07.01.2005
PepaS
-> TUNER: Jeste ze Rapid ma vetsi dvere a ram se tam jimi vleze
14:14:50
07.01.2005
07.01.2005
Luukkyy
-> TUNER: Díky,sem zase o něco chytřejší
14:12:34
07.01.2005
07.01.2005
TUNER
-> Luukkyy: Ten rám je ze dvou částí a ty se k sobě v autě sešroubujou....Dává se tam přednim oknem,ale i tak to byl pěknej porod...Kdyby nepřišel táta a nepomohl mi tak tam s tim zápasim do teď...
14:08:10
07.01.2005
07.01.2005
Luukkyy
-> TUNER: Mám takový hloupý a zbytečný dotaz,leč nedá mi to.Jak se prosimtě ten rám dostal dovnitř?V životě sem se z rámem nesetkal,ani s nikym kdo ho montoval,do auta si ho taky dávat nebudu,ale nedá mi to.Mě se (z mého laického pohledu),zdá,že je to technicky neproveditelný a vždycky sem myslel,že se rám svařuje až v autě.....