
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
23:04:47
29.01.2008
29.01.2008

exwrcteam
u maraudera penize delaj cloveka...

21:33:38
28.01.2008
28.01.2008

TUNER
-> Tuner#2: -> MATTESS: Přesně,kdyby to uměl bez těch urážek,tak by se s nim nechalo normálně jednat....bohužel to on asi neumí...
21:12:13
28.01.2008
28.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Měl jsem s ním párkrát tu "čest" naštěstí jen přes net, musím říct, že většinou ví o čem mluví a dost toho zná, ale na druhou stranu plně souhlasím s tím co napsali kluci přede mnou.
21:05:13
28.01.2008
28.01.2008

MATTESS
TUNER 28.01.08 21:03:34 napsal: -> RomanT: Nj,už tolikrát tam exceloval......)))Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
a nejen to, jedná, jako by ostatní byli póvl a nesahali mu ani po kotníky
a nejen to, jedná, jako by ostatní byli póvl a nesahali mu ani po kotníky
21:03:34
28.01.2008
28.01.2008

TUNER
-> RomanT: Nj,už tolikrát tam exceloval......)))
Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
20:40:11
28.01.2008
28.01.2008

RomanT
-> Tuner#2: proboha co je to za kretena ten MarauderZ28 ????
18:52:29
28.01.2008
28.01.2008

TUNER
nj,jestli to vůbec vyjede.....
18:43:53
28.01.2008
28.01.2008

Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Hmmmmmmmmmm,moc pěkný
.To si nechám líbit.Těším se až to uvidím na živo a pokecám s tim dotyčným co to staví.Jinak si myslim že letos by mohl vyjed,doufám.A některý bláboli co tam někteří psali,no comment
.To si nechám líbit.Těším se až to uvidím na živo a pokecám s tim dotyčným co to staví.Jinak si myslim že letos by mohl vyjed,doufám.A některý bláboli co tam někteří psali,no comment
18:25:34
28.01.2008
28.01.2008

Rapid05
-> Tuner#2 28.01.08 16:22:02: Budu se těšit 

18:17:25
28.01.2008
28.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tady máš jednu starou diskuzi, na keci raději nekoukej :o))
www.autohificlub.cz/forum /.../293049-kdo-pozn%C3%A1 -co-je-to-za-auto?/0
www.autohificlub.cz/forum /.../293049-kdo-pozn%C3%A1 -co-je-to-za-auto?/0
17:33:55
28.01.2008
28.01.2008

Zdenek z Lovo
Tuner#2 28.01.08 15:39:40 napsal:
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.Zřejmě z Audi má použitou tu 4,2 V8.Jestli jo tak tam má hned 300 šemíku.Rád bych to taky viděl naživo
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.Zřejmě z Audi má použitou tu 4,2 V8.Jestli jo tak tam má hned 300 šemíku.Rád bych to taky viděl naživo

17:21:26
28.01.2008
28.01.2008

Maxx
-> TUNER: dobra tak az to nekam upnes tak pisni

17:15:18
28.01.2008
28.01.2008

TUNER
-> Maxx: Bohužel tohle je na houno zpracovaný,trhaný,šouplej zvuk atd....sem dělal ještě asi se špatnym nastavenim...Ale neboj,předělá se to a pak to někam upnu...

17:10:50
28.01.2008
28.01.2008

Maxx
-> Tuner#2: -> TUNER: no tak sup
na to video bych se mrknul
na to video bych se mrknul
16:56:28
28.01.2008
28.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ to bylo ještě eRko a ne UFO 

16:47:16
28.01.2008
28.01.2008

TUNER
-> Tuner#2: Jj,a taky myslim že to máme od tajgra...ale seděli jsme vedle sebe,tak to bude stejný...))
Teď jsem na to koukal a to "BRKO" vypadalo ještě jako auto....
Teď jsem na to koukal a to "BRKO" vypadalo ještě jako auto....

16:22:02
28.01.2008
28.01.2008

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05: Máme to na obyč VHS-C kameře, takže TUNER zas určitě něco zdigitalizuje.

16:17:22
28.01.2008
28.01.2008

TUNER
-> Rapid05: Jo ten jinej pohled mam tady pod fotkama ve videích...)))
2003 myslim že jsem zrovna autem nebyl,protože nějak stávkovalo a nechtěl jsem to riskovat (nakonec myslim že to byl jen kondík u rozdělovače))) Ale byli jsme tam a video myslim taky někde máme...
2003 myslim že jsem zrovna autem nebyl,protože nějak stávkovalo a nechtěl jsem to riskovat (nakonec myslim že to byl jen kondík u rozdělovače))) Ale byli jsme tam a video myslim taky někde máme...

16:09:27
28.01.2008
28.01.2008

Rapid05
-> TUNER: Parádní videjka, tu jízdu proti Schwejkovi jsem už na jednou viděl, jen z jinýho pohledu
Bylo by krásný splašit něco ze sprintů 2003, to byl jedinej rok kdy jsme tam měli auto...
Bylo by krásný splašit něco ze sprintů 2003, to byl jedinej rok kdy jsme tam měli auto...15:41:46
28.01.2008
28.01.2008

havlik
-> Tuner#2: těch zvědavejch lidí je jistě více

TUNER / Zelenka


