skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
14:03:25
11.02.2008
11.02.2008
Majkl
-> TUNER: jelikoz vedle zelenky je princezna na ty fotce tak jsem ti dal taky hlas :))
13:56:04
11.02.2008
11.02.2008
Max
-> TUNER: zatim vedeš
13:17:51
11.02.2008
11.02.2008
MATTESS
-> TUNER: ale jo, ostatní jsou tuctovky (jsem dával 5. hlas )
13:14:42
11.02.2008
11.02.2008
TUNER
Jééé,to si snad ani nezasloužim,ale dík no...
13:09:41
11.02.2008
11.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Už máš hlas
13:05:14
11.02.2008
11.02.2008
TUNER
-> Trax: No ty woe....dík za odkaz....
12:42:23
11.02.2008
11.02.2008
Trax
-> TUNER: power-toys.ic.cz/pt.html tady muzes hlasovat pro svoje auto
12:37:38
11.02.2008
11.02.2008
Zdenek z Lovo
-> Zdany: Taky si myslím
10:04:05
11.02.2008
11.02.2008
Zdany
-> Zdenek z Lovo: Neboj, az si to prectes po 5te, tak to zasnes chapat a po 10ty tomu budes rozumet. :)))
13:19:41
04.02.2008
04.02.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Jak říká Tuner2 na startr a ještě na altik.Přiznám se že co se tíká elektriky tak jsem levej jak šavle .Studuji tak 4 dny jak a co může být podle Emma pravidel a hlava mi to nějak nebere.
13:16:47
04.02.2008
04.02.2008
TUNER
-> Tuner#2: Ptal se na 50ku a tu mam jen v kufru.
Ke sterteru mam max 35ku délky neznámé.
Ke sterteru mam max 35ku délky neznámé.
12:49:05
04.02.2008
04.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Musíš mít kabel ke startéru ne?
Já tam mám elektrikářskej vhodný na ven a ještě projistotu v husím krku (přece jen je v tunelu pod autem) a průřez má cca. to samé co 50mm2 na autohifi a délku už fakt nevím, ale měl jsem 4m a zkracoval se.
Já tam mám elektrikářskej vhodný na ven a ještě projistotu v husím krku (přece jen je v tunelu pod autem) a průřez má cca. to samé co 50mm2 na autohifi a délku už fakt nevím, ale měl jsem 4m a zkracoval se.
12:39:29
04.02.2008
04.02.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Dozadu žádnou padesátku nemam. Vše mam v kufru,takže asi tak třičtvrtě metru....
12:03:16
04.02.2008
04.02.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Jak máš dlouhej kabel ty 50ky od baterky dozadu?
20:35:24
31.01.2008
31.01.2008
TUNER
-> Karel.: Díííík
18:25:33
31.01.2008
31.01.2008
Karel.
tak tě zdraví Lukyn už vím od koho máš basák
17:24:16
31.01.2008
31.01.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Jo,díky
16:21:29
31.01.2008
31.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: To závisí od délky kabelu a RMS výkonu zesíku, respektive jeho příkonu. Koukni sem: www.emmanet.cz/?page=prav
i...
Otevři PDF a studuj, máš tam vše a v podstatě lze se vším co se týče napájení a bezpečnosti souhlasit.
Otevři PDF a studuj, máš tam vše a v podstatě lze se vším co se týče napájení a bezpečnosti souhlasit.
16:18:28
31.01.2008
31.01.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Luboši,můžeš mi napsat průměry kabelů od baterky ke kapacitoru a z něj do zesiku?Zřejmě mínus pol máš stejnýho průměru.Díky
16:11:53
31.01.2008
31.01.2008
Zdenek z Lovo
Myslím si že podstata problému byla v tom že MarauderZ28 takovým přestavbám neholduje a za každou cenu se snažíl každýmu nacpat do hlavy svůj názor na věc a chytal se každý maličkosti když třeba nějaký mladý kluk napsal že je to supersport.Ale¨nejvíc mě fascinuje že se tam pořád o něco snažil a stejnak ho měl každý na praku.Když pocituji že většina lidí není stejnýho názoru tak se na to vykašlu a neřešim to i když má člověk třeba pravdu.Takovej případ jako je MarauderZ28 jsem zažil na Saabforum.Akorád měl nick SobaThor a nemohl nějak zkousnout můj počin přestavby.Prý hanim značku Saab