skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
15:39:40
28.01.2008
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Zdenek z Lovo: JJ první byli a od Vráti jezdí motůrek u TUNERa. Vráťa už tam má 4,2 V8 a jsem zvědavý, kdy a kde se s tím prvně objeví.
15:07:24
28.01.2008
28.01.2008
Zdenek z Lovo
bůch ví kde jim je konec,škodovečkám Musim ale uznat když jsem je kdysi před lety viděl na netu tak jsem čuměl.Na tu dobu kdy to dělali tak vzhledově nádhera hlavně ta 110R a ty kola,mňam.A to jsem ani nevěděl že tam mají 1.8 turbo Přemýšlim i nat tím že museli být mezi prvníma kdo dal do škodovky 1.8 turbo podle toho kdy jsem viděl ty fotky.
09:53:14
28.01.2008
28.01.2008
MATTESS
09:49:23
28.01.2008
28.01.2008
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Jo po netu pár fotek určitě najdeš.....ale co vim tak asi od roku 2005 jsem je nikde neviděl ani nepotkal...Na Vráťu mam telefon,ale dlouho jsem mu nevolal,tak nevim jestli ještě platí...)))
09:17:43
28.01.2008
28.01.2008
Zdenek z Lovo
-> TUNER: Koukal jsem na video a zahlídl jsem škodovky od Vráťa s Jardou (oba 1,8T).Tyhle žlutý škodovky jsem viděl kdysi na fotkách někde.Mají ještě ty auta?Jsou někde na netu?
19:54:18
27.01.2008
27.01.2008
MATTESS
-> TUNER: jůůů
16:48:57
27.01.2008
27.01.2008
TUNER
Tak tady mam ještě videjko ze Štilce 2002
Vráťa s Jardou (oba 1,8T)
Tuner#2 s ??
TUNER s Danem
MATTESS se sebevrahem))
Zajímavý,ale vždy vyhrál prvně jmenovaný,to jest ten co jede blíže u kamery...asi byla ta dráha nějaká začarovaná...Já jsem se divil že jsem na 17" postoupil dál,ale pak finito..)))
Vráťa s Jardou (oba 1,8T)
Tuner#2 s ??
TUNER s Danem
MATTESS se sebevrahem))
Zajímavý,ale vždy vyhrál prvně jmenovaný,to jest ten co jede blíže u kamery...asi byla ta dráha nějaká začarovaná...Já jsem se divil že jsem na 17" postoupil dál,ale pak finito..)))
11:22:36
27.01.2008
27.01.2008
TUNER
Nj,něco takovýho......ten nácuc byl k smíchu,ale asi to fungovalo...)))
23:33:28
26.01.2008
26.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Škodovku :o) ale auto brutal odlehčený, krátká převodovka, 13" kola a velký násos vzduchu skrz zadní okýnko. Co přesně v tom bylo už nevím, ale vačka někde kolem 300 a myslím, že 1,4, ale už si to fakt nepamatuju. Jelo to hezky.
23:16:15
26.01.2008
26.01.2008
Nwkt
-> TUNER: Co v tom měl za motor?
23:15:23
26.01.2008
26.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Štílec byla paráda!
17:08:40
26.01.2008
26.01.2008
TUNER
11:21:56
26.01.2008
26.01.2008
TUNER
-> RomanT: Jj,to vim....Taky jsem u nás kupoval nějaký kolena který jsou určený myslim na vodu pro liazky a jsou normoš gumový opletený a stáli kdysi tušim kolem 60 kč...)) Dneska ale už taky přecházejí na ty silikonový a ta poslední silikonová od rubeny je taky tam odsud....;-)
22:42:39
25.01.2008
25.01.2008
exwrcteam
-> RomanT: tedka litam feldou kitovkou bila na plechach... jinak tedka robim:)trosku tamtoho nebo onoho..
20:05:51
25.01.2008
25.01.2008
RomanT
-> exwrcteam: ses koukam z vrchlabi :) Jakej mas autak? Ja jen jestli te znam :)
19:10:31
25.01.2008
25.01.2008
exwrcteam
na AGU je vzadu . plus divna plastova hadicka a na ni je ten nesmysl zpetnej ventilek. bo jak se tomu nadava to roman T jeden vede na podlak do sani druha mala vede do omezovace tlaku na turbu a jedna velka je na brzdy druha velka je myslim na odvetravani bloku..ale to uz si nepamatuju 100% bych se musel podivat,..
19:10:15
25.01.2008
25.01.2008
RomanT
-> TUNER: tak jsem se byl dneska jen tak mrknou v podnikovy prodejne Avia karoseria Brno a cekalo me mile prekvapeni - maj naky novy zbozi a mezi nima krasny gumovy kolinka pro turbomotory - 60 a 70 mm prumer a cena velmi lidova - kolem 80 kč
10:45:29
25.01.2008
25.01.2008
Zdenek z Lovo
-> RomanT: Jo takhle.Nejlepší by bylo mít těžiště 50-50 ale to je nemyslitelný
09:24:29
24.01.2008
24.01.2008
TUNER
-> RomanT: Jo jeden velkej mam ještě vzadu,ten mam zaslepenej a dva malý jsou zapojený myslim ve smyslu Blow-off
08:15:32
24.01.2008
24.01.2008
RomanT
-> TUNER: ok ok dik :) Ja mam zrovna tenhle vystup napojenej na odvetravani bloku - k tem brzdam napojim ten postranni vystup. Mimochodem mam doma jeste jedno sani z AGU, a to tam ma myslim o jeden podtlak vic - No ja tam mam 4, pokud si to dobre vybavuju - 2x malej + 2x "velkej"