skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
09:48:18
22.12.2004
22.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER: auto je už zapravené, ještě se na něm dělaj nějaký ty úpravičky:-)))
09:46:07
22.12.2004
22.12.2004
TUNER
-> kirri: No já si nebyl jistej jestli tam nemáš ještě tu holčičí fotku......
To by pak byl oheň na střeše....
Né,jen jsem jí to vysvětlil a bylo vše OK
A jak to jezdí,to nový vozidlo...Myslel jsem že už máš fávo spravený.....Ale aspoň ho ušetříš od té hnusné sra*ky a hlavně soli.... To je sr*čka největší......Já jsem byl u mýho auta v garáži s pytlíkem soli a říkal jsem mu...."Koukni se na ten hnus,to nikdy nepoznáš,tak jsem ti to přišel aspoň ukázat ať víš co je sůl......"
To by pak byl oheň na střeše....
Né,jen jsem jí to vysvětlil a bylo vše OK
A jak to jezdí,to nový vozidlo...Myslel jsem že už máš fávo spravený.....Ale aspoň ho ušetříš od té hnusné sra*ky a hlavně soli.... To je sr*čka největší......Já jsem byl u mýho auta v garáži s pytlíkem soli a říkal jsem mu...."Koukni se na ten hnus,to nikdy nepoznáš,tak jsem ti to přišel aspoň ukázat ať víš co je sůl......"
09:24:27
22.12.2004
22.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER: no to asi jo
no větší objem mám (dočasně) kukni na mé auto, a měl si jí ukázat mojí ID kartu a bylo by to v pohodě, tam holka nejsem
no větší objem mám (dočasně) kukni na mé auto, a měl si jí ukázat mojí ID kartu a bylo by to v pohodě, tam holka nejsem
09:19:41
22.12.2004
22.12.2004
TUNER
-> kirri: Jak větší objem motoru...?
Mladá koukala na stránky a když viděla ty pusinky,tak se ptala kdo je kirri a že je jí to jasný atd......Tak jsem jí řekl že jsi kluk a todle je jen recese aby jsme nepošli nudou....tak to vzala
Ale lidi co sem nakouknou jsou asi dost mimo....
Mladá koukala na stránky a když viděla ty pusinky,tak se ptala kdo je kirri a že je jí to jasný atd......Tak jsem jí řekl že jsi kluk a todle je jen recese aby jsme nepošli nudou....tak to vzala
Ale lidi co sem nakouknou jsou asi dost mimo....
09:09:21
22.12.2004
22.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER: hehe teď se dívám, konečně mám větší objem motoru než ty
Všechno nej a ať pod stromečkem najdeš tuny palivaa novej počítač roků, protože ten je nejporuchovější
Všechno nej a ať pod stromečkem najdeš tuny palivaa novej počítač roků, protože ten je nejporuchovější
09:06:59
22.12.2004
22.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> TUNER: tobě také
hepy ňú jír
hepy ňú jír
06:40:25
22.12.2004
22.12.2004
TUNER
Takže vážení přátelé a kamarádi....Dneska jsem naposled na netu v tomto roce,takže vám fšem přeju bohatýho ježíška ať dostaneto to co jste si přáli a doufam že jste nezapoměli na své 4 kolové miláčky a nadělíte i jim nějakou tu maličkost.....No a taky šťastnej novej rok a pořádnou olavu na Silvestra.
Takže si zbytek roku pořádně užijte a po Novym roce se tada zase sejdem....
pá pá pá
Takže si zbytek roku pořádně užijte a po Novym roce se tada zase sejdem....
pá pá pá
11:23:55
21.12.2004
21.12.2004
itchy
-> TUNER: -> kirri: dobre skusim to, nabuduci rok hned ako pridem do skoly to tam seknem, diky a vsetko dobre do noveho roku:)
11:07:36
21.12.2004
21.12.2004
TUNER
-> itchy: Souhlasim s kirrim....A navíc je tam sekce prodám-koupím SK....Takže když to frkneš tam,tak zbejvá už jen čekat zda se někdo ozve....
10:14:42
21.12.2004
21.12.2004
kirri - zrušená registrace
-> itchy: šak co napíšeš, kdo má to co chceš za typ avon se někdo ozve, a potom budete řešit jak to poslat do SK, to už myslím ani není problém, ale pak jestli se to vyplatí, já myslím že určitě
09:58:29
21.12.2004
21.12.2004
itchy
-> TUNER: no to tak v cechach, ale ked to budem chcet na slovensku, tak ti to ponuknu za skoro plnu cenu, u nas su na toto strasne ku..., je len velmi malo rozumnych ludi, ktory maju triezve poziadavky:(
08:35:55
21.12.2004
21.12.2004
TUNER
-> itchy: Dej si na autohifi inzerát že koupíš a uvidíš že se ti někdo ozve....
08:29:26
21.12.2004
21.12.2004
itchy
-> TUNER: ok, tak skusim este pochodit tie sinusy, diky za radu
06:24:07
21.12.2004
21.12.2004
TUNER
-> itchy: Značku Caliber znam a myslim že ty Sinusy by byli určitě lepší...Tenhle typ mi nic neříká a ani ho nikde nemůžu najít
18:43:51
20.12.2004
20.12.2004
itchy
-> TUNER: este sorry ze otravujem, ale tie Sinusy mi nejako nevysli, co hovoris na znacku Caliber a repraky UDC2/16? u nas su za 1900,-. Diky moc
01:07:14
10.12.2004
10.12.2004
fine_ray
koukam, že už sis dal škodovku za rámeček.. nebo rámeček do škodovky:)) Pěkný pane!
12:55:15
09.12.2004
09.12.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No jo, ale s GLSem RZ nepojedu - to by skončilo na boudě
-> Bery: To je fakt
-> Bery: To je fakt
12:49:08
09.12.2004
09.12.2004
Bery
-> TUNER: podle mě moc koukat nebude - ženský spíš ječej než koukaj - aspoň tady ve středních čechách...
12:37:45
09.12.2004
09.12.2004
TUNER
-> Tuner#2: Vždyť si jí pořádně ani nevyvezl a už se bojí jooo... Počkej až jí svezeš nějakou RZtu...Třeba až v létě vyrazíme opět na Litohlavy... Ta bude koukat....
12:31:42
09.12.2004
09.12.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jenom nekřič....
Ten rám by se mě taky líbil - Maruška by se taky míň bála a já bych si procvičil stárnoucí klouby
Ten rám by se mě taky líbil - Maruška by se taky míň bála a já bych si procvičil stárnoucí klouby