skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
23:04:47
29.01.2008
29.01.2008
exwrcteam
u maraudera penize delaj cloveka...
21:33:38
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
-> Tuner#2: -> MATTESS: Přesně,kdyby to uměl bez těch urážek,tak by se s nim nechalo normálně jednat....bohužel to on asi neumí...
21:12:13
28.01.2008
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> RomanT: Měl jsem s ním párkrát tu "čest" naštěstí jen přes net, musím říct, že většinou ví o čem mluví a dost toho zná, ale na druhou stranu plně souhlasím s tím co napsali kluci přede mnou.
21:05:13
28.01.2008
28.01.2008
MATTESS
TUNER 28.01.08 21:03:34 napsal: -> RomanT: Nj,už tolikrát tam exceloval......)))
Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
a nejen to, jedná, jako by ostatní byli póvl a nesahali mu ani po kotníky
Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
a nejen to, jedná, jako by ostatní byli póvl a nesahali mu ani po kotníky
21:03:34
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
-> RomanT: Nj,už tolikrát tam exceloval......)))
Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
Je spousta témat kde jsou jen ameriky ty pravý auta a všechno co neni z ameriky je k ničemu....))))
20:40:11
28.01.2008
28.01.2008
RomanT
-> Tuner#2: proboha co je to za kretena ten MarauderZ28 ????
18:52:29
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
nj,jestli to vůbec vyjede.....
18:43:53
28.01.2008
28.01.2008
Zdenek z Lovo
-> Tuner#2: Hmmmmmmmmmm,moc pěkný.To si nechám líbit.Těším se až to uvidím na živo a pokecám s tim dotyčným co to staví.Jinak si myslim že letos by mohl vyjed,doufám.A některý bláboli co tam někteří psali,no comment
18:25:34
28.01.2008
28.01.2008
Rapid05
-> Tuner#2 28.01.08 16:22:02: Budu se těšit
18:17:25
28.01.2008
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: Tady máš jednu starou diskuzi, na keci raději nekoukej :o))
www.autohificlub.cz/forum /.../293049-kdo-pozn%C3%A1 -co-je-to-za-auto?/0
www.autohificlub.cz/forum /.../293049-kdo-pozn%C3%A1 -co-je-to-za-auto?/0
17:33:55
28.01.2008
28.01.2008
Zdenek z Lovo
Tuner#2 28.01.08 15:39:40 napsal:
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.Zřejmě z Audi má použitou tu 4,2 V8.Jestli jo tak tam má hned 300 šemíku.Rád bych to taky viděl naživo
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.Zřejmě z Audi má použitou tu 4,2 V8.Jestli jo tak tam má hned 300 šemíku.Rád bych to taky viděl naživo
17:21:26
28.01.2008
28.01.2008
Maxx
-> TUNER: dobra tak az to nekam upnes tak pisni
17:15:18
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
-> Maxx: Bohužel tohle je na houno zpracovaný,trhaný,šouplej zvuk atd....sem dělal ještě asi se špatnym nastavenim...Ale neboj,předělá se to a pak to někam upnu...
17:10:50
28.01.2008
28.01.2008
Maxx
-> Tuner#2: -> TUNER: no tak sup na to video bych se mrknul
16:56:28
28.01.2008
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ to bylo ještě eRko a ne UFO
16:47:16
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
-> Tuner#2: Jj,a taky myslim že to máme od tajgra...ale seděli jsme vedle sebe,tak to bude stejný...))
Teď jsem na to koukal a to "BRKO" vypadalo ještě jako auto....
Teď jsem na to koukal a to "BRKO" vypadalo ještě jako auto....
16:22:02
28.01.2008
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Rapid05: Máme to na obyč VHS-C kameře, takže TUNER zas určitě něco zdigitalizuje.
16:17:22
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
-> Rapid05: Jo ten jinej pohled mam tady pod fotkama ve videích...)))
2003 myslim že jsem zrovna autem nebyl,protože nějak stávkovalo a nechtěl jsem to riskovat (nakonec myslim že to byl jen kondík u rozdělovače))) Ale byli jsme tam a video myslim taky někde máme...
2003 myslim že jsem zrovna autem nebyl,protože nějak stávkovalo a nechtěl jsem to riskovat (nakonec myslim že to byl jen kondík u rozdělovače))) Ale byli jsme tam a video myslim taky někde máme...
16:09:27
28.01.2008
28.01.2008
Rapid05
-> TUNER: Parádní videjka, tu jízdu proti Schwejkovi jsem už na jednou viděl, jen z jinýho pohledu Bylo by krásný splašit něco ze sprintů 2003, to byl jedinej rok kdy jsme tam měli auto...
15:41:46
28.01.2008
28.01.2008
havlik
-> Tuner#2: těch zvědavejch lidí je jistě více